Dnes je nedela 28. apríla 2024, meniny má Jarmila a zajtra Lea
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Autor |
Správa |
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Zdravím. Vedel by mi niekto poradiť? Po naštartovaní motor normálne beží . Zhruba po 10 minutách motor zhasne a už neide naštartovať . Keď postojí nejaký čas tak potom opäť funguje tak na 10 minút. Nestretol sa s tým už niekto? Je to suzuki samurai 1.3i r.v 86.
|
Ned, 30.12.2018, 21:05 |
|
|
Iron Uaz
OFFROAD Expert
Registrovaný: Sob, 18.06.2011, 9:58 Príspevky: 1210 Bydlisko: Púchov
|
treba skontrolovat palivo a iskru v prvom rade moze to aj palivovy filter robit
_________________ Uaz 2,5 gurtňe 33X10.5R15 Silverstone,samoser vpredu vzadu opät 100% mechanicka uzavierka,prekopane na strunach,naviják-2x . Tel:0904136171 keby,niečo OFFROAD CLUB LÚKY
|
Ned, 30.12.2018, 22:03 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
V nadrzi sitko nemas?
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Ned, 30.12.2018, 22:53 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Skúšal som iskru pri stave kedy sa motor nedal naštartovať a bolo to v poriadku. Keď to zhaslo , tak to ešte pri opätovnom štartovaní trošku chytalo ale už nenaskočilo. Či je sitko v nádrži povedať neviem. Nikdy sme to nemali rozobraté. Mam tester tlaku palivového čerpadla na felíciu , ale tá ma hrubšie palivové hadice . Budem musieť kúpiť redukované spojky a tak už budem schopný premerať čerpadlo. Skúšal som aj hýbať káblami okolo motora či náhodou nenájdem zlý kontakt , ale bežiaci motor na to nijak nereagoval . Auto je kamarátove a ja mu ho len pomáham opraviť . Vedeli by ste mi poradiť , kde sa ten palivový filter nachádza?
|
Pon, 31.12.2018, 1:09 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Čerpadlo funguje , iskru dáva ... Nefunguje vstrekovanie paliva . Skúšal som motor privedením plynu z 2 Kg PB fľaše priamo do sania nad škrtiacu klapku a motor bežal .Vedel by mi niekto povedať , aký odpor má mať dobrá cievka vstrekovača? Ja som nameral zhruba 1,6 ohma mínus odpor meracích káblov cca 0,7 ohma vychádza výsledný odpor: 0,9 ohma. Nieje to trochu málo?
|
Štv, 03.01.2019, 20:01 |
|
|
Tomáš V - mrT
Frajer
Registrovaný: Pon, 31.12.2018, 15:41 Príspevky: 209 Bydlisko: TN Mitice
|
zdravím, je som mal podobný problém s mojou Fronterou 2.2 16V benzín. motor bežal, zrazu zasvietila kontrolka motora (check) a zhasol. obyčajná diagnostika ukázala chybu relé čerpadla, ktoré zopína RJ pri štartovaní. potom som to dal napichnúť na PC diagnostiku a vyhadzovalo problém s imobilizérom. nakoniec som ho dal odblokovať, motor párkrát naštartoval, ale potom mu preplo totálne a nie a nie naštartovať. potom som to odtiahol k známemu, nech to pozrie, natvrdo odblokoval RJ, vybral imobilizér, motor naskočil a zhasol (zase). chalan sa nakoniec vŕtal a vŕtal a zistil, že je zlý snímač otáčok kľuky. je možné, že mi to blblo od začiatku pre ten snímač, ale diagnostika ukázala problém s imobilizérom. všetko fungovalo, ako tebe, len RJ nezopla relé čerpadla, čiže ani vstrekovanie paliva. ono to na seba nejak naväzuje
_________________OPEL Frontera A 2.2i 16V benzín http://www.strechy-tono.sk
|
Štv, 03.01.2019, 23:50 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Našiel som jednu chybu v elektronike RJ , zajtra opravím a uvidíme . Toto auto tuším ešte niečo take ako diagnostika a imobilizer nepozná . Je to r.v 1986 .
|
Pia, 04.01.2019, 1:15 |
|
|
Frantisek
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
|
Daj prec vstrekovac nahod karburator trebars favorit a mas po starosti
|
Pia, 04.01.2019, 10:49 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Tak zatial sa to nepodarilo opraviť . RJ stoja dosť veľke peniaze som zistil . Niekde v inzeráte som videl tu podložku pod karburátor z favorita. Vedel by mi niekto povedať , či niekde na nete nieje nejaký dobrý návod ako to prerobiť na karburátor z favorita?
Predpokladám že bude treba prerobiť nasledovné veci:
- čerpadlo benzínu vymeniť za nízkotlaké .
- vymeniť rozdeľovač za klasicky s platinami + vymeniť indukčnú cievku.
- nahodiť tu redukčnú podložku na favorit karburátor + samotný karburátor .
- upraviť nejak vrchny kryt karburátora z favorita a spojiť ho zo vzduchovým filtrom (prip filter osadiť priamo do neho ).
-upraviť elektriku .
Zabudol som ešte na niečo?
|
Sob, 05.01.2019, 12:54 |
|
|
Frantisek
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 03.01.2010, 21:01 Príspevky: 308 Bydlisko: GA Jelka
|
Otom karburatore je toho napisane veľa skús trochu hľadať a urcite nájdeš aj to ako co upravit
|
Sob, 05.01.2019, 13:14 |
|
|
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
Elektronické vstrekovanie sa montovalo od ročníkov 1989/1990, v tvojom ročníku by teda nemalo byť, ale ak tam skutočne máš EFI, v poistkovej skrinke máš voľné miesto označené ako DIAG, keď tam vložíš poistku a zapneš zapaľovanie vybliká ti kód poruchy, ak nejakú eviduje. Čerpadlo je v nádrži a dá sa to celé v pohode vybrať a skontrolovať. Čerpadlo je ovládané relátkom, nachádza sa pod RJ, pri zapnutí zapaľovania sa zapne, na pár sekúnd a vypne sa, potom sa zapne pri štartovaní a vypne sa s vypnutím zapaľovania, skontroluj ho. Palivový filter je na vnútornej strane rámu za zadným pravým kolesom, hneď za nádržou, dá sa vymeniť aj za filter z Felicie. Tlak benzínu 240-280kPa - čerpadlo v chode pri vypnutom motore, 170-210kPa pri voľnobehu. Odpor vstrekovača by mal byť 0,8-1,8Ω pri teplote 20 °C, ak máš podozrenie na vstrekovač, dá sa vybrať, je na ňom akýsi filter alebo sitko, treba pozrieť a v prípade potreby vyčistiť. Keď to zaradom skontroluješ možno zistíš viac, ak máš vstrekovanie na Favo karbec by som to neprerábal.
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Str, 09.01.2019, 11:10 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď . V aute je taka plechová riadiaca jednotka so znakom Mitsubishi . To auto je celé nejaké divne. Ma dokonca nálepky kontroly originality . Buď je to dovoz alebo len kvôli zmene farby robil predchádzajúci majiteľ kontrolu originality.
|
Sob, 12.01.2019, 15:46 |
|
|
Syfon
Frajer
Registrovaný: Pon, 14.07.2008, 14:10 Príspevky: 223 Bydlisko: BB
|
Dá sa to aj podľa VINka zistiť, napr. JSA0SJ70********* SJ70 boli so vstrekovaním (kód motora G13BA) SJ50 s karburátorom (tuším G13B), riadiačku mal aj model s elektronicky riadeným karburátorom, ale tých je málo, väčšinou modely zo Švajčiarska. Ale je to jedno, máš tam RJ a vstrekovanie a mal by byť aj KAT. Inak je pravda, že občas riadiačky odchádzali - nebola iskra. Alebo do nich zatieklo a dačo zhorelo. Tuším, že Frankie z českého offroad fóra niektoré závady RJ vedel opraviť.
_________________ Samurai > Jimny > Vitara
|
Sob, 12.01.2019, 23:31 |
|
|
rider126
Učeň
Registrovaný: Ned, 30.12.2018, 19:08 Príspevky: 10 Bydlisko: Bardejov
|
Opravené. Prehliadol som jednu prerušenu vodivu čiaru v RJ. Tu vyžral vytečený elektrolyt z kondenzátora . Auto už ide ako nové
|
Štv, 17.01.2019, 20:04 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 14 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|