Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
Autor |
Správa |
jenki
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26 Príspevky: 2391 Bydlisko: Zvolen
|
Jaro, ja len pre poriadok, nemáš pravdu, novšia L200 má už SuperSelect, teda aj medzinápravový diferák. Takže páka je v poriadku, funguje radenie 4-kolky a aj uzavretie medzinápravy až do 100km/h, stačí ubrať plyn.
Neviem síce od ktorého roku, každopádne majú aj zadnú uzávierku. Motor 2,5 a výkon od 136 do 178 koní podľa verzie.
Tým nikoho nepresviedčam, samozrejme. Viem svoje o oboch značkách aj systémoch.
To len aby nevznikali fámy a nepodložené informácie a vášne
_________________ Jenki
Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané
|
Ned, 28.10.2012, 0:27 |
|
|
bull4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
|
skor myslel na to, ze paka ovlada servomotor
_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60 TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon
|
Ned, 28.10.2012, 0:33 |
|
|
jaroD40
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 02.02.2009, 11:55 Príspevky: 124 Bydlisko: TS
|
správne Rasťo, bola to reakcia na toto Martinoff píše: L200 priraďuje predok pákou, Navara otočným voličom (vraj sa serú).
_________________ Unimog 408 U100L turbo & Ssangyong Rexton 270Xdi ex Y61 ex Nissan Navara D40 LE ex Nissan Patrol GR Y60 Wagon + podvozok OME, GY Wrangler MT 33x12.5 + Silverstone MT117Extreme 35x11.5, SW Ep9,CB,Hi-Lift,4L-30% atď.
|
Ned, 28.10.2012, 1:01 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
YJ KAO píše: Mariško zabavka a vrtáčik? Ale správne si pochopil skrátenu verziu, šikovníček, tak trochu sypala viď nasledovné:
nafta obsahovala viac ako 100% prevýšenie povoleného množstva pevných častíc,ako povoluje ISO norma. resume:prerazilo naftový filter a masaker=zošrotilo motor!!!
prepáč nedalo mi
ja som sem dal niekde fotku čo som našiel v nádrži ja a to ešte len bol humus
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Ned, 28.10.2012, 18:09 |
|
|
irnbru
Učeň
Registrovaný: Sob, 23.06.2012, 22:01 Príspevky: 33 Bydlisko: Topolcany
|
pozeram ze na slovenskom fore sa to tiez zvrhlo na debatu o systemoch pohonu, len k tej pake na L200 urcite to nie je elektricke ako na navare, ale tvrda mechanika....a neviem odkedy tam davali uzavierku na zadok, ale na 2008 ju mam z fabriky....
_________________ L200 lestenka
|
Ned, 28.10.2012, 22:54 |
|
|
colt.45
Začínajúci koumák
Registrovaný: Str, 26.09.2012, 16:35 Príspevky: 124 Bydlisko: Východ
|
Zdravím
test ako šitý pre teba http://auto.sme.sk/c/2929733/robotnici-vo-fraku.html
kvalitu testu neviem ohodnotiť, lebo nepoznám tieto autá. Ale snáď ti pomôže
|
Ned, 28.10.2012, 23:38 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Ten test je ešte z roku 2006, dnes sú tie autá už o kus ďalej. Nechtiac som tu rozpútal vášne, asi som to mal všetko viac rozviesť. Bolo však málo času.
Zhrniem to asi takto: Navara pre manželku na vozenie detí určite nie! Tá poznámka o ležiacich Navarách bola ohľadom absencie ESP - JaroD40 má už verziu s ESP. Neviem v ktorom roku ho začali montovať.
O malých vtákoch sa tu nemôže baviť nikto, však vieme na čom jazdíme . Považujem však za totálnu blbosť vyberať medzi bezpečnosťou rodiny a dizajnom!
Tiež nie som nejak extra nadšený dizajnom L200-ky, rozhodol som sa pre ňu na základe bezpečnostných prvkov - vozím v nej svoju rodinu.
Jeden príklad prečo som nechcel Hilux:
http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI
Ešte aby som nevyznieval jednostranne zameraný: L200-ku pre manželku len so zaťatými zubami a zatvorenými očami .
Taktiež súhlasím s potrebou dobrého obutia!!!
Skús pozrieť aj tie ameriky, ja ich osobne nepoznám, ale môže to byť to pravé "orechové".
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pon, 29.10.2012, 10:49 |
|
|
mioni
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29 Príspevky: 16 Bydlisko: BA
|
Ano,ten test som videl, ale je to z roku 2006.....tu som nasiel nieco nove a asi skor vyzdvihuju Navaru?? http://porovnavacitestnavaral200.blogspot.sk/
U L200ky sa mi nepozdava aj to,ze je o poznanie mensia, menej sa vojde na korbu, Navaru by som hned bral, len fakt sa obavam, ci jazda pocas dazdu a v zime pocas primrznutej vozovky nebude o hubu. Co sa tyka manzelky, trosku ste to zle pochopili - to auto nebude primarne pre nu, jazdi si na Hyundai i30, ale pre mna, rodinu a vylety s rodinou...ale bude na nom jazdit aj manzelka kedykolvek.
Zatial sa mi tu okrem JaraD40 vyjadrili iba ludia, ktori nevlastnia Navaru. Jaro + ostatni co mate s Navarou realne skusenosti, mohli by ste mi tu napisat nieco blizsie o tom auticku, ci ste spokojni, v com nie ste, ci by ste si kupili este raz take auto alebo radsej vymenili za nieco ine...proste klady a zapory.
VDAKA.
|
Pon, 29.10.2012, 12:21 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Podla mna najviac skusenosti moze mat Juro z ORC. Si z BA tak skoc za nim, ORC je v Petrzalke a hned mozes predebatovat aj pripadne upravy na podvozku. Ja som na Navare (Jozefovej tu z fora) presiel cca 500km po ceste a v style jazdy a konforte som nezbadal rozdiel medzi mojim Doblom. Ziadne poskakovanie zadku a dokonca ani ten radius zatacania nie je hrozny. Mozno to bolo tym, ze oba maju tuhe zadne na listoch.
Teda jeden rozdiel bol, tesil som sa ako maly chlapec na kolotoci, ze sa veziem v poriadnom aute.
_________________Navara 3,0 V6 http://www.ostrenienastrojov.sk
|
Pon, 29.10.2012, 12:53 |
|
|
mioni
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29 Príspevky: 16 Bydlisko: BA
|
Urcite skocim, dik za dobry napad, nemam to k nim ani daleko. Ale aj tak by som rad pocul prakticke skusenosti od vlastnikov Navar. Aj to, ci su kvalitou spokojni, ci nie je kaziva, ake mali s nimi problemy resp. nemali....ale najma ta jazda, napr. v pocasi ako je teraz,ale niekde na vychode(nie v BA), kde aj sneh napadol, je poladovica resp. mokre cesty s obcastnym snehom....na takom niecom treba chodit iba 4x2,ci?
|
Pon, 29.10.2012, 15:28 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Dosť informácií o Navare je aj na českom http://www.offroadforum.cz/
S manželkou je to ťažké. Každý máme inú, ale niektoré ženy sú všetky rovnaké . Je to fakt na zváženie či to auto zvládne. Poznám dobré aj zlé šoférky. Pre cúvanie by určite bodla kamera, zvlášť ak bude hardtop.
Jazdenie bez medzidifu je v zásade takéto:
4x2 - suchý pevný povrch
4x4 - mokrý klzký povrch
4x4L - terénna jazda
Je to len hrubé zhrnutie, majitelia povedia presnejšie.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Pon, 29.10.2012, 16:44 |
|
|
mioni
Učeň
Registrovaný: Pia, 26.10.2012, 9:29 Príspevky: 16 Bydlisko: BA
|
resistancePB píše: Fešáci, a vás nenapadlo niečo s A4WD? Niečo ako X-Drive? Napr. RAM 1500 Double Cab? 5,7 HEMI, 6 miestne, chlapské a za 15 000 Euri z TT... A ten Modrý chcem ja, takže mi ho nevyfúknite!!! To má aj môj Lincoln a to je posraná 97 rok... Ak mi prešmikne zadok tak mi automaticky zapne 4x4 a popi*i... A funguje to, tak nech ma niekto nedávkujuje kravinami o VW, mal som ho a je to o ničom! To sa nedá porovnať... Slečny, USA je veľmi ďaleko pred EU a ak si niekto myslí, že trepem hlúposti tak nech si pozrie autá z USA a porovná ich s EU a potom mu dôjde že to nieje pravda...
Ale ak je niekto debil (admini, ospravedlňte ma, ale to musím) tak si bude myslieť svoje...
//resistancePB
Uuuuuuf, ten Dodge RAM musi ale kolko zrat paliva? Servisuje to vobec niekto na SVK?
|
Pon, 29.10.2012, 17:07 |
|
|
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
mal som dvoch kamarátov, ktorí si tiež kúpili čisto nové navary. Prvý ju predal ešte v záruke. Povedal, že skoro zrobil búdku. Jazdí sa primárne so zadkom, aj na mokru. So zapnutým predkom na pevno pri tomto systéme pohonu sa ani na mokrom asfalte nejazdí - auto by zle zatáčalo. Tak jazdil aj on. Na kľukatej ceste hore kopcom bolo v niektorých zákrutách mokro. Pri výjazde zo zákruty hore kopcom musel samozrejme trošku osoliť, následkom čoho ho pretočilo. Auto následne predal s tým, že nebude jazdiť ako na ihlách a čakať , kedy sa zabije. Druhý kamarát ju predal asi po roku tiež, ale neviem prečo. No keby si kúpil s ESP, tak je to určite v pohode.
_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Pon, 29.10.2012, 17:28 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 325 Bydlisko: Dudince
|
Navara je v pohode.Po 129tisíc kilometroch s ňou nie je žiadny problém.Nejaké drobnosti samozrejme boli, ale nič hrozné.Napriek mojej počiatočnej nedôvere auto funguje.Dokonca aj spojka je pôvodná .
Mne osobne sedí viacej ako L200 v ktorej som odjazdil zopár kilometrov.Aj napriek tomu, že nemá superselect,ktorý považujem za skvelú vec.
Ak ju niekto nechce len preto,že ho vytrénovala v zákrute je lepšie keď ju predá.Takýto typ auta nieje pre neho.S pick-up mi treba zmeniť štýl jazdy všeobecne.A samozrejme dobré gumy na zimu.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pon, 29.10.2012, 21:10 |
|
|
marcek4x4
Ťažký Profík
Registrovaný: Uto, 14.11.2006, 22:24 Príspevky: 325 Bydlisko: Dudince
|
Ono veľa ľudí podľahne masírke,že pick up je to pravé orechové.Kúpia si ho a potom sú sklamaní, že to vôbec nie je pre nich.
_________________ LANDROVER DISCOVERY bývalá leštenka
|
Pon, 29.10.2012, 21:13 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|