4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Landcruiser 80 http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=136&t=16454 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | Rado94 [ Ned, 13.01.2013, 14:36 ] |
Predmet príspevku: | Landcruiser 80 |
Zdravím som tu úplne nový a Offroad ma zaujíma už dosť dlhú dobu a v celku dosť sa mi páči TOYOTA LANDCRUISER 80...avšak všimol som si že sú HDJ80 a FJ80 aký je medzi tým rozdiel? aké su viac dostupné na Slovensku ?....majú tuhú nápravu avšak osobne som ešte OFFROAD nejazdil je to v teréne lepšie ako nezávisla náprava alebo je to horšie ?....napríklad auto by sa využívalo na expedície občas nejaký tažší terén a vo väčšine bežné lesné cesty a tak je to auto schopné zvládnuť nejakú expedíciu a tažký terén alebo je lepší PATROL ?...polemizujem tiež nad Patrolom Y61 tiež vyzerá užasne a sú naňho vynikajúce ohlasy...diely sú lacnejšie pre PATROL alebo pre LC ?..ktoré auto by ste si vybrali v prípade žeby ste si šli kúpiť nejaký OFF ? ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | gibson [ Ned, 13.01.2013, 14:50 ] |
Predmet príspevku: | |
dobra volba, ked uz tak hladaj cerziu ktora ma vsetky uzavierky LJ80 nepoznam, mozno mas na mysli LJ70 urcite tuhe napravy, je to menej pohodlnejsie ako nezavisle/a ale na offroad tuhe... nahradnych dielov mas na nissan urcite viac a dostupnejsie na toyotu je vsetko drahe ale je to stara spolahliva TOYOTA! sumarum toyota draha kupa a nahradne diely, 4,2 nesmrtelny motor, ked uz tak 3 uzavierky patrol - studuj forum ja by som bral HDJ80 ![]() |
Autor: | Rado94 [ Ned, 13.01.2013, 15:03 ] |
Predmet príspevku: | |
och pardon pomylil som sa myslel som FJ80 nie LJ80 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | jankarol [ Ned, 13.01.2013, 15:04 ] |
Predmet príspevku: | |
Serus no ja mam LJ70 mozem povedat ze super stroj som s nou velmi spokojny co sa tyka prechodnosti spolahlivosti je fakt 100% ( aj ked bola nejaka porucha stale dosla domov po svojich naposledy z rozbitym zadnym diferencialom z Brezna do VT ![]() ![]() ![]() |
Autor: | peto SB [ Ned, 13.01.2013, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | Re: Landcruiser 80 |
Rado94 píše: Zdravím som tu úplne nový a Offroad ma zaujíma už dosť dlhú dobu a v celku dosť sa mi páči TOYOTA LANDCRUISER 80...avšak všimol som si že sú HDJ80 a FJ80 aký je medzi tým rozdiel? aké su viac dostupné na Slovensku ?....majú tuhú nápravu avšak osobne som ešte OFFROAD nejazdil je to v teréne lepšie ako nezávisla náprava alebo je to horšie ?....napríklad auto by sa využívalo na expedície občas nejaký tažší terén a vo väčšine bežné lesné cesty a tak je to auto schopné zvládnuť nejakú expedíciu a tažký terén alebo je lepší PATROL ?...polemizujem tiež nad Patrolom Y61 tiež vyzerá užasne a sú naňho vynikajúce ohlasy...diely sú lacnejšie pre PATROL alebo pre LC ?..ktoré auto by ste si vybrali v prípade žeby ste si šli kúpiť nejaký OFF ? ![]() ![]() ![]() ![]() Rozdiel medzi HDJ a FJ je v motorizácii FJ80 benzin radovy šesťvalec R6 3955cm 114kW FZJ80 Benzin R6 4477cm 140kW HZJ80 Diesel R6 4164cm 96kW HDJ80 Diesel 4164cm 123kW /125kW Na rozdiel od patrola je to stala štvorkolka ma medzinápravovy diferenciál čiže pri dlhých presunoch expediciach nevieš vypnut predok ako na patrole ale zas ma štandarne prednu uzavierku od výroby. Problem je cena lebo aj ked su to 15 a viacročne auta su drahé. A patrol vs LC 80 obe auta maju +aj - a ani jedno nebude bezudržbove vyber je na tebe. |
Autor: | jenki [ Ned, 13.01.2013, 22:24 ] |
Predmet príspevku: | |
Niekde som sa dočítal, že HDJ80 Diesel 4164cm 123kW /125kW sa robil aj s vypínaním/odpájaním prednej nápravy. Jednalo sa o "pracovnú" verziu s celkovo slabšou výbavou. Ale viac o tom neviem. Iba ak toto: Pohon všech čtyř kol se vyskytuje ve dvou verzích – jako trvalý (full-time 4WD) a s možností ručního připojení přední nápravy (part-time 4WD). Při koupi vozu se vyplatí povšimnout si právě toho, protože automobily s možností manuálního připojení přední nápravy jsou ochuzeny o největší přednost modelu. |
Autor: | JOE66 [ Ned, 13.01.2013, 22:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja som zase cital na ceskom fore,ze tie predne uzavierky na80 co ich maju v serii sa rad,,odpajaju na vecnost,, pri cuvani ![]() |
Autor: | jankarol [ Ned, 13.01.2013, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Ten kto videl fabricku uzavierku z 80tky a porovnani si ju z napríklad ARB pochopí aky je rozdiel v prevedeni taky blud ze odchádza pri cuvani je hlúposť kto ma predstavu co je uzávierka a na akom princípe funguje vie ze ci auto cuva ci ide dopredu je jedno....!!! 80tky s fabrickymi uzavierkami majú označenie myslím VX |
Autor: | Rado94 [ Ned, 13.01.2013, 23:06 ] |
Predmet príspevku: | |
Takže bolo by lepšie kúpiť teda PATROLIKA ? a prípadne ak by som chcel tak prednu uzávierku by som si dal dorobiť ? ![]() ![]() |
Autor: | peto SB [ Ned, 13.01.2013, 23:14 ] |
Predmet príspevku: | |
jenki píše: Niekde som sa dočítal, že HDJ80 Diesel 4164cm 123kW /125kW sa robil aj s vypínaním/odpájaním prednej nápravy. Jednalo sa o "pracovnú" verziu s celkovo slabšou výbavou. Ale viac o tom neviem. Iba ak toto: Pohon všech čtyř kol se vyskytuje ve dvou verzích – jako trvalý (full-time 4WD) a s možností ručního připojení přední nápravy (part-time 4WD). Při koupi vozu se vyplatí povšimnout si právě toho, protože automobily s možností manuálního připojení přední nápravy jsou ochuzeny o největší přednost modelu. Jenki postreh ![]() |
Autor: | JOE66 [ Ned, 13.01.2013, 23:17 ] |
Predmet príspevku: | |
Treba precitat na ceskom fore-chlapci co maju seriovu prednu uzavierku na80 tak pisali,ze pri cuvani ak ju maju zapnutu tak zvikne ,,sa porucat,, a preto prednu uzavierku seriovu prerabaju-to som sa docital na ceskom fore-nevidim dovod aby ti chalani klamali ![]() ![]() |
Autor: | jenki [ Ned, 13.01.2013, 23:43 ] |
Predmet príspevku: | |
peto SB píše: Jenki postreh ![]() ![]() |
Autor: | KING-SIX [ Pon, 14.01.2013, 9:29 ] |
Predmet príspevku: | |
jankarol: pocuj kedy by sme mohli dat nejake stretko/pojazdenicko potreboval by som zohnat nejake suciastky na toyku z PL ale na moje maily mi nikto nikdy nereagoval ![]() ![]() |
Autor: | RADOFFROAD [ Pon, 14.01.2013, 9:30 ] |
Predmet príspevku: | |
Jenki, 4,2 z toyky pekne funguje aj s patrolovou prevodovkou, nemyslim, ze je nutnost zhanat toykovu... |
Autor: | Martinoff [ Pon, 14.01.2013, 9:35 ] |
Predmet príspevku: | |
Rado, myslím že Jenkimu ide o celý szstém pohonu: 4x4 s medzidifom na Patrole. Pajerácky Seperselect rozmaznáva... ![]() |
Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |