4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Zmena prevodu v redukcii samurai 1,3i
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=143&t=3699
Stránka 1 z 3

Autor:  fajer [ Ned, 10.02.2008, 8:53 ]
Predmet príspevku:  Zmena prevodu v redukcii samurai 1,3i

Chalani moc by mi pomohlo zmenit redukovany prevod , mate niekdo skusenosti s praxe?? co vsetko treba a kde to zohnat?? Samik je fajn ale pri tych 31tkach potrebujem bud viac vykonu alebo iny prevod. (a asi aj spojku :( ) Inak viem ho dat cipnut cca + 10konikov. Len co potom ta spojka..

Autor:  DanoDEF [ Ned, 10.02.2008, 9:57 ]
Predmet príspevku:  Re: Zmena prevodu v redukcii samurai 1,3i

fajer píše:
Chalani moc by mi pomohlo zmenit redukovany prevod , mate niekdo skusenosti s praxe?? co vsetko treba a kde to zohnat?? Samik je fajn ale pri tych 31tkach potrebujem bud viac vykonu alebo iny prevod. (a asi aj spojku :( ) Inak viem ho dat cipnut cca + 10konikov. Len co potom ta spojka..


Obrat sa na RENDU. Lepsie na ceskom fore.

Autor:  Shrek [ Ned, 10.02.2008, 20:21 ]
Predmet príspevku: 

Tak na Rendu uz se neobracej,nechodi na forum......Napsal ze uz nic neprodava,nebyl tam tak mesic.....

Autor:  widlak [ Str, 13.02.2008, 11:53 ]
Predmet príspevku: 

http://www.foto-album.cz/album.asp?Id=6296&Count=0

Autor:  supik [ Štv, 06.03.2008, 12:30 ]
Predmet príspevku: 

kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..

Autor:  widlak [ Pia, 07.03.2008, 8:22 ]
Predmet príspevku: 

supik píše:
kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..


a nic to nepomoze :-D

Autor:  thunder [ Pia, 07.03.2008, 8:55 ]
Predmet príspevku: 

uz nerieste, fajer zmenil diferaky a teraz je to mnam auticko v terene. viac by mohol napisat sam, skusenosti sa vzdy hodia...

Autor:  supik [ Pia, 07.03.2008, 10:07 ]
Predmet príspevku: 

widlak píše:
supik píše:
kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..


a nic to nepomoze :-D


hej? a preco myslis?

Autor:  fajer [ Pia, 07.03.2008, 11:04 ]
Predmet príspevku: 

supik píše:
widlak píše:
supik píše:
kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..


a nic to nepomoze :-D


hej? a preco myslis?


preto , lebo ti to nebude pasovat, musis si zohnat este jednu 1,3kovu a tam zmenit ozubenia a nie zrovna najjednoduhsie... jedini co som pocul to riesi renda, tak som si to vsetko zohnal a zavolal mu. mozem len vrelo odporucit, jeho rada bola "nad zlato". a to plnohodnotne, nakolko mi vysvetlil co a jako , povedal ze nieje problem , ze to spravy ale... a potom mi odporucil riesenie zmenou diffov. coz mal pravdu tato cesta bola lepsia, takze pokial niekto xcete STREDNU zmenu v prevodoch kontaktujte rendu, rad poradi. teda aspom mne bez vahania.
ale ak xcete ist nad 31"ky tak tam uz je nutne riesit veci inym pomerom v reducke + zmena naprav ako takych , nakolko samcove napravy su slabe.

zmena prevodu pri prevarani s 1,0 do 1,3 (foto http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=113476 )prinesie zmenu redukcie cca 4,nieco:1.
coz neni malo pricom orig. na 1,3ke je 2,27:1 ( http://www.samurai.terenaky.cz/modely/santancabrio.htm ), ale je to kopa prplacky a zhanania a neviem osobne o nikom inom ako renda , kto je ochotny to vobec poriesit.

ja som si nechal poslat s CALMINI prevod 5,14:1 do redukcky a ked bude cas dam to do nahradnej 1,3kovej redukcky

teraz je auto slusne prejazdne na redukovanej 1tke. motor postacuje a zmenu difoov som zvladol sam. SOM SPOKOJNY

Autor:  supik [ Pia, 07.03.2008, 12:03 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
supik píše:
widlak píše:
supik píše:
kup si zo srotu redukcnu prevodovku zo 410! najlacnejsie riesenie..


a nic to nepomoze :-D


hej? a preco myslis?


preto , lebo ti to nebude pasovat, musis si zohnat este jednu 1,3kovu a tam zmenit ozubenia a nie zrovna najjednoduhsie... jedini co som pocul to riesi renda, tak som si to vsetko zohnal a zavolal mu. mozem len vrelo odporucit, jeho rada bola "nad zlato". a to plnohodnotne, nakolko mi vysvetlil co a jako , povedal ze nieje problem , ze to spravy ale... a potom mi odporucil riesenie zmenou diffov. coz mal pravdu tato cesta bola lepsia, takze pokial niekto xcete STREDNU zmenu v prevodoch kontaktujte rendu, rad poradi. teda aspom mne bez vahania.
ale ak xcete ist nad 31"ky tak tam uz je nutne riesit veci inym pomerom v reducke + zmena naprav ako takych , nakolko samcove napravy su slabe.

zmena prevodu pri prevarani s 1,0 do 1,3 (foto http://www.foto-album.cz/photo.asp?Id=113476 )prinesie zmenu redukcie cca 4,nieco:1.
coz neni malo pricom orig. na 1,3ke je 2,27:1 ( http://www.samurai.terenaky.cz/modely/santancabrio.htm ), ale je to kopa prplacky a zhanania a neviem osobne o nikom inom ako renda , kto je ochotny to vobec poriesit.

ja som si nechal poslat s CALMINI prevod 5,14:1 do redukcky a ked bude cas dam to do nahradnej 1,3kovej redukcky

teraz je auto slusne prejazdne na redukovanej 1tke. motor postacuje a zmenu difoov som zvladol sam. SOM SPOKOJNY


no mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100% :)

Autor:  fajer [ Pia, 07.03.2008, 16:41 ]
Predmet príspevku: 

supik píše:
no mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100% :)


aky ma potom renda dovod to cele prerabat?? ak to pasuje...

prd pasuje, napr na 1,0 neni snimac 4x4, dalej kardan na 1,3 je iny, a sa mi tak zda ze aj snimanie rychlosti je ine. no neivem , renda to ma cele prejdene, tak dufam ze tu prispeje, a okrem toho na tych jeho fotkach je vidno ze ta prevodovka 1,0 je ina.

Autor:  supik [ Pia, 07.03.2008, 17:03 ]
Predmet príspevku: 

fajer píše:
supik píše:
no mne pride vymena za 410 redukcnu daleko jednoduchsie a najlacnejsie riesenie (pokial sa bavime v tychto dimenziach), mas 12% dole vseobecne a to ze pasuje viem na 100% :)


aky ma potom renda dovod to cele prerabat?? ak to pasuje...

prd pasuje, napr na 1,0 neni snimac 4x4, dalej kardan na 1,3 je iny, a sa mi tak zda ze aj snimanie rychlosti je ine. no neivem , renda to ma cele prejdene, tak dufam ze tu prispeje, a okrem toho na tych jeho fotkach je vidno ze ta prevodovka 1,0 je ina.


len s kludom, vypusti paru :) kardany su sice ine, ale prehodis kard. taniere na redukcnej a je po probleme, ozelies kontrolku 4x4, pozres ocami na paku-vidis, vystup na bowden rychlosti je ten isty. ponukal som ti lacne a efektivne riesenie. renda to meni preto ze nechcel len celkovo zredukovat pomer o tych 12% ale dostat este viac z reduckie a to cca 80% a nezabudnime ze rendu ta strojarina bavi a vie to robit, aj preto to robil :) takze na normalnom prevode ma menej o 12% na redukc. ca83%, keby si len vymenil prevodovku budes mat dole 12% na dlhej aj na kratkej. urcite je to rychlejsie, cistejsie a lacnejsie riesenie pokial nejdes na 35ky ako menit pomer v difakoch. ale zariad sa ako ty chces, bola to len rada ale auto a prachy su tvoje ;)

Autor:  ROMAN [ Pia, 07.03.2008, 17:33 ]
Predmet príspevku:  pridavek

Ahoj taky sem na samici vymenil vymenil pridavek z litra, mam uzke napravy rv.86 a v tom rocniku ma jeste 1,3 stejne kardanky jak 1,0 a vsecko pasuje, a kontrolky nepotrebujes, stejne prejedes parkrat vodu a sou v p... :D

Autor:  fajer [ Sob, 08.03.2008, 4:16 ]
Predmet príspevku:  Re: pridavek

nazdar chalani, neni co vypustat, urcite to nieje na neake nasieranie ci naparovanie, ja som mal ten problem , ze som musel vacsinu veci jazdit cez spojku a casto som pocitoval vo vyjazdoch deficit vykonu , furt horela spojka az kym s nej nelietalo perie.. , takze 12 perc. pre mna bolo malo. DIFF to zmenil s povodneho 3,7 na 5,2:1. teraz ide normalna 1 zhruba ako predtym redukvana... ( konecne som pouzil 5ku... :-) ) druha vec je ze mam r.99 Sp. . Kopa veci je tam uplne ina ako v katalogoch , takze zhananie je celkom zabava.
Kazdopadne po zmene DIFFov (coz nebola taka hruza) o spojke ani neviem.
Inak som velmi zvedavi na zmenu pomocou redukcky , ked tam dam tu CALMINI sadu. vyrobca udava zmenu o 18,3perc v H a o 127perc. v Lku. to uz bude zabava.... :-D

Autor:  supik [ Sob, 08.03.2008, 13:03 ]
Predmet príspevku:  Re: pridavek

fajer píše:
nazdar chalani, neni co vypustat, urcite to nieje na neake nasieranie ci naparovanie, ja som mal ten problem , ze som musel vacsinu veci jazdit cez spojku a casto som pocitoval vo vyjazdoch deficit vykonu , furt horela spojka az kym s nej nelietalo perie.. , takze 12 perc. pre mna bolo malo. DIFF to zmenil s povodneho 3,7 na 5,2:1. teraz ide normalna 1 zhruba ako predtym redukvana... ( konecne som pouzil 5ku... :-) ) druha vec je ze mam r.99 Sp. . Kopa veci je tam uplne ina ako v katalogoch , takze zhananie je celkom zabava.
Kazdopadne po zmene DIFFov (coz nebola taka hruza) o spojke ani neviem.
Inak som velmi zvedavi na zmenu pomocou redukcky , ked tam dam tu CALMINI sadu. vyrobca udava zmenu o 18,3perc v H a o 127perc. v Lku. to uz bude zabava.... :-D


difaky si dal z vitary? o kolko si zmenil pomer? pozor aby si nebol trosku moc do pomala, to tiez nie je vyhoda, ked tu jednotku v terene nevyuzijes vobec a mysli aj na spiatocku redukovanu, bude tak pomala ze bude tazke rozhupat auto vpred a vzad.. vyborny prevod na velke skaly kde sa pomalicky presmradzas zo skali na skalu, ale nevhodne do bahynka. ake tam mas teraz kola? mozem ti zratat kolko to bude tocit pri roznych stupnoch prevod. len mi napis este aky pomer mas teraz v difakoch.

Stránka 1 z 3 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/