Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 21:41
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Nissan Navara 2,5 TDI, model 2004 
Autor Správa
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tie "nové" motory sú výsledkom joinventúre s Renaultom.

Do Navary sa dá strčiť motor z Terana II - 2,7tdi pasuje na prevodovku.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 02.06.2010, 7:44
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Neviem koľko ľudí tu z fóra má Navaru. Väčšinou sú to služobné autá (plynári, elektrikári a pod.) a tí ich nešetria. Čo ja viem od servisu v Liptovskej Štiavnici, zničené sú hlavne kvôli tesneniu medzi volantom a sedačkou. A tie "novšie" so silnejším motorom hlavne búračkami, lebo si to šoféri mýlia s Ferari, ide to ako pretrhnuté. Elektrikár u nás ju má zopár rokov, a nedá na ňu dopustiť. Tiež ju nešetrí, ale je jeho, tak sa stará. Bežne na nej robí Taliansko a nazad skoro na otočku.
Ale jeden zaujímavý užívateľ by sa mohol ozvať s názorom, veď Navara prešla Bamako, či nie? :-D Z nejakého dôvodu si Navaru predsa vybrali...

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Str, 02.06.2010, 9:36
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
2,5DiD je trošku chatrný a myslím si, že nie všetkým prípadom je navine užívateľ... napríklad brúsiť kľuku sa nedoporučuje, uloženie už tak na hranici a ešte stiahnuť, ufff. Turbo, kapitola sama o sebe, spodok motora dtto a hlava, no, to je užívateľský oriešok.

Inak teda Navara, nie je vobec zlá, ba práve naopak - designovo a aj užitkovo, ale ak chce človek nekompromisného makáča, tak radšj HiLuxa

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Str, 02.06.2010, 10:25
Profil WWW
Začínajúci koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55
Príspevky: 124
Bydlisko: TS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Už asi 6 alebo 7 rokov som svedkom toho že to auto nieje až tké zlé ako mnohý hovoria.Známi si ju kúpili do firmy po dobrých skúsenostiach s D21. Má nabehané okolo 220 tis. km z toho hooodne vela v teréne (obuté 31"BFG MT) a strieda si ju a dookola asi 5 šoférov a ani jeden ju nikdy nešetril a udržba sa na nej od nova zanedbáva :smt021 Zatial pustili obe predné poloosy a nejaké kardanové kríže (nikdy nemazané), motor je hodne potečený od oleja ale ide bez problémov inak nič. Hovoril som aj s elektrikármi a na nič sa nesťažovali akurát im tam chýba medzidif a spotrebu maju vraj okolo 11l. Najnovšie pribudla jedna D22 u suseda a je z nej úplne unesený (predtým mal Vitaru) ale zatial toho moc nenabehal. V mojom okolí sa proste nevyskytuje žiadný zlý kus tak aj preto som sa rozhodol pre D40.

_________________
Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi
ex Y61
ex Nissan Navara D40 LE
ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.


Str, 02.06.2010, 21:58
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Karlito píše:
Tie "nové" motory sú výsledkom joinventúre s Renaultom.

Do Navary sa dá strčiť motor z Terana II - 2,7tdi pasuje na prevodovku.

-ka-

myslíš s tým že bez väčších komplikací sa tam dá natlačiť asi tam je len väčšie vrtanie :smt105


Štv, 03.06.2010, 0:26
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tá dvasedma je ufiknutá 4,2.
Pasuje na prírubu prevodovky, čo sa týka uloženia a managementu bude trošku prerábka. Ale toto sú ofiko informácie priamo z Nissanu, brat má Navaru a 3x behom 4 rokov mu padol motor (2x stihol v záruke) tak ten posledný prípad sa riešil a nakoniec nechal poslať ND z GB a motor sa opravil - od tej doby teda drží :wink: Či to boli nekvalitné komponenty z výroby či čo, ale po komplet GO (cca 40.000,- CZk) motor fakt drží.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 03.06.2010, 8:24
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
[quote="Karlito"]Tá dvasedma je ufiknutá 4,2.
počul som že tam trpy 4 valec že sa normalne rozletí či ojnica alebo piest to už neviem ale ja sa snažím max do 3000 otačiek či to pomože fakt neviem :roll:


Štv, 03.06.2010, 19:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Obrázok
zdravím vas neviete na čo je to tlačitko heat akože "zohriať" otačky sa zdvihnu na 1400 myslel som že sa tym aktivoval navijak , ale teraz neviem :shock:


Str, 23.06.2010, 18:41
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 18.03.2009, 20:11
Príspevky: 350
Bydlisko: Poprad
Odpoveď s citáciou
Poslať -
No skorej sa ti zohreje a skorej začne kúriť :roll:

_________________
Končím........


Str, 23.06.2010, 19:44
Profil ICQ
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 09.09.2007, 10:31
Príspevky: 481
Bydlisko: Partizanske
Odpoveď s citáciou
EssoSk píše:
No skorej sa ti zohreje a skorej začne kúriť :roll:

neviem prečo ale nechce sa mi to mu veriť že malý žltý mužíček by sa takto pomstil to bude na niečo iné :smt104


Štv, 24.06.2010, 0:03
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je to spínač pre rýchlejší ohrev motora. Keď naštartuješ v zime, tak to cvakneš a zvýšia sa otáčky motora, no cez 1.200 určitě - je to kompromis, kedy sa bez záťaže uvolní do chladenia najviac tepla v rovnakom čase. Jednoducho povedané je to preibližne najúčinnejší ohrev motora za rovnaký čas ale bez záťaže!!!!!!!!!!!!!!!!
Myslím si, že na to tlačítko zareaguje aj klima.

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 24.06.2010, 7:08
Profil WWW
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.09.2008, 7:17
Príspevky: 39
Bydlisko: Orava, TS
Odpoveď s citáciou
Nechcem otvarat nove lajno, radsej pokracujem v tomto. Mam vo vyhlade jednu Navaru 2,5 2004 model D22. Zda sa mi vnutri troska chudobnejsia (no klima, no elektrika, radio s kazetami :-) ) co by mi ale nevadilo. Potrebujem ale info co sa na tychto autach ma pravidelne servisovat, menit a kedy. Ako presurfoval som net ale vela veci proste bez sance, kedze tieto auta nie su take ludovo rozsirene. :smt162
A este blba otaztka - po nete je vela rozdielov v opise motorov TDi, DiD, Di..... vie niekto fundovane povedat co sa vlastne do tychto aut davalo?
Dakujem....

_________________
Samurai JX, 1,3....86 rv,


Štv, 02.05.2013, 14:49
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1209
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
Do D22 sa dávali motory:
TD25T - klasický turbodiesel s intercoolerm - spoľahlivý (r.v. ´98 -´02)
YD25DDTi výkonnejšia verzia dieslu, ale menej spoľahlivá - kopec elektriky a časté výrobné vady motoru, podobne ako jeho "brat" 30DDTi, ktorý sa pre EU do D22 nemontuje, ale nájdeš ho v Patroloch a Terranach II, kde problémy tiež nie sú vzácne. (r.v. ´02 -´05)
KA24DE benzín, spoľahlivý, ale na SK sa tuším oficiálne ani nepredával, ale v západnej EU bežný (r.v. ´98 -´05)

Takže najlepšia voľba je TD25T, ale ani s modernejším nemusíš mať problém, ale je to už troch vabank.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Štv, 02.05.2013, 15:50
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 11.09.2008, 7:17
Príspevky: 39
Bydlisko: Orava, TS
Odpoveď s citáciou
Diky moc, takze ten YD25DDTi je ta verzia 98kw v rocnikoch 2004. Co na tomto motore treba pravidelne kontrolovat a menit?
Nemyslim olej ale ine veci. Totizto ak to kupim manual k tomu isto nedostanem a do origo servisu Nissanu sa mi nechce.

Dax

_________________
Samurai JX, 1,3....86 rv,


Štv, 02.05.2013, 15:59
Profil ICQ
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.05.2011, 21:19
Príspevky: 33
Bydlisko: Martin
Odpoveď s citáciou
ahojte, ja mam navaru 2,5 tdi 98kw,2002, mna zaujala veta - dat tam pridavny olejovy chladic ! Ako by som ho tam mal dat ?,alebo kam by som ho mal napojit ? A aky velky by mal byt chladic ?

To auto ide fakt dobre,ale ked odvorim kapotu sala z motora ohromne teplo !

_________________
http://www.126fan.sk


Sob, 29.06.2013, 1:56
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 31 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: