4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Land Cruiser V8 - technika, popis, parametre http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=136&t=3810 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | toudy [ Str, 20.02.2008, 9:44 ] |
Predmet príspevku: | Land Cruiser V8 - technika, popis, parametre |
Oznacenie modelu je J200 Motor: V8 4,5L 32V DOHC -pohon rozvodov: retaz -biturbo s VGT, chladene vodou, 2xvodou chladene EGR, 2 EGR ventily -2 solenoidove skrtacie klapky -vysokotlake palivove cerpadlo HP4 -9otvorove vstrekovace, priemer jednej dierky je 0,113mm -hlavne olejove cerpadlo 2rotorove trochoidne -vyrovnavacie olejove cerpadlo-sluzi len pre dvojicu turb, sys. zamedzuje zadrzovaniu oleja v turbe pri jazde v naklone -palivovy filter so spätnym ohrevom paliva vracajuci sa do nadrze (len pre niektore trhy) -vodny chladic paliva umiestneny medzi valcami, chladic paliva vzduchovy umiestneny pod podlahou (v rame) -elektro-hydr zaves motora-znizuje vibracie pri volnobehu a pri jazde, tzv. VSV -vykon 210kW/3600RPM, verzie s upchavkou do vyfuku (DPF) len 195kW/3600RPM -toc. moment 650Nm/1600~2800RPM2xvodou chladene EGR, je aj benzin V8 4,7l...no fuj. Prevodovka: -iba automaticka, 6st pre diesel, 5st. pre benzin 4WD system: -rozvodovka prebrata z LC120 -medzinapravovy dif. TORSEN LSD, staly pohon 4x4 -pomer prenosu sily (p:z): 41%:59%-normalne podmienky, ak rychlost prednych kolies>rychlost zadnych kolies je pomer 30%:70%, a naopak 53%:47%, uzavrety dif. 50%:50% -moznost volby rezimov pohonu:H4F (high-Free), H4L (high-Lock), L4F (low-Free), L4L (low-Lock) Podvozok: -pevnostny ram Brzdy: -kotucove brzdy na 4 kolesach -novy system Multi Terrain ABS -novy system CRAWL, automaticky udrzuje konstantnu nizku rychlost, pre povrchy ako kamene, smyklava vozovka, 3 rezimy min 1km/h az max. 5km/h,-len pre benzin 4,7l motor -prebraty system z LC120-Hill-start tzv. HAC -prebraty system z LC120-DownHill-start tzv. DAC Pruzenie: -novy system KDSS (vynute pruziny s kineticko dynamickym systemom-aktivne stabilizatory vpredu a vzadu) -novy system hydro-pneumatickeho pruzenia s adaptivnym variabilnym ovladanim pruzenia AVS -zlepseny system nastavenia vysky vozdila AHC System KDSS a system AVS, AHC NIE JE mozne kombinovat spolu. KDSS: -sys. optimalizuje nastavenia stabilizatorov bez zasahu vodica -2 ovladacie valca stabilizatorov spjene vysoko tlakovym potrubim so zasobnikmi -prevadzkovy tlak systemu je 2,9MPa AHC/AVS: -je pocitacom riadene nastavnie vysky AHC (6 urovni z toho 3 automaticke a 3 rucne) a sys. AVS na ovladanie sily utlmu a nastavnia tuhosti pruzin -rozsah zdvihu na prednej naprave -60mm az +70mm -rozsah zdvihu na zadnej naprave -40mm az +80mm Zavisi to od zvolenej urovne ovladaca AHC a rychlosti vozdila -tlak plynu v prednych zasobnykoch 2,26MPa, v zadnych 1,9MPa -v pomocnom zasobniku plynu v predu je tlak az 13,5MPa, v zadnom az 10MPa -dobra rada: zmenou pozicie snimaca polohy o 1mm sa zmeni hodnota zdvihu vozidla o 5mm Sytemy KDSS a AHC/AVS maju vsetky dolezite komponenty uchytene na rame, a nie su extra chranene proti poskodeniu. V terene je zranitelst systemu znacna. Takze prve co treba spravit je to cele zakryt poriadnym plechom. RSCA: -ochrana posadky pri bocnom naraze a prevratenia vozidla PCS: -prednarazovy bezpecnostny system-aktivuje napinanie bezp. pasov |
Autor: | Tyky [ Štv, 28.02.2008, 23:12 ] |
Predmet príspevku: | |
prave som videl na TA3 test a zacinam setrit! nenormalny motorcek http://autoviny.zoznam.sk/cl/100203/186 ... 8-Yokozuna |
Autor: | marcus [ Štv, 28.02.2008, 23:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Tak to je autíčko !!! Aj mňa zaujalo. Už len našetriť naň!!! ![]() A už len mať 2,4mil. |
Autor: | MARTINO [ Štv, 28.02.2008, 23:36 ] |
Predmet príspevku: | |
Tiež som to dopozeral na TA3 ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |