Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Listove perá Suzuki Samurai
Autor |
Správa |
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
bonder píše: bahno píše: Nuz,majster mal na kovadline babku,ktora mala v sebe zliabok(priehlbinu),alebo ako to napisat.No a mlatil do toho zvnutra pera a tym ho nasilim prehol,ked porusil medzu deformacie.Samozrejme mu to strpalo ako svina,tak majster si druhy koniec pera obalil vrecom,aby neprisiel o ruky .Ked som mu vravel,ze generacie kovacov pred nami hamrovali pera z vydutej strany,dozvedel som sa,ze to boli vsetko chuji a teraz sa to po novom robi tak.Ale,vraj su teraz nahovno materialy,tak to dlho nevydrzi .A to je inak celkom sikovny clovek... no ono sa to môže obidvoma spôsobmi ja som to robil tým prvým ale to sa robí malým kladivkom a mlátiš špičkou do nemoty ale je to super z druhej strany sa to robí ťažším kladivom a asi to zaberie menej času... a výsledný efekt je asi stejný.....
Vysledny efekt je stejny,ale len na oko .Pozri na pera po roku,dvoch a uvidis,ktory sposob je lepsi.
|
Sob, 27.10.2012, 21:12 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Klokan píše: a co tak zbehnut na najblizsie JRD a v dielni sa majstrov opytat na buchar normalne slovo buchar je to urcite jednoduchsie ako sa pasovat kladivom tot moj nazor ja som to tak urobil a bol som spokojny
I tak se da,len na buchari musi robit majster .A z ktorej strany si mlatil?
|
Sob, 27.10.2012, 21:16 |
|
|
bonder
Učeň
Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51 Príspevky: 98 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
bahno píše: bonder píše: bahno píše: Nuz,majster mal na kovadline babku,ktora mala v sebe zliabok(priehlbinu),alebo ako to napisat.No a mlatil do toho zvnutra pera a tym ho nasilim prehol,ked porusil medzu deformacie.Samozrejme mu to strpalo ako svina,tak majster si druhy koniec pera obalil vrecom,aby neprisiel o ruky .Ked som mu vravel,ze generacie kovacov pred nami hamrovali pera z vydutej strany,dozvedel som sa,ze to boli vsetko chuji a teraz sa to po novom robi tak.Ale,vraj su teraz nahovno materialy,tak to dlho nevydrzi .A to je inak celkom sikovny clovek... no ono sa to môže obidvoma spôsobmi ja som to robil tým prvým ale to sa robí malým kladivkom a mlátiš špičkou do nemoty ale je to super z druhej strany sa to robí ťažším kladivom a asi to zaberie menej času... a výsledný efekt je asi stejný..... Vysledny efekt je stejny,ale len na oko .Pozri na pera po roku,dvoch a uvidis,ktory sposob je lepsi. No ja som mlátil do vnútornej strany špičkou kladiva..... a zaťiaľ to mám asi pol roka a je to gut uvidíme o rok o dva....
|
Sob, 27.10.2012, 21:32 |
|
|
RENSO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 04.08.2008, 15:31 Príspevky: 1393 Bydlisko: Revúca
|
to sadne, ale podla toho čo jazdíš, a kolko, ked si v pohode a málo offu, spokojným štýlom, tak sa to dá riešiť aj hamrovaním, ale ked autu dávaš cez p*ču, tak to možeš robiť každý rok, vtedy sa ti oplatí kupiť nové.
moja otázka na majstrov čo to už robili a su zbehlí v tomto viac ako ja, oplatí sa hamrovať aj listy ktoré sú už do tvaru "S", čiže zdeformované od natáčania diferáku skrz velký výkon, kolesá, absencia pozdlžneho stabilizátoru?? dakujem.
Mirec01 kolko zoberie pán za dva zväzky (jedna náprava)? ked je to priatelná cena, prinesiem. ked velmi priatelná, prinesiem aj zadné nech to je tak isto v rovine, nemusím to doriešovať potom výrobou hupačiek na mieru.
_________________ vek: 25 ex: Wrangler 2,5i ex: Wrangler 4,0i ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 2,5TD ex: Cherokee 4,0i ex: Cherokee 4,0i závodný špeciál ex: Grand Cherokee 4,7 WJ cestná leštenka now: Ford Explorer
|
Ned, 28.10.2012, 1:06 |
|
|
bonder
Učeň
Registrovaný: Uto, 12.06.2012, 20:51 Príspevky: 98 Bydlisko: Stará Ľubovňa
|
RENSO píše: to sadne, ale podla toho čo jazdíš, a kolko, ked si v pohode a málo offu, spokojným štýlom, tak sa to dá riešiť aj hamrovaním, ale ked autu dávaš cez p*ču, tak to možeš robiť každý rok, vtedy sa ti oplatí kupiť nové. moja otázka na majstrov čo to už robili a su zbehlí v tomto viac ako ja, oplatí sa hamrovať aj listy ktoré sú už do tvaru "S", čiže zdeformované od natáčania diferáku skrz velký výkon, kolesá, absencia pozdlžneho stabilizátoru?? dakujem. Mirec01 kolko zoberie pán za dva zväzky (jedna náprava)? ked je to priatelná cena, prinesiem. ked velmi priatelná, prinesiem aj zadné nech to je tak isto v rovine, nemusím to doriešovať potom výrobou hupačiek na mieru. Listové pero je húževnaté... myslím že pokým nepraskne ta vždy to má zmysle ho hamrovať.... pokiaľ neni z hovna vyrobené.....
|
Ned, 28.10.2012, 19:58 |
|
|
Klokan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22 Príspevky: 1037 Bydlisko: Pezinok Lošonec
|
bahno píše: Klokan píše: a co tak zbehnut na najblizsie JRD a v dielni sa majstrov opytat na buchar normalne slovo buchar je to urcite jednoduchsie ako sa pasovat kladivom tot moj nazor ja som to tak urobil a bol som spokojny I tak se da,len na buchari musi robit majster .A z ktorej strany si mlatil?
konce smerom hore a po strede sa udieralo a samozrejme majster musi vediet co ide robit lebo aj to listove pero vie zlomit sanku alebo ruku ak si neda pozor
_________________ Jeep zj 4.0 1994 Jeep xj 4.0 H.O.1996 Mazda 323 bf turbo 4wd Multipla CNG Ex. Jeep cherokee 2.1 Ex.LKT 81 T Ex.UKT 6340 Ex .suzuki samurai 1,3 sj510 0904976223
|
Ned, 28.10.2012, 20:19 |
|
|
bahno
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 21.10.2007, 18:48 Príspevky: 2495 Bydlisko: LIPT.MIKULAS
|
Tak to veru nebol dobry majster.Konce maju byt dolu a udierat treba po tej vypuklej strane.Ona sa rozklepe a tym sa predlzi oproti vnutornej strane a tym sa vlastne pero prehne.Tym,ze sa vonkajsia strana zhutni,pera drzia ako nove,niekedy aj viac.po strede udierat netreba,lebo tam ho aj tak nasilu vyrovnaju cukpanty.
|
Ned, 28.10.2012, 21:51 |
|
|
Peter 643
Učeň
Registrovaný: Štv, 28.03.2013, 18:06 Príspevky: 32
|
Zdravím, Stala sa mi taka nepríjemna vec, zlomil sa mi ten najkratší list na pravej strane v predu. Nenajde sa tu niekto kto by ho mal doma a bol ochotny ho za rozumnu cenu pustiť do sveta?
|
Uto, 19.11.2013, 23:13 |
|
|
Guliver
Čumil
Registrovaný: Pon, 28.11.2011, 10:51 Príspevky: 4 Bydlisko: BN
|
bahno píše: Tak to veru nebol dobry majster.Konce maju byt dolu a udierat treba po tej vypuklej strane.Ona sa rozklepe a tym sa predlzi oproti vnutornej strane a tym sa vlastne pero prehne.Tym,ze sa vonkajsia strana zhutni,pera drzia ako nove,niekedy aj viac.po strede udierat netreba,lebo tam ho aj tak nasilu vyrovnaju cukpanty. Ahoj máš nejakú fotku takto nahamrovaného pera.
|
Str, 20.11.2013, 14:50 |
|
|
Peter 643
Učeň
Registrovaný: Štv, 28.03.2013, 18:06 Príspevky: 32
|
Mohol by mi niekto povedať či sú listove pera rovnake, či je nejaky rozdiel medzi perami na 1,0 a 1,3 alebo či sa nelišia rokom vyroby alebo niečim iným. Ďakujem
|
Str, 27.11.2013, 11:11 |
|
|
casper007
Učeň
Registrovaný: Pia, 17.02.2012, 18:22 Príspevky: 64 Bydlisko: Pieštany
|
su rovnake.
_________________ SUZUKI SAMURAI 1,3i
|
Str, 27.11.2013, 13:53 |
|
|
Samik1300
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25 Príspevky: 102 Bydlisko: Svrčinovec (CA)
|
Ahojte. Rozhodol som sa vymeniť listové perá,tlmiče.Čo poviete na tieto? http://www.autobazar.eu/sk/suzuki-samurai-listove-pera--tlmice-id2128860.html tlmiče vyzeraju byť Monroe. Aké máte s nimi skusenosti?
_________________Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj
|
Uto, 10.12.2013, 20:45 |
|
|
Samik1300
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25 Príspevky: 102 Bydlisko: Svrčinovec (CA)
|
Nikto nič?
_________________Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj
|
Uto, 10.12.2013, 21:53 |
|
|
casper007
Učeň
Registrovaný: Pia, 17.02.2012, 18:22 Príspevky: 64 Bydlisko: Pieštany
|
ja mam tiež tie iste listove pera a uplna spokojnost,tlmiče už by som použil z nivi su dlhšie ,
_________________ SUZUKI SAMURAI 1,3i
|
Uto, 10.12.2013, 22:19 |
|
|
Samik1300
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pia, 22.04.2011, 14:25 Príspevky: 102 Bydlisko: Svrčinovec (CA)
|
Mám dať dlhšie tlmiče? Predajca má v ponuke aj dlhšie.Čo očakávať od dlhších tlmičov? Hupačky (kyvne) nechám originál.Ktoré tlmiče su lepšie Kyb alebo monroe?
_________________Suzuki SJ 413 1.3 karburátor,47 kw ,r.v.87,Hard top,ŠPZ - Šikovný stroj
|
Uto, 10.12.2013, 22:27 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|