Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác
Hilux - rok 2008 - uzavierka zadku
Autor |
Správa |
tokipo
Učeň
Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09 Príspevky: 20 Bydlisko: Presov
|
Zdravim vsetkych,
rad by som sa opytal, ci nemate niekto skusenosti s Hiluxom r.v. 2008 s manualnou uzavierkou zadku.
Neviem, ci je to normalne, ale ked si zaradim 4H, tak pri zatacani mam pocit akoby bol zadok uzavrety. Zadne kolesa presmykuju a s autom celkovo trha. Nabehanych ma 5000km. Ked si zapnem rucne zadnu uzavierku, tak na 4H len blika kontrolka a na 4L sa kontrolka uzavierky rozsvieti. V manualy pri tom pisu, ze by sa mala dat zaradit aj na 4H a aj na 4L (tusim)...
Pri 2L nic take nevnimam.
V Presovskej Toyote mi nevedeli povedat, ci je to ok, a nevedeli ani ako je rieseny pohon 4x4....
Diky
|
Pon, 02.11.2009, 16:36 |
|
|
Martin
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 09.04.2008, 11:26 Príspevky: 376 Bydlisko: NR
|
tokipo píše: V Presovskej Toyote mi nevedeli povedat, ci je to ok, a nevedeli ani ako je rieseny pohon 4x4....
Diky
Klasika
Máš tam uzávierku stredného difu?
_________________Niva 1.7i, LPG, gurtne, dynamická gurtňa, navijáčik, šekle, lopata, baterka, CB, PMR, motorová píla, kompresor, air jack, menič 12/230V 1500W, nejaké náradie, T3 a ďalšia výbava Samurai s navijákom 9500LB, T3
|
Pon, 02.11.2009, 17:01 |
|
|
tokipo
Učeň
Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09 Príspevky: 20 Bydlisko: Presov
|
Urcite nie, nema to uzavierku stredneho difu.
Ja si niesom ani isty, ci to ma stredny dif. nikde o nom nic nepisu a na logu, ktore svieti na pristrojovke stredny dif nieje znazorneny, je tam len predny a zadny... A ako som uz pisal v Toyote ma nic nove o tom aute nenaucili...
|
Pon, 02.11.2009, 17:24 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Stredovy dif ma len L200, Hilux ma len zadnu uzavierku ak nie LSD.
|
Pon, 02.11.2009, 18:11 |
|
|
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 822 Bydlisko: SK
|
Nechcem byť múdry, ale to, čo píšeš, že Ti trhá autom (predpokladám na asfalte) pri zaradenom 4H zodpovedá tomu, že Hilux medzidif nemá.
Pri zaradenom 4H sa zadná uzávierka nedá zapnúť ani v LC a kontrolka bliká. Pri zaradenom 4L sa dá uzavrieť aj zadná uzávierka a kontrolka svieti neprerušovane.
_________________ Kde ostatní končia ...
|
Pon, 02.11.2009, 18:14 |
|
|
BBMiso
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 16.03.2008, 18:21 Príspevky: 705 Bydlisko: Banská Bystrica
|
2tokipo: Tak sa sprava aj patrol.
_________________ Patrol GR Y61, 2,8TD
|
Pon, 02.11.2009, 18:52 |
|
|
peto SB
Koumák
Registrovaný: Str, 10.01.2007, 17:57 Príspevky: 175 Bydlisko: okr. SABINOV
|
V Prešovskej Toyote sú iní machry hlavne na prime do servisu ta pani sa tam vyzná ale ostatní slabota
_________________TODAY TOMORROW TOYOTA LJ 70 PROTO (napravy Unimog 404 ,Warn 8274 mechanika BRDM ,tlmice FOX,Optima,Tripmaster atd;-) www.terennytim.skhttp://www.youtube.com/channel/UCCvWshSIJC5DKhAwDOi4L5gPREDAJ NÁPRAV A DIELOV DO NÁPRAV Z UNIMOGU 404
|
Pon, 02.11.2009, 20:21 |
|
|
tokipo
Učeň
Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09 Príspevky: 20 Bydlisko: Presov
|
Hilux ma bud LSD, ale pevnu uzavierku, ja mam s pevnou.
To MiroZA : Autom trha na asfalte, na mokrom, na strku... (nieje to citit na blate, tam plynule presmykuju kolesa) Pri tych vytocenych kolesach ma problem sa pohnut, hybe sa ovela horsie... Jazdil som LC120 s uzavierkou medzinapravoveho difu a tam sa to dalo zavriet aj pri 4H a aj pri 4L.
Skusal som si zaradit 4L a zapnut zadnu uzavierku, tak sa auto spravalo tak isto ako ked je na 4H vypnuta....
V navode sa pise, ze na mokrom a klzkom povrchu mam zaradit 4H (bez neho sa jazdi tazko), tiez este pisu, ze mozem jazdit na 4H do rychlosti 165km/h. Tak sa teda bojim, ci to nieje stale zavrete a ci nevyletim v nejakej ostrejsej zatacke
|
Pon, 02.11.2009, 21:54 |
|
|
lubor
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 06.01.2009, 11:01 Príspevky: 848 Bydlisko: Bratislava - Dubravka
|
Neviem no 4H a 165km/h sa mi dako nepozdava, aby si nebol v servise castejsie ako mechanici.
|
Pon, 02.11.2009, 22:55 |
|
|
MiroZa
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 822 Bydlisko: SK
|
Tak potom už len vyskúšať auto na zdvihák a točiť kolesami pri rôznych režimoch a uvidíš čo to robí.
_________________ Kde ostatní končia ...
|
Uto, 03.11.2009, 8:57 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Tiež sa mi nepozdáva tá 165-ka pri 4H. Bez medzidifu by to mohlo veľmi zle dopadnúť.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 03.11.2009, 10:30 |
|
|
tokipo
Učeň
Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09 Príspevky: 20 Bydlisko: Presov
|
Vazne pisu tu 165ku pri motore 1KD(3LITER) a 151(2,5LITER), je tam tabulka pre 4H a 2H - maximalne povolene rychlosti na jednotlivych rychlostnych stupnoch a su tam rychlosti aj pre 4L (tam su uz rychlosti samozrejme vyrazne nizsie)....
V casti system pohonu styroch kolies pisu:
H2 - normalna jazda na zpevnenych cestach
H4 - poloha pre vysoke rychlosti - pouzit pre normalnu jazdu na mokrych, zladovatelych alebo zasnezenych vozovkach, tato poloha zaistuje vyssi prenos hnacej sily ako pri pohone 2 kolies
L4 - prudke kopce, teren, piesok, bahno, hlboky sneh
Zadna uzavierka pracuje len pri L4, samozrejme pisu, ze ju nemam pouzivat na zpevnenych cestach, inak bude treba vynalozit vyssiu silu pri riadeni a opatrnosti pri zatacani.. Tiez pisu, ze ho mam pouzivat len vtedy ak sa pretaca jedno koleso a druhe stoji...
Pisu aj , ze radit z 2H do 4H mozem do 80km/h, preradit zo 4H do 2H pri hociakej rychlosti.... 4H do 4L len do 8km/h
Perlicky na zaver :
- auto je vyrobene v Juznej Afrike, zaruka na prehrdzavenie je 6 rokov namiesto 12 (ako je zvykom)
- k autu bol objednany tempomat, ktory nieje namontovany, nakolko nam v Zlinery (Toyota Zlin, CR) oznamili, ze nefunguje .....
- na streche je na svetlom tapacirungu bud hrdza, alebo preraza lepidlo
- auto ked doslo, tak malo hrdzavy cely vyfuk
- motor je strasne hlucny, za studena klepe ako traktor, v aute je celkovo velmi hlucne
- pruzenie je velmi tvrde, auto skace na kazdej nerovnosti
- vyhrievanie sedadiel je nepouzitelne, nema regulaciu, to znamena, ze chvilu pecie ako dive (niekedy sa to neda ani vydrzat), potom zasa isty cas necitit vyhrievanie
- motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice 325Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je ako tak pruzny, ale staci ho troska nalozit a auto je mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom..... Na Soroske bojujem s Aviami ))
- spracovanie interieru je na velmi nizkej urovni
- volant sa da nastavovat len vertikalne, tzn. ze ak si pri mojej vyske 185cm nastavim sedadlo, tak by to bolo dobre pre nohy, tak nedociahnem na volant ))
- HILUX nema vonkajsi teplomer!!!!
- urcite za tie peniaze nestoji!!!
_________________ Kde ostatni zacinaju, tam ja koncim, ale mame korbu!
Naposledy upravil tokipo dňa Uto, 03.11.2009, 23:32, celkovo upravené 2
|
Uto, 03.11.2009, 20:34 |
|
|
Igor
Frajer
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 16:12 Príspevky: 204
|
tokipo píše: - motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice okolo 400Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je akoa tak pruzne, ale staci ho troska nalozit a auto mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom....
....to mi nejde nejako dokopy,prilis malo kW a dost Nm. Niekde na webe som videl 88kW a 325Nm,co je realnejsi pomer pre 2,5l. A vobec,to si kupil akoze nove / zanovne? Vypada to na pekny srot, bez urazky....Jazdil som na 3,0l po modernizacii (automat)...parada,islo to ako "delo" s troskou nadsazky.
_________________ EX: Nissan Patrol GR SUVčkár...
|
Uto, 03.11.2009, 22:55 |
|
|
tokipo
Učeň
Registrovaný: Pon, 02.11.2009, 16:09 Príspevky: 20 Bydlisko: Presov
|
Igor píše: tokipo píše: - motor 2,5l 88kW je tragedia na dnesnu dobu, ma sice okolo 400Nm, ale je to neskutocny lenoch. Pokial v nom idem sam a s prazdnym autom, tak je akoa tak pruzne, ale staci ho troska nalozit a auto mrtve ako nejaky FIAT s malym motorom.... ....to mi nejde nejako dokopy,prilis malo kW a dost Nm. Niekde na webe som videl 88kW a 325Nm,co je realnejsi pomer pre 2,5l. A vobec,to si kupil akoze nove / zanovne? Vypada to na pekny srot, bez urazky....Jazdil som na 3,0l po modernizacii (automat)...parada,islo to ako "delo" s troskou nadsazky.
mas pravdu, preklepol som sa, je to 325....
Auto je nove, mam ho od 10km, je to sluzobne, ja by som si ho nikdy nevybral, jazdim po stoziaroch mobilnych operatorov a na tento ucel sa podla mna nehodi, je prilis dlhe, velky raid, neobratne v lese, vsade sucham zadok/tazne. Pokial do neho nenalozis pol tony, tak sa ten zadok vsade smyka, a ked ho zatazis, tak zasa motor nevladze .... Na beznych komunikaciach je neisty, naklana sa statocne a je strasne tvrdy (v moose teste sa skoro prevratil na strechu)...
V manualy dokonca pisu, ze spotreba 1l oleja na 1000km je normal....
Co sa toho srotu tyka, tak je to auto na uplne iny ucel, ja ho volam "sen českýho farmáře" ) . Nalozis seno a ides
Dostal som ho po LC 3.0 D4D automat, mali sme smolu na kus a na 92 tisic km / 4rocne auto sa zadrel motor, praskol blok motora a aj hlava.... Vedenie sa rozhodlo pre mna z nepochopitelnych pricin pre Hiluxa... V toyote ich oblbli, odkupili LC na protihodnotu za smiesne prachy + doplatok a ako nahradu ponukli Hilux.... Nakecali im, ze je lepsi v terene, ze je to pracovne auto do tereneu a ze LC je "silnicni vuz"...
_________________ Kde ostatni zacinaju, tam ja koncim, ale mame korbu!
|
Uto, 03.11.2009, 23:21 |
|
|
Martinoff
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 30.09.2008, 18:01 Príspevky: 1932 Bydlisko: TO
|
Podľa tých pokynov pri preraďovaní tam na 100% máš medzidif. A podľa opisu interiéru asi v najnižšej výbave.
_________________ Pajero II 3,5l V6 24v - a už v tom zase lietam...
L200 - pracovné, a to doslova!
|
Uto, 03.11.2009, 23:33 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|