Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 19:09
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 Premyslam nad kupou Samuraia 
Autor Správa
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Idem kupit samurai ale chcem to mat premyslene ze co budem musiet urobit na nom . Chcem ho len do lesa tak som premyslal ze dam listove pera nad ale vela ludi pisalo ze to nie je dobre ze sa to lahko prevrati tak potom ze ci sa mi oplati hamrovat a ako dlho to hamrovanie vydrzi ked budem jazdit len po dost tazkom terene si sa mi to oplati stale hamrovat dookola alebo pridat dalsi list dvihne sa tym auto alebo ostane tak isto len bude tvrdsie ? A ze ake pneu by ste mi odporucili


Sob, 26.08.2017, 12:36
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
A este ze ked dam na 1.3 prevodovku z litra co to pomoze ?


Sob, 26.08.2017, 12:50
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10
Príspevky: 223
Bydlisko: BB
Odpoveď s citáciou
Tu na fóre je toho popísané veľa ohľadom úprav, ešte viac nájdeš na českom offroadforum.cz, treba len pohľadať, záleží čo chceš jazdiť často krát stačí len dobré obutie a Samík prejde všetko. Z litra sa dáva rozvodovka, ak sa nemýlim, má iné sprevodovanie takže keď na Samíka obuješ 31" gumy bude to vládať.

_________________
Samurai > Jimny > Vitara


Ned, 27.08.2017, 17:18
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
Príspevky: 308
Bydlisko: GA Jelka
Odpoveď s citáciou
Mal som dvoch a na oboch som mal prehodene nápravy pod pera len treba predĺžiť alebo dat spraviť podlozky pod kardany v zadu som mal ešte struny z opel astra kvôli tomu aby to nebolo take tvrde a co sa týka tej prevodovky tak to co pôjdeš do kopca na jdnotke tak s tou litrovou v pohode dojke ,, trojke " v jednom sum ju tiež menil a je to dosť rozdiel


Ned, 27.08.2017, 20:51
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Hosi dik a te pneu by som chcel dat t3 aky rozmer by ste odporucili keby ze to mam len dvihnute no pera nad a bez tej prevodovky/rozvodovky a z toho litra sa to teda dava prevodovka si rozvodovka ? Inac som cital aj to ceske forum a precital som toho fakt dost o tych samuraioch hlavne co sa tyka zdvihania a tak ale cim viac som precitam tak tym viac som bol zmeteny :D :|


Pon, 28.08.2017, 18:45
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
Príspevky: 308
Bydlisko: GA Jelka
Odpoveď s citáciou
Ja som menil kompletne a pneu asi tak 31, disky bud prevar alebo daj podlozky


Uto, 29.08.2017, 18:54
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Hodim tam podlozky a co kompletne si menil chcem si byt isty preto sa tak pytam*


Uto, 29.08.2017, 22:31
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01
Príspevky: 308
Bydlisko: GA Jelka
Odpoveď s citáciou
Prevodovku z rozvodovkou


Str, 30.08.2017, 1:32
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
SamecRH píše:
Idem kupit samurai ale chcem to mat premyslene ze co budem musiet urobit na nom . Chcem ho len do lesa tak som premyslal ze dam listove pera nad ale vela ludi pisalo ze to nie je dobre ze sa to lahko prevrati tak potom ze ci sa mi oplati hamrovat a ako dlho to hamrovanie vydrzi ked budem jazdit len po dost tazkom terene si sa mi to oplati stale hamrovat dookola alebo pridat dalsi list dvihne sa tym auto alebo ostane tak isto len bude tvrdsie ? A ze ake pneu by ste mi odporucili


ak to chceš na PP tak sa radšej vyhni verzii z karburátorom 1324ccm (nemá kat. a budeš chodit na emisnú každý rok) tak isto by som sa vyhol nafte.

ja som menil celé perá za dlhšie. kamoš zohnal odniekial myslím že z nemecka. dával som dlhšie húpačky, dlhšie tlmiče z nivy, všetky silentbloky nové. kríženie parádne, po 3 rokoch zvažujem že húpačky dám kratšie, auto je až zbytočne vysoko a extrémny terén už prakticky ani nejazdím. Ale nemám problém aj z jazdou po cestách bežnými rýchlostami. Nech napíšu tí z nápravami pod perami jak sa im auto správa pri náhlej zmene smeru v 90km/h.

napravy pod perá by som nedával, auto je zbytočne vysoké (aj tak máš bendžá stále rovnako od zeme), ak chceš dávat velké gumy, vypodolož kasnu voči podvozku a nemusíš prekopávat celý podvozok aby to aspon trochu fungovalo.

hamrovanie sme skúšali robit ručne na LJ80 vydržalo to tak 2 sezóny. bolo to zadarmo tak sa strýco nestažoval. list by som moc nedoplnal, auto je lahučké a aby si to nemal moc tvrdé. Keby som sem tam nechodil plne naložený by som skor naopak jedno pero z tých nemeckých vyhodil. Ked je v aute tak 200kg tak je ideálne pohodlné v rámci možností jeho konštrukcie.

gumy som skúšal rôzne rozmery aj dezeny. Nakoniec som skončil pri 205/70 R15 (origo rozmer čo je aj v techničáku) vzor truck2000. síce vyššia hlučnost a spotreba ale, keby som vedel kolko auto prejde na gumách s poriadnou vzorkou tak sa s tým podvzokom ani tolko nezapodievam. Pozor na zimu na asfalte su horšie než letné.

Ak to nepreženieš z gumamy tak nebude výmena prevodovky nutná. Ak sa to už na 5tke nedokaže viac rozbehnut ver že motor už má najlepšie roky za sebou a takých je väčšina.

ináč pri kúpe samíka bežné rady. u japonca tohto veku je hrdza proste vlastnost, a čím menej to budeš mat napadnuté kutilom tým lepšie. Takmer všetko sa dá opraviť za pár penazí bez zbytočného baslenia. Neni nad to ked mentálny altét sprzní štvrt auta len za to že chcel nutne použit diely ktoré našiel v zberných surovinách a neunuval sa preveriť že nový diel sa dá kupit za pár šupiek. Samík ma relatívne jednoduchú no špecifickú elektriku, často sa tam nájde lastovičie hniezdo. žiaľ hovorím z vlastnej skúsenosti.

na CZ fore je borec z nickom frankie. tak od oka možem povedať že má samíkov prudko v malíčku. slovami neplytvá ale ked poradí tak to vždy dáva hlavu a patu.

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Str, 30.08.2017, 10:17
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Diky zas som o neco mudrejsi a este by ma zaujimalo ze sa dava karburator zo skody 120 naco to je dobre docital som sa len o karbeci z favoritu ale zo 120ky moc ne ze ci to nema neaky zly vpliv na vykon


Str, 30.08.2017, 12:10
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
SamecRH píše:
Diky zas som o neco mudrejsi a este by ma zaujimalo ze sa dava karburator zo skody 120 naco to je dobre docital som sa len o karbeci z favoritu ale zo 120ky moc ne ze ci to nema neaky zly vpliv na vykon


no uplne bežne sa dáva z fáčka cez nejaky medzikus čo sa dá na bazoši kúpiť. niekde som zachytil že dopasovali aj zo 110. Vela ludí si ten fáčkový pochvaluje, hlavne sa jedná o to že to maximálne zjednodušíš. Vačšina ludí ked zbadá ten origo karbec tak sa toho popredu naje a radšej ho vymení za známe železo. Pri karburátore ti v extrémnom prípade stačia 3 draty a motor ide.

Ak máš Ičko nenapadnuté kutilom tak by som ho určite nemenil za karbec. Možno ma tu miestny ukamenujú ale príde mi to ako krok späť. Ak ti neodíde riadiaca jednotka alebo palivové čerpadlo, ktoré sa dajú lahko vymenit, tak by nemala hrozit porucha kvôli ktorej by si neprišiel domov. motorova schema z Ička vojde na jednu A4. mal som 4 Suzuki s roznymi variaciami motora čo je v samíku v priebehu 10rokov (cez 150tis km), okrem alternátora ktorý síce dobíjal no posielal signál že nedobíja (auto jazdilo len svietila sumarna porucha) som nezažil žiadnu poruchu v elektrike ktorá by sa za poobedie nedala dohladat a opravit.

sečteno podtrženo, čím viac v pôvodnom stave zoženeš samíka tým lepšie. Určite by som dal do poriadku brzdy, stojí to pakatel a spravíš to na kolene, môžeš mu pochutit nejakými gumami z dobrým dezénom odvislím od toho kade jazdíš, to by som bral ako základ. Skôr alebo neskôr si ta počká vyvarenie kasne a pretesnenie prednej nápravy, sem tam nejaký ten kardanový kríž.

Ak to chceš na robotu do lesa, skor než nejaké velké dvíhanie by som skor zvážil montáž serva. Ja som dal z vitary a neviem si to vynachváliť, hlavne pri cúvaní z vlekom.

Ak nájdeš nenapadnútý kus z relatývne nevydýchnutým motorom a nehučiacou prevodovkou tak máš auto bez väčších investícií.

BTW celoplech pohoda
gábrio podla toho čo na tom máš:
hartop spravidla zateká, ale zas to vieš zamknút
softop pohoda len je hlučnejší, v zime kým ide motor tak tam zima neni.

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Str, 30.08.2017, 14:00
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Nevite kolik muze stat ta prevodovka a rozvodovka keby ze ma nekto neaky link na predaj tak by bola parada az mam pojem o cene a este ze ako vypada ta rozvodovka no uprimne som este otom nepocul a n gugli nvm chcem to videt a este ze nemate nekto foto samuraia z perami nad a na 31 pneu?


Štv, 31.08.2017, 12:21
Profil
Ťažký Profík

Registrovaný: Sob, 14.05.2011, 7:40
Príspevky: 285
Bydlisko: TT kraj stred
Odpoveď s citáciou
SamecRH píše:
Nevite kolik muze stat ta prevodovka a rozvodovka keby ze ma nekto neaky link na predaj tak by bola parada az mam pojem o cene a este ze ako vypada ta rozvodovka no uprimne som este otom nepocul a n gugli nvm chcem to videt a este ze nemate nekto foto samuraia z perami nad a na 31 pneu?


na bazoši sa vždy najde niekto kto rozpredáva, je tam pár chalanov čo majú stabilne nejakých samcov na rozpredaj.

myslím že stoji za prečitanie:
Kód:
http://www.4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=16327


jednu fotku by som mal. nič v zlom, neber to osobne a ani nákladne :lol: :lol: :lol:

Obrázok

_________________
Samurai 88: motor G16A (Vitara) + servo
Mazda 3 Z6 2007

rozpredávam vitaru 1,6 16V 5D 97


Štv, 31.08.2017, 12:54
Profil
Učeň

Registrovaný: Sob, 26.08.2017, 0:27
Príspevky: 11
Odpoveď s citáciou
Cital som to a teraz neviem je tohp dost no ten clovek to opisal co vsetko je dobte urobit aby to stalo zato . Zacinam premyslat nad tym hamrovanim ale nvm co by bolo teda najlepsie urobit kedze by som to chcel do offroadu ako fakt do tazkeho terenu a aj do lesa ako na drevo ze potiahnut kedze vedla domu mam hned les


Štv, 31.08.2017, 15:17
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 17.02.2012, 18:22
Príspevky: 64
Bydlisko: Pieštany
Odpoveď s citáciou
Skôr než začneš nakupovať diely a upravovať rôznymi smermi skus si tu na fore alebo v tvojom okolí nájsť nejakého kamarata čo samuraja má a rad by sa s tebou trochu povozil prípadne ti poukazoval čo a ako funguje.možno na začiatok budeš milo prekvapený koľko to auto v sérii zvladne.verim že sa určite najde niekto kto sa rád s tebou povozí.skus len napísať možno uspeješ.

_________________
SUZUKI SAMURAI 1,3i


Štv, 31.08.2017, 21:03
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 20 ]  Choď na stránku 1, 2  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: