Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 05.06.2024, 0:52
Dnes je streda 5. júna 2024, meniny má Laura a zajtra Norbert




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 11 ] 
 Samurai - vysoké voľnobežné otáčky 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.06.2009, 14:23
Príspevky: 60
Bydlisko: Horné Vestenice
Odpoveď s citáciou
Zdravím vás!
Mám na mojom Samuraii (R. V. 1995) strašne vysoké voľnobežné otáčky... niekedy aj 2500 otáčok aj keď je už motor(asi zohriatý - neukazuje teplotu) ale nie je to stále rovnako. Niekedy ide 2500 niekedy 1300 a niekedy normálne okolo 800. Asi bude treba vymeniť čidlo teploty len keď to nie je stále rovnako či tam nebude aj niečo viacej... je tam už automatický sytič. Mám to auto doma len týždeň takže neviem čo by to ešte mohlo robiť....

_________________
Môžeš byť aj sprostý, len si musíš vedieť poradiť.
Nissan Patrol 3,3TD


Ned, 10.10.2010, 15:42
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 10:38
Príspevky: 191
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
asi zohriaty je dost nepresny udaj. i-ckove samuraje idu za studena na vysoky volnobeh vsetky.

_________________
Milan.

LR DI


Ned, 10.10.2010, 16:35
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
nechaj ho studeny vrcat na volnobeh, ako sa bude zohrievat otacky budu postupne klesat a do 10 minut by uz mal byt v pohode na 800, problem by bol keby volnobeh nebol stabilny po dlhsej jazde, ked je iste, ze je motor zohriaty

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Ned, 10.10.2010, 18:30
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.06.2009, 14:23
Príspevky: 60
Bydlisko: Horné Vestenice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No veď práve to je ten problém... išli sme na ňom z TN domov (bývam pri PD) a stále to behalo hore dole... o tom so vedel že ho treba nechať zohriať...

_________________
Môžeš byť aj sprostý, len si musíš vedieť poradiť.
Nissan Patrol 3,3TD


Ned, 10.10.2010, 20:21
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.07.2007, 10:38
Príspevky: 191
Bydlisko: Kosice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ak je ti i-ckova verzia, skus vyblikat kod zavady.

_________________
Milan.

LR DI


Pon, 11.10.2010, 9:18
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to je dobry napad, tu je navod s vysvetlenim
http://samurai.terenaky.cz/technika/kodyadata.htm

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Pon, 11.10.2010, 21:13
Profil WWW
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.06.2009, 14:23
Príspevky: 60
Bydlisko: Horné Vestenice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ok idem to vyskúšať čo to povie... dúfam že nebude nič vážne :smt100

_________________
Môžeš byť aj sprostý, len si musíš vedieť poradiť.
Nissan Patrol 3,3TD


Uto, 12.10.2010, 14:55
Profil
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.06.2009, 14:23
Príspevky: 60
Bydlisko: Horné Vestenice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Voláko som tam žiadne také konektory nenašiel... ale je to na 100% I-čkový motor... neviem či tomu niekto predo mnou pomohol zo sveta alebo čo. Neviete na zistenie chyby ešte nejakú fintu?? nebude to mať niečo spoločné s kontrolku Check Engine???? lebo stále mi svieti a neviem či len tak sama od seba alebo tam naozaj niečo nie je s kostolným poriadkom.... :smt100 :smt100

_________________
Môžeš byť aj sprostý, len si musíš vedieť poradiť.
Nissan Patrol 3,3TD


Uto, 12.10.2010, 19:15
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
skus kuknut na poistkovu skrinku ci prava dolna pozicia nieje oznacena ako DIAG, ak hej tak tam zapoj poistku a po zapnuti zapalovania by ti to malo vyblikat kod

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Uto, 12.10.2010, 21:22
Profil WWW
koumák

Registrovaný: Pia, 28.12.2007, 0:25
Príspevky: 1358
Bydlisko: Banska Bystrica
Odpoveď s citáciou
servus tvoja samik ma naboha vela podtlakov popozeraj ci daktori okolo sania a karburátoru netaha falošný vzduch pomen hadičky za novee ak su popraskane potom skontroluj sviecky ci su tam správne ako maju byt a aaa aky je vzduchovi filter heh tiez je dobre skontrolovať ci dakto pred tebov nekrutil zo srovbov volnobeznych otaciek a to je naa klapke ked kukneš zvrchu tak taký mali sroubik zaistený maticov:)

choj vyraďovacím spôsobom a este jedna vec je tam čidlo zelený steker to daj von a skontrluj ci neni na nom veeela vodneho kamena

Je to snimac siticu podla teploty vody v sisteme podla toho vyhodnocuje ci ma alebo nema a kolko ma ak je zadrbany tak nepojde dobre a bude robit paseku

Presne miesto je vedla termostatu a vstrekovania zelený steker idu don dva kable alebo tri

tiez je dobre skontrolovať všetky kontakty na celom aute ci sa nehreju cim tam nenastáva velky prechodoví odpor a tak

Inac tu na fore sa to uz raz riesilo a skus použit vo vrchnej liste policko Hladat :)

_________________
viewtopic.php?f=4&t=3491&hilit=moj+samik
viewtopic.php?t=9904&postdays=0&postorder=asc&start=0
Nerob si starosti s tým, čo si o tebe myslia iní. Tí majú dost
starostí s tým, čo si o nich myslíš ty.


Str, 13.10.2010, 0:43
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Uto, 02.06.2009, 14:23
Príspevky: 60
Bydlisko: Horné Vestenice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dik za návod... nakoniec to nebolo ani čidlo ani podtlak ani elektrika... bol to len rozštelovaný karburátor. šróbiky boli podoťahované ako pasovalo a nie tak ako mali byť. Dneska mi to fungovalo... dúfam že to pôjde aj na dlhších trasách tak ako má :lol: Tak ešte raz vám ďakujem za rady :smt006

_________________
Môžeš byť aj sprostý, len si musíš vedieť poradiť.
Nissan Patrol 3,3TD


Str, 13.10.2010, 18:55
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 11 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: