Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pon, 13.05.2024, 22:01
Dnes je pondelok 13. mája 2024, meniny má Servác a zajtra Bonifác




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 3 ] 
 Aka diagnoza Samuraj1,3? 
Autor Správa
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 07.05.2008, 8:05
Príspevky: 51
Bydlisko: pod Chočom
Odpoveď s citáciou
Zdravim vas pani doktori,
doteraz som rozpisoval ciastkove problemy na mojom japoncovi, tu napisem co vsetko ma trapi v kocke nech nemam 20 topicov.

Stav pacienta je takyto:

Studeny start: kym sa zohreje ide ako traktor na 3 valce, dost dymi na cierno a obcas pocas volnobehu skape s problematickym opatovnym startom /pri opatovnom studenom starte treba velmi pridavat plyn aba sa rozbehol,sviecky su po vykruteni uplne suche/

Teply start: bez problemov, zadymi len ked prudko pridam plyn, volnobeh drzi 800/min, tah dobry

Olej: je novy ale: citim z neho benzin, konzistencia dost riedka a nikdy ho nie je malo /hoci presakuje cez tesnenie rozdelovaca/ co mi je dost divne

Voda: pomaly ale isto sa trati ale pravdepodobne smerom von z motora /predny roh vane je stale vlhky/ dolievam cca 1l za mesiac

Sviecky: nove

Tlaky: mam vsetky 11, ale nechcel by som ho este rozoberat ak to nie je nutne, nejak extremne ho nenamaham ale hladam coby ma mohlo prekvapit.

AC pumpa: odskusana len kompresorom /do vstupu tlak, výstupy zapchaté= tlak drzi/

Karburator: vyzera nedotknuto vsetky hadicky povodne aj original pouchytavane /asi sa nik do toho ne*ral/, ako zistit jeho nastavenie netusim

Exhaust: dym vzdy za studena cierny potom bez dymu, biely ani sivy nikdy

Prevodovky: vsetky funguju, len ked sa s nim vlacim po hrbolatejsom terene musim pridrzat rychlostku rukou aby nevypadli rychlosti a od rychlosti cca60 km/h na pohon 2H zacne nieco priserne hucat.


Skuste urcit diagnozu :wink:

PS: budem povdacny za kazdu radu ktorou mu predlzim zivot a prosim vas neradte mi okamzitu eutanaziu do kovosrotu, tam aj tak skor ci neskor skonci :smt089

_________________
Suzuki Samurai 1300 karbec, prevedenie TANK /celoplech/, vybava TERMIT /pilka,sekerka a ine drevokazy/, environmentaly friendly: LPG


Str, 18.06.2008, 23:36
Profil ICQ
Učeň

Registrovaný: Štv, 24.01.2008, 14:48
Príspevky: 43
Bydlisko: Prešov
Odpoveď s citáciou
No podla mna mas problem s tym, ze karbec, ktory sa montoval so 1,3 sa neopravoval, ale menil za novy. Ja som mal podobne problemy so startovani ale bolo to este trosku horsie a vyrielol som to iba vymenou karburatora za favoritacky. Teraz je to uplne OK.
Nastavovat by sa mal karbec na srubkach zo zadnej strany.
A ohladom toho cukania nad 60 km/h skus pozriet vyvazenie kolies, pripasne ci nemac vybyte kardanove krize.
Vela zdaru peajem

_________________
Mam Samika 1,3


Štv, 19.06.2008, 15:12
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 27.04.2008, 19:18
Príspevky: 309
Bydlisko: Humenné
Odpoveď s citáciou
steeler píše:
Olej: je novy ale: citim z neho benzin, konzistencia dost riedka a nikdy ho nie je malo /hoci presakuje cez tesnenie rozdelovaca/ co mi je dost divne


Ak je citi benzin v oleji, tak je prasknuta membrana v AC-pumpe. Treba ju vymenit, najlepsie aj olej.


Štv, 19.06.2008, 15:51
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 3 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: