Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
Autor |
Správa |
irnbru
Učeň
Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01 Príspevky: 33 Bydlisko: Topolcany
|
je uplne jedno na com jazdis, hlavne s rozumom....
_________________ L200 lestenka
|
Pon, 29.10.2012, 21:16 |
|
|
mioni
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29 Príspevky: 16 Bydlisko: BA
|
Tak co,nejaky Navarista sa tu nenajde?
A ako je to s tym Dodge RAMom?...kto ma s nim skusenosti? Kolko to zerie a da sa kupit na korbu nejaka vpoho nadstavba?
|
Str, 31.10.2012, 15:36 |
|
|
MARF
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22 Príspevky: 319 Bydlisko: Šemša-KS
|
Pokiaľ ja viem tak Ram 5,9TD zožerie cca 12-15 litrov
_________________ ARO M461-motor Zetor 5211 JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"
|
Str, 31.10.2012, 17:00 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Jeden moj zakaznik ma RAM no presne neviem aky, ked sme o nom debatovali velmi ho chvalil. Ma ho 3 miestny, korba 2m, super na tahanie privesu s plynom aj spotreba normalna. Jedine co by zmenil pri druhej kupe je, ze on to ma 4x2 a na snehu sa to smyka lebo aj ked ide na montaz nalozeny (jazda OK) naspat ide prazdny a uz to nie je ono. Ak pick up tak 4x4. Len na ten plyn treba dat pozor, nasi uradnici mu robili take problemy, ze ho prihlasil na brata na Morave a ma CZ SPZ.
Kupoval ho z Nemecka a plyn tam uz bol ale vraj u nas nie homologovany ci co.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Štv, 01.11.2012, 12:07 |
|
|
mioni
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29 Príspevky: 16 Bydlisko: BA
|
Auto s plynovacom som uz mal,bola to celkom ostara,muselo sa s tym chodit kazdy rok na STK a kedykolvek ked vonku radne mrzlo,tak to malo problemy, cize do toho by som uz nechcel ist, no na druhej strane 12-15l/100km to tiez nie,preto by som rad ostal pri normalnejsich motorizaciach.
Zatial to vnimam takto pri kriteriach r.v. od 2007 a stav tachometra do 100tisic km:
L200:
+medzinapravovy diferencial, cize 4x4 kedykolvek
+da sa zmestit s cenou do 15tisic
-mala krba,mozno bysa mi tam ani bicykle nezmestili
-lenivejsi motor
-dizajn dost nie podla mojho vkusu
NAVARA:
+vacsi nez L200,velka korba,paradne zakrytie korby
+pruzny motor
+pekny celkovy dizajn
+dobra cena, v pohode okolo 12-13 tisic eur
- nema medzinapravovy dif.
- kazivost motorov??
HILUX:
+vacsi nez L200
+dizajn celkom v pohode,lepsi ako L200,horsi nez Navara
+spolahlivost motora a asi aj celeho auta
- nema medzinapravovy dif.??
- je ich v ponuka strasne malo
- cena od 18 tisic eur
- otazna pruznost motora, 2,5l su asi lenive
AMAROK:
-neprichadza do uvahy, je zatial velmi drahy
Okomentujte prosim, skuste mi poradit na zaklade vasich skusenosti.
VDAKA.
|
Štv, 01.11.2012, 14:05 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
To + - bude na kazdom dolezite su tvoje priority.
? pri Hiluxe mozes zmazat, nema medzidif a ak tak by som zvazoval 3L.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Štv, 01.11.2012, 14:20 |
|
|
biker
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00 Príspevky: 1239 Bydlisko: Senica
|
isuzu d max. ja by som si vybral taky co ma automat. ja chcem L200 okolo 2006 a nemaju automaty.
|
Štv, 01.11.2012, 19:50 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Ked som pozeral Isuzu Dmax aj samotny predajca mi vravel, ze maju vela spolocne s Chevy Colorado. V tej dobe predavali obe a v oboch som sedel, napr pristrojova doska je uplne rovnaka len logo na volante ma kazdy svoje. To Isuzu malo origo ochranu podvozka a predajca ho viac preferoval aj pre motor, vraj je konstrukcne ako velky nakladak len je mensi. Ale nemaju medzidif.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Štv, 01.11.2012, 21:08 |
|
|
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
MARF píše: Pokiaľ ja viem tak Ram 5,9TD zožerie cca 12-15 litrov
5.9 I6 ram zozerie s normalnou nohou po meste len 10-10.5 litra nafty prazdny. Vyborny motor, vsetko ostatne je junk.problemy s elektrikou a vsetkymi moznymi cidlami, prevodovka ma zivotnost cca 200 tisic km. manual vydrzi ovela dlhsie. Vo verzii 1 ton dost tvrde auto ak je prazdne. Nie su to auta do terenu, ale chovaju sa statocne, skor na tahanie a prevazanie veci. 3500 na guli okolo 8 ton.
Hemi v 2500 nema mds, v 1500 len niektore verzie. Od roku 2009 som ho prestal sledovat, nakolko ho uz konstrukcne dokurvili.
|
Pia, 02.11.2012, 3:19 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
mioni píše: Auto s plynovacom som uz mal,bola to celkom ostara,muselo sa s tym chodit kazdy rok na STK a kedykolvek ked vonku radne mrzlo,tak to malo problemy, cize do toho by som uz nechcel ist Ja teda nechcem byť múdry, ale žiadal si o koment , celkom som sledoval tvoju tému a začínam trochu žasnúť a/ dnes sa už chodí na STK aj s LPG po dvoch rokoch b/ keď sa ti serie auto na LPG sú len dva dôvody- b1/máš na hovno namontovaný plyn /nevhodný typ, prípadne nezoštelovaný b2/máš problém v motore o ktorom pri benzíne nemáš ani potuchy že sa tam niečo deje-ergo plyn ti dá ovela skôr vedieť že sa ti serie motor - vlastnil som 14 aut na LPG, v súčasnosti mám 3 a nie celkom malé objemy a tak som si niečo už aj skúsil... mioni píše: no na druhej strane 12-15l/100km to tiez nie,preto by som rad ostal pri normalnejsich motorizaciach. Zatial to vnimam takto pri kriteriach r.v. od 2007 a stav tachometra do 100tisic km: L200: +medzinapravovy diferencial, cize 4x4 kedykolvek +da sa zmestit s cenou do 15tisic -mala krba,mozno bysa mi tam ani bicykle nezmestili -lenivejsi motor - AKÝ MOTOR SI JAZDIL??? NEPOVEDAL BY SOM !!! -dizajn dost nie podla mojho vkusu
NAVARA: +vacsi nez L200,velka korba,paradne zakrytie korby +pruzny motor +pekny celkovy dizajn +dobra cena, v pohode okolo 12-13 tisic eur - nema medzinapravovy dif. - kazivost motorov?? HILUX: +vacsi nez L200 +dizajn celkom v pohode,lepsi ako L200,horsi nez Navara +spolahlivost motora a asi aj celeho auta - nema medzinapravovy dif.?? - je ich v ponuka strasne malo - cena od 18 tisic eur - otazna pruznost motora, 2,5l su asi lenive AMAROK: -neprichadza do uvahy, je zatial velmi drahy
Okomentujte prosim, skuste mi poradit na zaklade vasich skusenosti.
VDAKA.
Lenivý motor na Micke??? Čipni ho a budeš vidieť .... Aj v základe pri 140PSI si celkom chrumká aj po žaťažení ..... V navare je čipnutý už výrobcom!
Ďaleko väčšia pružnosť celkove auta ako konkurenti - vynímajúc D-Max!!!
Odsledované vo východnej ázií.... Nisana tam v eu podobe nestretneš-sú tam len Datsuny so silnými benzinmi a objemovo silnými dieslami- klobúk dole a úplne iná motorizácia, lebo tieto motory pre eu s trápnymi emisiami a škrtením tam nikto nechce to je trochu iný trh ako EU a vzorka na rozbor je množstvom úplne inde!
Toyky - úplne najúspešnejšie na Ázijskom a americkom trhu, ale v benzínovej podobe - skús nájsť tu dákeho landcruisera v benz??? buď je predražený, alebo ho už dávno kúpili arabi,lebo ich skupujú po celej európe-aj staré verzie!!!
Tak sa tu nehrajme na mudrcov a spolahlivosť včetne užitkovosti si skúsme povedať podľa svetovej štatistiky :
1 toyka -hi lux
2 D max - u nás veeeelmi málo aj keď neviem prečo,v okolitých krajinách výskyt ovela lepší .....
3 micka - L200
číslo pre navaru neviem ale ak má niekto info kolké je v poradí tak dajú vedieť......
V konečnom dôsledku aj zriaďovacie ceny aut hovoria svoje!!!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Pia, 02.11.2012, 23:58 |
|
|
Gotrek
Učeň
Registrovaný: Uto, 23.08.2011, 15:17 Príspevky: 32
|
ako som uz pisal ja mam navaru r.v. 2006, tak napis co konkretne chces vediet. ked chces jazdenu navaru, radsej si ju dovez z nemecka kvoli predchadzajucemu servisu. u nas je vacsina nissan servisov na prd, viac uskodia ako pomozu. ako sa tu uz napisalo dost s jazdenim je to individualne vsetko zalezi na zrucnosti a skusenostiach sofera. ja som s tym zatial ziaden problem aj bez ESP nemal ani v zime, ani na mokrom, chodim casto lyzovat. co sa tyka spolahlivosti, tak zatial vsetko ok, len bezna udrzba. slabinou navary je spojka, pri kupe jazdenej treba zistit ci bola menena alebo nie. treba si uvedomit, ze seriova navara nie je terenne auto, je to nakladne auto. so seriovym podvozkom /je dost nizky/ v terene vela vody nanamutis, zato na ceste je povodne odpruzenie pohodlne aj na dlhsie cesty.
_________________ Navara D40, CZ 75 Para, CZ 858 Tactical V-4 Fab Defense & Walther tuning, Royal kevlar helmet, Osa komandos, Victorinox & Fiskars tools, Wolverine shoes, Jungle King I,
|
Sob, 03.11.2012, 8:32 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|