Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 21:46
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 Aky urban PICK-UP? 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01
Príspevky: 33
Bydlisko: Topolcany
Odpoveď s citáciou
Poslať 
je uplne jedno na com jazdis, hlavne s rozumom....

_________________
L200 lestenka


Pon, 29.10.2012, 21:16
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29
Príspevky: 16
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak co,nejaky Navarista sa tu nenajde?
A ako je to s tym Dodge RAMom?...kto ma s nim skusenosti? Kolko to zerie a da sa kupit na korbu nejaka vpoho nadstavba?


Str, 31.10.2012, 15:36
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Ned, 01.04.2012, 14:22
Príspevky: 319
Bydlisko: Šemša-KS
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Pokiaľ ja viem tak Ram 5,9TD zožerie cca 12-15 litrov

_________________
ARO M461-motor Zetor 5211
JEEP XJ-4.0 LPG biely trojdveráčik,pevnosťák, navijak 5,5T, lift 3"


Str, 31.10.2012, 17:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jeden moj zakaznik ma RAM no presne neviem aky, ked sme o nom debatovali velmi ho chvalil. Ma ho 3 miestny, korba 2m, super na tahanie privesu s plynom aj spotreba normalna. Jedine co by zmenil pri druhej kupe je, ze on to ma 4x2 a na snehu sa to smyka lebo aj ked ide na montaz nalozeny (jazda OK) naspat ide prazdny a uz to nie je ono. Ak pick up tak 4x4. Len na ten plyn treba dat pozor, nasi uradnici mu robili take problemy, ze ho prihlasil na brata na Morave a ma CZ SPZ.
Kupoval ho z Nemecka a plyn tam uz bol ale vraj u nas nie homologovany ci co.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 01.11.2012, 12:07
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29
Príspevky: 16
Bydlisko: BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Auto s plynovacom som uz mal,bola to celkom ostara,muselo sa s tym chodit kazdy rok na STK :x a kedykolvek ked vonku radne mrzlo,tak to malo problemy, cize do toho by som uz nechcel ist, no na druhej strane 12-15l/100km to tiez nie,preto by som rad ostal pri normalnejsich motorizaciach.
Zatial to vnimam takto pri kriteriach r.v. od 2007 a stav tachometra do 100tisic km:
L200:
+medzinapravovy diferencial, cize 4x4 kedykolvek
+da sa zmestit s cenou do 15tisic
-mala krba,mozno bysa mi tam ani bicykle nezmestili
-lenivejsi motor
-dizajn dost nie podla mojho vkusu
NAVARA:
+vacsi nez L200,velka korba,paradne zakrytie korby
+pruzny motor
+pekny celkovy dizajn
+dobra cena, v pohode okolo 12-13 tisic eur
- nema medzinapravovy dif.
- kazivost motorov??
HILUX:
+vacsi nez L200
+dizajn celkom v pohode,lepsi ako L200,horsi nez Navara
+spolahlivost motora a asi aj celeho auta
- nema medzinapravovy dif.??
- je ich v ponuka strasne malo
- cena od 18 tisic eur
- otazna pruznost motora, 2,5l su asi lenive
AMAROK:
-neprichadza do uvahy, je zatial velmi drahy


Okomentujte prosim, skuste mi poradit na zaklade vasich skusenosti.

VDAKA.


Štv, 01.11.2012, 14:05
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To + - bude na kazdom dolezite su tvoje priority.
? pri Hiluxe mozes zmazat, nema medzidif a ak tak by som zvazoval 3L.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 01.11.2012, 14:20
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 0:00
Príspevky: 1241
Bydlisko: Senica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
isuzu d max. ja by som si vybral taky co ma automat. ja chcem L200 okolo 2006 a nemaju automaty.

_________________
Zlatníctvo-Hodinárstvo


Štv, 01.11.2012, 19:50
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01
Príspevky: 848
Bydlisko: Bratislava - Dubravka
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ked som pozeral Isuzu Dmax aj samotny predajca mi vravel, ze maju vela spolocne s Chevy Colorado. V tej dobe predavali obe a v oboch som sedel, napr pristrojova doska je uplne rovnaka len logo na volante ma kazdy svoje. To Isuzu malo origo ochranu podvozka a predajca ho viac preferoval aj pre motor, vraj je konstrukcne ako velky nakladak len je mensi. Ale nemaju medzidif.

_________________
Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk


Štv, 01.11.2012, 21:08
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MARF píše:
Pokiaľ ja viem tak Ram 5,9TD zožerie cca 12-15 litrov


5.9 I6 ram zozerie s normalnou nohou po meste len 10-10.5 litra nafty prazdny. Vyborny motor, vsetko ostatne je junk.problemy s elektrikou a vsetkymi moznymi cidlami, prevodovka ma zivotnost cca 200 tisic km. manual vydrzi ovela dlhsie. Vo verzii 1 ton dost tvrde auto ak je prazdne. Nie su to auta do terenu, ale chovaju sa statocne, skor na tahanie a prevazanie veci. 3500 na guli okolo 8 ton.

Hemi v 2500 nema mds, v 1500 len niektore verzie. Od roku 2009 som ho prestal sledovat, nakolko ho uz konstrukcne dokurvili.


Pia, 02.11.2012, 3:19
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27
Príspevky: 383
Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
Odpoveď s citáciou
mioni píše:
Auto s plynovacom som uz mal,bola to celkom ostara,muselo sa s tym chodit kazdy rok na STK :x a kedykolvek ked vonku radne mrzlo,tak to malo problemy, cize do toho by som uz nechcel ist

Ja teda nechcem byť múdry, ale žiadal si o koment , celkom som sledoval tvoju tému a začínam trochu žasnúť

a/ dnes sa už chodí na STK aj s LPG po dvoch rokoch
b/ keď sa ti serie auto na LPG sú len dva dôvody-
b1/máš na hovno namontovaný plyn /nevhodný typ, prípadne nezoštelovaný
b2/máš problém v motore o ktorom pri benzíne nemáš ani potuchy že sa tam niečo deje-ergo plyn ti dá ovela skôr vedieť že sa ti serie motor - vlastnil som 14 aut na LPG, v súčasnosti mám 3 a nie celkom malé objemy a tak som si niečo už aj skúsil...

mioni píše:
no na druhej strane 12-15l/100km to tiez nie,preto by som rad ostal pri normalnejsich motorizaciach.
Zatial to vnimam takto pri kriteriach r.v. od 2007 a stav tachometra do 100tisic km:
L200:
+medzinapravovy diferencial, cize 4x4 kedykolvek
+da sa zmestit s cenou do 15tisic
-mala krba,mozno bysa mi tam ani bicykle nezmestili
-lenivejsi motor - AKÝ MOTOR SI JAZDIL??? NEPOVEDAL BY SOM !!!
-dizajn dost nie podla mojho vkusu


NAVARA:
+vacsi nez L200,velka korba,paradne zakrytie korby
+pruzny motor
+pekny celkovy dizajn
+dobra cena, v pohode okolo 12-13 tisic eur
- nema medzinapravovy dif.
- kazivost motorov??
HILUX:
+vacsi nez L200
+dizajn celkom v pohode,lepsi ako L200,horsi nez Navara
+spolahlivost motora a asi aj celeho auta
- nema medzinapravovy dif.??
- je ich v ponuka strasne malo
- cena od 18 tisic eur
- otazna pruznost motora, 2,5l su asi lenive
AMAROK:
-neprichadza do uvahy, je zatial velmi drahy


Okomentujte prosim, skuste mi poradit na zaklade vasich skusenosti.

VDAKA.



Lenivý motor na Micke??? Čipni ho a budeš vidieť .... Aj v základe pri 140PSI si celkom chrumká aj po žaťažení ..... V navare je čipnutý už výrobcom!
Ďaleko väčšia pružnosť celkove auta ako konkurenti - vynímajúc D-Max!!!
Odsledované vo východnej ázií.... Nisana tam v eu podobe nestretneš-sú tam len Datsuny so silnými benzinmi a objemovo silnými dieslami- klobúk dole a úplne iná motorizácia, lebo tieto motory pre eu s trápnymi emisiami a škrtením tam nikto nechce :) to je trochu iný trh ako EU a vzorka na rozbor je množstvom úplne inde!

Toyky - úplne najúspešnejšie na Ázijskom a americkom trhu, ale v benzínovej podobe - skús nájsť tu dákeho landcruisera v benz??? buď je predražený, alebo ho už dávno kúpili arabi,lebo ich skupujú po celej európe-aj staré verzie!!!
Tak sa tu nehrajme na mudrcov a spolahlivosť včetne užitkovosti si skúsme povedať podľa svetovej štatistiky :

1 toyka -hi lux
2 D max - u nás veeeelmi málo aj keď neviem prečo,v okolitých krajinách výskyt ovela lepší .....
3 micka - L200

číslo pre navaru neviem ale ak má niekto info kolké je v poradí tak dajú vedieť......

V konečnom dôsledku aj zriaďovacie ceny aut hovoria svoje!!!

_________________
všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......


Pia, 02.11.2012, 23:58
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 23.08.2011, 15:17
Príspevky: 32
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ako som uz pisal ja mam navaru r.v. 2006, tak napis co konkretne chces vediet. ked chces jazdenu navaru, radsej si ju dovez z nemecka kvoli predchadzajucemu servisu. u nas je vacsina nissan servisov na prd, viac uskodia ako pomozu. ako sa tu uz napisalo dost s jazdenim je to individualne vsetko zalezi na zrucnosti a skusenostiach sofera. ja som s tym zatial ziaden problem aj bez ESP nemal ani v zime, ani na mokrom, chodim casto lyzovat. co sa tyka spolahlivosti, tak zatial vsetko ok, len bezna udrzba. slabinou navary je spojka, pri kupe jazdenej treba zistit ci bola menena alebo nie. treba si uvedomit, ze seriova navara nie je terenne auto, je to nakladne auto. so seriovym podvozkom /je dost nizky/ v terene vela vody nanamutis, zato na ceste je povodne odpruzenie pohodlne aj na dlhsie cesty.

_________________
Navara D40, CZ 75 Para, CZ 858 Tactical V-4 Fab Defense & Walther tuning, Royal kevlar helmet, Osa komandos, Victorinox & Fiskars tools, Wolverine shoes, Jungle King I,


Sob, 03.11.2012, 8:32
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 56 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: