Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Radte-Nisan Kingcab2,4benz,r.v.92´všetko čo o tom viete
Autor |
Správa |
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Tak páni nisanisti prosím Vás o Vaše postrehy a informácie na komplet uvedený v téme, najmä motor 2,4 benzín, o aký motor ide blablabla s akými muchami.
Mám záujem o kúpu pick up vo verzií benzín za slušnú cenu.
Ďakujem.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Uto, 21.12.2010, 21:19 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
Je tam to iste, co Terrano 2.4i, t.j. 12V ?
Ak ano, nezerie to viac ako liter oleja na jednu vymenu, inac drziak.
Menil som svieckove kable, remene, rozvody (vraj nebolo treba, ale retaz uz trosku bolo pocut). Inac okrem oleja neviem ze existuje (az na posraty termostat, ci dam taky alebo onaky, furt sa v zime nevie zohriat).
Mozno az na ten 12V celkom v pohode motor (na asfaltke pri akceleracii to citit, ale zase terro nie je fabia)
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 21.12.2010, 22:02 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Základ je terrano 1. V Rakúsku ich je veľa, u nás skôr exot. Nissan robil aj dobré motory 2,4L, ako I6, ale v tomto je iba I4.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Uto, 21.12.2010, 22:17 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
prve terana boli sestvalce ale 3-litre ... A neviem ci to uz boli striekacky ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Uto, 21.12.2010, 22:35 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
páni tu sa jedná o 4-valec, neviem či to je vstrek z popisu majiteľa to jednoducho nejde určiť ten popis je úplne na ... , mal by to byť klasický 8 ventil.
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Str, 22.12.2010, 8:46 |
|
|
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6674 Bydlisko: PB
|
12V som ti popisal, 8V nemozem sluzit.
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Str, 22.12.2010, 10:23 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
Ďakujem Finderovi aj pejovi. Nikto viac nevie nič o uvedenom ? aj skúsenosti s kingcab - inokedy všetci kecajú až no a teraz?
Nosnosti, rozmery, opakujúce sa problémy - nielen motor 2,4benz , ale aj iné modely , na čo si dať pozor pri kúpe.....
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Str, 22.12.2010, 21:13 |
|
|
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
no ja mam double cab, ale mam 2,5D, cize ohladom motora ti nic moc neporadim,king cab taky nizky alebo ako off len s polovicnou kabinou ? videl som aj taky aj taky, ak to bude ako off,tak na doublecaboch som sa stretol viac krat, kardan ide cez taky medzikus kde je deleny sa mi zda, tam je take gumove puzdro, to zvikne byt vybite. co sa tyky nosnosti neviem presne,ale ja mam korbu cca 1300x1300 sa mi zda(ak ratam hore, cize bez ohladu na blatnik),cize tvoj by mal mat cca 40cm dlhsiu korbu,aj nosnost by mal mat vyssiu, treba dat pozor na unavene pera, mam 2 double caby,a rozdiel vo vyske zadku je 8cm(na jednom su unavene pera), este jedna vec so som ja mal je totalne odhnity ram pod zadnou korbou+ celkova korozia ramu,ale to sa da prezit,a samozrejme aj plecharina zvikne byt ako emental,hlavne tam kde najmenej vidno
nic viac ma nenapada
|
Str, 22.12.2010, 21:43 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
U nás boli dva pick-upy, ale double cab a tiež ropáky. S majiteľmi sa poznám a boli sme aj na niekoľkých prejazdoch. Otvorene poviem, v ťažkom teréne to je slabota. Kríženie mizerné, diferenciály otvorené, motory slabé (2,5d) prevody rýchle, zadný nájazdový uhol a prechodový uhol bieda. V prudkom výjazde motor zastavovalo na 1° red. Nie je to auto do lesa, možno niekde na dolnú zem. Na druhej strane dobré úžitkové vlastnosti, jednoduchá spoľahlivá konštrukcia, dobré jazdné vlastnosti na ceste a dobrý vzhľad. Nevyzerá to ako oblízaný nanuk.
Ja by som tiež volil benzín a king cab. Výkonnejší motor, spotrebu, ak chceš riešiť, tak cez LPG, ale aj tak určite lepšia, ako u 4L legendy. Dlhá korba a v kabíne sa potlačia aj štyria.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 23.12.2010, 0:07 |
|
|
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
to pejo : mame doma double cab, mame ho sice len od leta ale maximalna spokojnost, my sme s nim v terene viacej spokojny co sa tyka motora ako s pajerom 2,8td,lebo tento hladky D si pekne taha aj pri 1200ot, pajeru chyba ten tah aby pekne tlacilo turbo, k tomu zhasinaniu motora, nikdy sa nam nestalo zeby nevladalo,alebo nebodaj malo tendenciu zhasnut, mame na tom 31ky MT, a naozaj jedine co mu mozem vytknut je chybajuca zadna uzavierka,pripadne tuha predna naprava, ten zadny najazdovy uhol je sice nic moc,ale trosku sme upravili naranik a tazne a je to o dost lepsie, viacej nic, tych 61kw hladkeho diesla je fakt super,bol som milo prekvapeny, an cestu sice nevhodne na sprint, no pekne si to vali 100kou,v terene na redukcii tiez uplne pekne ide uz od uplne nizkych otacok,pripadne bez plynu. zatial nam vychadza spotreba mesto/teren v priemere 10l nafty, a este dodam vyhodu motora bez rozvodu, teda myslim to ze je tam priamy rozvod,bez nutnosti stelovania, vymeny
|
Štv, 23.12.2010, 18:25 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ja som nepovedal, že je to zlé auto, len sa nehodí do ťažkého terénu. Tento názor som si vytvoril po tom, čo som videl. Viackrát som ho aj ťahal, keď zostal visieť aj na suchu s vyvesenými kolesami na diagonále. Nehovorím, že sa nedá upraviť, zdvihnúť o pár cm, uzávierky, väčšie kolesá, lenže prevody nepustia. Pri zmene prevodov zase poloosi atď. Kto upravuje podobný typ auta do ťažkého terénu, robí to buď z rececie, alebo tvrdohlavosti. Niečo podobné, ako keď Pandík robí z Pandy čistokrvný offroad. Nissan jednoducho do ťažkého terénu vyrobil len patrola. V Austráli a NZ predával Nissan Patrola aj ako pick-up. Základ bol typ 160, Y60, aj Y61. Aj posledné 2 typy na listoch a s motorom 4,2L. Bohužiaľ obchodná politika Nissanu nedopriala tieto typy aj Europe.
Po znárodneni Renaultom to ide s Nissanom dole vodou. Ale je celkom možné, že ešte niekde vyrábajú pre tieto trhy aj klasickú Y61. Lebo si neviem predstaviť pick-up z toho nového patrola
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Štv, 23.12.2010, 23:50 |
|
|
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
pejo píše: V Austráli a NZ predával Nissan Patrola aj ako pick-up. Základ bol typ 160, Y60, aj Y61. ....... Po znárodneni Renaultom to ide s Nissanom dole vodou. Ale je celkom možné, že ešte niekde vyrábajú pre tieto trhy aj klasickú Y61. Lebo si neviem predstaviť pick-up z toho nového patrola
Pejo Pejo.. tak najprv pises ze sa to predavalo aj v australii a novych zamkoch.. a potom ze nie...
no v tych novych zamkoch to hadam niekomu este zostalo, neaka ta skladovka.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pia, 24.12.2010, 2:21 |
|
|
pejo
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 02.01.2007, 7:21 Príspevky: 1810 Bydlisko: Lúky
|
Ospravedňujem sa, zle som odhadol úroveň. NZ je skratka pre nový Zéland.
_________________ Nissan Patrol K260 2,8d, mierne ,,vylepšený" a to isté z motorom RB30 v štádiu skúmania. Seat Arosa na ľahké presuny. Múdrejšiemu neraď, silnejšiemu nezdvíhaj!
|
Pia, 24.12.2010, 10:38 |
|
|
tomasb
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33 Príspevky: 360 Bydlisko: Banská Bystrica
|
pejo : no s tym suhlasim ze to tazkeho terenu na off akcie to nie je bohvie aky zaklad, to mi je jasne, nato tu mame patroly, wranky a podobne auticka s dobrym zakladom, uhlami a uzavierkami , ale zase otec je polovnik, bol som svedkom ako to auto slo hore zavozom s 5ludmi v aute, vzadu v korbe sedeli dalsi 2 + diviak ,a fakt pekne si to slapalo hore, cize zaver, nevhodne do nebrebadaneho uzemia a rozne vyjazdy,ale vhodne na lesne cesty, zavozy, luky kde sa nechodi az takymi ¨krkahajmi¨
|
Pia, 24.12.2010, 11:53 |
|
|
Tomrs
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24 Príspevky: 1209 Bydlisko: Ráztočno - PD
|
2,5D má prevod 1:4875
_________________ Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse
|
Uto, 28.12.2010, 13:01 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|