Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Autor |
Správa |
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
Martinoff píše: Keď si pogúgliš, nájdeš dosť fotiek s Navarou a snehom - Navara leží na boku a sniežik na ňu tíško padá...
tak nejake daj(okrem zh diver), inak to vsetky offroady, ktore maju zadok a predok bez medzidifu sa valaju na boku a pada na ne sneh? zvlastny nazor...
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Pia, 26.10.2012, 19:48 |
|
|
resistancePB
Učeň
Registrovaný: Sob, 15.09.2012, 0:52 Príspevky: 14 Bydlisko: PB
|
Fešáci, a vás nenapadlo niečo s A4WD? Niečo ako X-Drive? Napr. RAM 1500 Double Cab? 5,7 HEMI, 6 miestne, chlapské a za 15 000 Euri z TT... A ten Modrý chcem ja, takže mi ho nevyfúknite!!! To má aj môj Lincoln a to je posraná 97 rok... Ak mi prešmikne zadok tak mi automaticky zapne 4x4 a popi*i... A funguje to, tak nech ma niekto nedávkujuje kravinami o VW, mal som ho a je to o ničom! To sa nedá porovnať... Slečny, USA je veľmi ďaleko pred EU a ak si niekto myslí, že trepem hlúposti tak nech si pozrie autá z USA a porovná ich s EU a potom mu dôjde že to nieje pravda...
Ale ak je niekto debil (admini, ospravedlňte ma, ale to musím) tak si bude myslieť svoje...
//resistancePB
_________________97 Linc Navi 5,4L V8 - Tak ma chyť, ak to dokážeš!!!
Sex je zábava pre chudobných, my bohatý pijeme... Kto nepije so mnou, pije proti mne...
|
Pia, 26.10.2012, 23:51 |
|
|
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 657 Bydlisko: Bratislava
|
Ako by sa dalo okomentovat toto? Soferova chyba, ci?
http://www.youtube.com/watch?v=L37sTWetERo
Nic proti Navare.... mne sa tiez celkom paci... ale toto ma dost zamrazilo...
Pepo.
_________________ XJ
|
Sob, 27.10.2012, 0:05 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
myslim, ze sa zlakol ked ho stiahlo do tej kase a uz to bolo
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 27.10.2012, 0:15 |
|
|
laci73
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03 Príspevky: 553 Bydlisko: xx
|
je to bezny problem pick-upov v zime. Najcastejsie sa to stava v Alberte, lebo len tam vodic stati kontrolu nad svojim autom na rovnej ceste. Videl som podobne zabery nazivo a ubrzdit kamion v takej situacii nie je sranda.
V com vidim problem?: vela ludi si mysli ze jazdit na MT v zime je dobry adrenalinovy sport. zimaky s klincami su legalne takze nevidim dovod jazdit na MT v tuhej zime.
Taktiez vaha motora v predu, vo vacsine V8 a este diesel k tomu o 400 konikoch ak nie je nacipovany a momente okolo 1000NM v pohode presmykne kolesa nezatazeneho pickapu aj na asfalte nie to este na lade alebo snehu, kde v rychlosti 100-120 km/h je len velmi malo k nestastiu.
Jedno aky kupis pickap, zaklad su dobre pneu, teda na zimu zimne, a ostatne je otazka zvyku. nepotrebujes ani aktivne 4x4, ani medzinapravovu uzavierku, ak si debil vysypes sa skor ci neskor.
zalezi co planijes vozit a ako casto, ja osobne by som sa pozeral po full size v plyne, nakolko diesel service na auropske pomery bude komplikovany.
Mozno na tvoje podmienky by ti uplne stacila honda ridgeline.
|
Sob, 27.10.2012, 6:05 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Je to jednoznacne soferova chyba a na 90% mal prazdnu korbu inak ten zadok nestreli. Ako som uz pisal je to nakladak, spytajte sa soferov s ktorym prazdnym nakladakom sa v zime jazdi dobre.
Laci ta Honda je fajn a ma super otvaranie dveri korby ale v europe ju tazko zozenie a o servise ani nevravim.
Ked som bol zalubeny do Chevroletu Avalanche moj mechanik ma odhovaral, ze to tu nik nepozna a kazdy kto bude mat v riti dieru sa na tom bude ucit.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Sob, 27.10.2012, 11:06 |
|
|
geri
Začínajúci koumák
Registrovaný: Sob, 10.03.2012, 21:08 Príspevky: 112 Bydlisko: Žilina
|
Neviem či sa to tu spomínalo ale za zmienku by stala aj indicka automobilka TATA kto má v ponuke tiež pick-up (TATA xenon)
V dnešnej dobe TATA vlastni range rover a jaguar , takze to nemusí byt najhoršie auto
|
Sob, 27.10.2012, 11:13 |
|
|
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3148 Bydlisko: VYCHOD PO
|
..mala recenzia nezvyčajneho pick-upu
viewtopic.php?t=12345&start=0
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Sob, 27.10.2012, 11:19 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
lubor píše: na 90% mal prazdnu korbu inak ten zadok nestreli.
streli a na kazdom aute
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Sob, 27.10.2012, 11:59 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 325 Bydlisko: Dudince
|
Gotrek to zhrnul úplne presne.Hlavne dobré gumy a zdravý rozum.Pokiaľ to chceš aj ako rodinné auto je dosť dôležité koľko je miesta na zadných sedadlách.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Sob, 27.10.2012, 13:27 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Co som ja skusal najviac miesta v zadu bolo na Navare aj korba je dost velka. Pohon ma zas lepsi L200 ale kratku korbu aj miesta v zadu je menej. Otazne je kto bude sedavat v zadu a ako dlho, pre deti to uplne staci. Ja som napr. v mojom aute v zadu este nesedel a to ho mam uz viac ako 10r.
Dodge Ram 1500 som neskusal ale Chevy Colorado je cca to iste ako Isuzu D max Ford ci Mazda, Viac ako L200 no menej ako Navara.
Ford je dost tvrdy, nepohodlny a prazdny dost poskakuje ale ma nosnost cez 1000kg. Na kazdom je nieco dobre a nieco nie.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Sob, 27.10.2012, 14:46 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
autíčko už nemám -predal som . bo stavitelské náklady boli vňčšie ako som predpokladal ....
ale aj tak sa Oron mýlil. S odstupom času pohľad je pozitívny, ale som mal smolu že som si auto moc neužil.
Kúpil ho sused a je už 5mesiacov spokojný.
Je pravda že som mal peripetie s motorom, ale boli spôsobené našou kvalitnou naftou -mám aj laboratórne výsledky osahovala viac ako 100% pevných častíc a to mi odporúčalo piezovstreky a dolámalo váhadlá!
Škoda podľa CP 140tis CZK, tak som kúpil druhý motor za 45tis czk a bolo po probléme a starý mi zostal komplet mimo vahadiel a prasknutej hlavy ako darca...
Inak spokojnosť s jazdnými vlastnosťami na strunách pohodlie osobáka-malo to ESP a to bol základ pre schopné vozenie aj na ladovom povrchu! Nutné je však si uvedomiť že je to off aj s redukciou a zadným náhonom.
mimochodom manželka ho veľmi rada šoférovala.
Negatívum: na Slovensku to nevedia servisovať tak som musel vykonávať servisy v Zlíne - môžem len doporučiť, aj keď sa niečo nepodarilo tak boli ľudský,hladali spôsob ako sa to dá a nie dorobení servisáci z SK !
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Sob, 27.10.2012, 18:43 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
YJ KAO píše: peripetie s motorom, ale boli spôsobené našou kvalitnou naftou -mám aj laboratórne výsledky osahovala viac ako 100% pevných častíc a to mi odporúčalo piezovstreky a dolámalo váhadlá!
100 % pevných častíc ? To sa tá nafta sypala ?
asi si myslel dvojnásobné prekročenie povoleného množstva.
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Sob, 27.10.2012, 19:25 |
|
|
YJ KAO
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 26.01.2010, 22:27 Príspevky: 383 Bydlisko: TRENČÍN, LIPTOV
|
marisko píše: YJ KAO píše: peripetie s motorom, ale boli spôsobené našou kvalitnou naftou -mám aj laboratórne výsledky osahovala viac ako 100% pevných častíc a to mi odporúčalo piezovstreky a dolámalo váhadlá!
100 % pevných častíc ? To sa tá nafta sypala ? asi si myslel dvojnásobné prekročenie povoleného množstva.
Mariško zabavka a vrtáčik? Ale správne si pochopil skrátenu verziu, šikovníček, tak trochu sypala viď nasledovné:
nafta obsahovala viac ako 100% prevýšenie povoleného množstva pevných častíc,ako povoluje ISO norma.
resume:prerazilo naftový filter a masaker=zošrotilo motor!!!
_________________ všetko čo má kolesa, pásy, nohy .......
|
Sob, 27.10.2012, 21:19 |
|
|
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
Martinoff
komplex maleho ftaka sa bežne vyťahuje až ked dochádzaju argumenty, s tou pakou v L200 nemáš pravdu,je tam len na okrasu,už v staršej verzii minimalne od r.v. 2000 je system rovnaký ako v navare.
Lubor s tým ustrelovaním zadku nemáš celkom pravdu,je to skôr doména D22ky alebo staršej L200,na D40 sa musím velmi snažiť ked chcem aby uletel a je takmer jedno či je korba prazdna alebo naložená,je to hlavne o tom čo máš obute. 4H sa automaticky nevypína nikdy,výrobca odporuča jazdiť max. 100km/h.
Dizajn je vec vkusu každeho z nás a môže sa líšiť. Výkonovo z tvojích favoritov vyniká navara a hilux s trojlitrom,ostatne trochu zaostávaju. Komfort navary je podla mna velmy slušný,jazdím do práce 1100km a stačia mi dve 10 min. prestávky,žiadna bolesť chrbta a minimálna únava, pritom v oktávii sa krutim už po 50km a dalej radšej nejazdím. Pri 140km/h s tempomatom velmy pohodová jazda a spotreba 10l +-3deci podla prevíšenia a zaťaženia. Sem tam som v DE jazdieval aj 170+ ked sa dalo,spotreba okolo 11-12l,pocitovo ešte stále príjemná jazda ale vraj takto zomierali trojlitre v patroloch tak radšej pomalšie. Pri dochádzaní do práce mám pri velmy slušnom zaobchádzaní priemer 8.2 a to sa motám v horskom prostredí.
mioni D40 pre manželku určite neodporučam,na slovensku sice mesto nemámame ale už aj v bratislave sem tam 5,22m,slabý výhlad a velmy zlý polomer otáčania potrápia aj teba. Ja som zistil až vo Frankfurte že to auto je občas nepríjemne velké.
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Sob, 27.10.2012, 23:56 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|