4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
chladic na nivku http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=14&t=11115 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Lacike [ Pon, 19.07.2010, 13:06 ] |
Predmet príspevku: | chladic na nivku |
nevie mi niekto poradit ci pasuje chladic z nivky 1.7 (s ventilatorom) na nivku 1.6??? ci to tam vojde. Rad by som odmontoval tu skaredu vrtulu medzi motorom a chladicom a nahradil chladic aj s ventilatorom. |
Autor: | PATaMAT [ Pon, 19.07.2010, 19:23 ] |
Predmet príspevku: | |
oplati sa prekopavat visko na el vrtulu? dalsia elektrika co v nive nieje zrovna stastna vec.. |
Autor: | tomasb [ Pon, 19.07.2010, 20:09 ] |
Predmet príspevku: | |
nazdar, no ta skareda vrtula je ovela ovela lepsia ako tie na chladici, ani raz sa mi nestalo ze by sa mi prehriala, ale na tychto novych to nie je bohvieco, ani na osobakoch to cidlo nefunguje na 100percent |
Autor: | tibik [ Pon, 19.07.2010, 20:21 ] |
Predmet príspevku: | |
čidlo sa da prepojit na priamo a s malim vypinačom v kabyne je to potom parada - zapne hned jak naštartuje a je za vodou ![]() PS: na par autach som to mal a nesklamalo ani raz ![]() |
Autor: | Lacike [ Uto, 20.07.2010, 10:57 ] |
Predmet príspevku: | |
presne tak. dam si to na vypinac a je to. teraz v tej horucave ak idem po terene tak by sa mi to hodilo. |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 20.07.2010, 11:11 ] |
Predmet príspevku: | |
možno polemizujem a čo tak prirobiť pred chladič aj el vrtuľu a ked sa moc hreješ v týchto horúčavách tak si ho zapneš vypínačom |
Autor: | Lacike [ Uto, 20.07.2010, 11:17 ] |
Predmet príspevku: | |
to by som radsej.len odkial taku vrtulu. ??? abo z coho by tam pasovala vrtula? |
Autor: | PATaMAT [ Uto, 20.07.2010, 11:31 ] |
Predmet príspevku: | |
teoreticky dopasujes z cohokolvek ak si dorobis drziak daky nan tak tam hodis cokolvek prislušneho priemeru, si od košíc tak zbehni na vrakač kup tam daku el vrtuľu hoci zo škodovky a napoj si ju cez vypínač asi bude dobre pri dákej výkonnejšiej vrtuli použiť relátko bo to bude mať odber aky taky... |
Autor: | TomasNM [ Ned, 25.07.2010, 11:22 ] |
Predmet príspevku: | |
Tiez nad tym uvazujem,ale z ineho dovodu. Vrtula origos na motore chladi perfektne,akurat problem moze nastat,ked sa dost zohriaty motor vypne. vtedy to uz nema co chladit a zacina sa varit. To robia hlvne i-cky. Preto by vobec nebolo mat na skodu dorobeny vypinac napriamo. |
Autor: | Martin [ Pon, 09.08.2010, 11:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Ty si myslíš, že keď vypneš motor a necháš na chladič fúkať ventilátor tak sa motor ochladí? |
Autor: | marisko [ Pon, 09.08.2010, 14:46 ] |
Predmet príspevku: | |
napr. mne sa ochladí, pretože voda cirkuluje samotiažou (gravitačne). Z áut čo sériovo mali takéto (termosifonové) chladenie si spomínam napr. na Wartburg 900 Teplota po ktorú obeh funguje je zapínacia teplota termospínača mínus hysterézia |
Autor: | ladanivapepe [ Pon, 09.08.2010, 15:49 ] |
Predmet príspevku: | |
chladic z 1,7 nepasuje na 1,6. Musel by si prerobit uchyty a rezat. Prirob si tam este jednu vrtulu a to v tom mieste ako mas klakson. Vrtulu napr. z kurenia zo S 120. |
Autor: | TomasNM [ Uto, 10.08.2010, 19:13 ] |
Predmet príspevku: | |
Martin píše: Ty si myslíš, že keď vypneš motor a necháš na chladič fúkať ventilátor tak sa motor ochladí? To netvrdim. Kazdopadne je to lepsie ako nic. |
Autor: | finder [ Uto, 10.08.2010, 20:16 ] |
Predmet príspevku: | |
Zrovna sa niecim podobnym zaoberam, a to co pise marisko ma logiku, pokial sa termostat zase nezatvori. Vid ustredne kurenie v dome, kde nie je obehove cerpadlo ... Tiez to funguje samo, len to dlhsie trva ... |
Autor: | marisko [ Uto, 10.08.2010, 21:01 ] |
Predmet príspevku: | |
keď sa termostat zatvorí, motor už bude vychladený. V opačnom prípade ostáva otvorený, aspoň ten v mojom aute ![]() |
Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |