Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 23:35
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 59 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4
 vitara 97. Je tu niekto kto sa vyzna v nej? 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Môžu to robiť samozrejme aj iné veci. Koľko máš voľnobežné otáčky studeného motora a koľko na zohriatom?

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Štv, 29.11.2007, 10:19
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 20:01
Príspevky: 59
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Studeny ma cca 1500ot. a zohriaty pod 1000ot.

_________________
Mitsubishi PAJERO Wagon 3,2 DI-D


Štv, 29.11.2007, 10:25
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 09.10.2006, 21:46
Príspevky: 339
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
amerika... ja mám studený cez 3000, teplý tak do 800

_________________
všetko je raz "poprvé"
skype: doraskype2918
ex: Suzuki Samurai
ex: Jeep Grand Cherokee 2.5TD
ex: Jeep Grand Cherokee 5.2
ex: Mitsubishi Pajero Pini 2.0 GDI


Štv, 29.11.2007, 17:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No, tak to je na studený motor poriadne málo. Tuším by tam malo byť byť pri studenom v lete okolo 1500-1800 a v zime, čiže ak teplota klesá nižšie, tak otáčky by mali byť čoraz vyššie cca 2200-2500. Vyzerá to, na chudobnú zmes pri studenom aute. Jedena z možných príčin je už spomenutý vstrek, potom treba popozarať podtlakové hadičky regulátora otáčok stud. motora - je hneď pod ťiahlom, kde je upevnené plynové lanko - má taktiež regulačnú skrutku, ktorou sa tie otáčky dajú pridať, alebo ubrať za studena., Problém môže byť aj v teplotnom čidle, ktoré zle vyhodnocuje teplotu motora, a ešte zopár iných vecí, ktoré môžu spôsobovať tú prázdnu medzeru pri akcelerácii pri stud. motore.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Štv, 29.11.2007, 17:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Dora píše:
amerika... ja mám studený cez 3000, teplý tak do 800


Niežeby to bolo zle, také otáčky, možno trocha veľa, takých 2500 je bežných u Suzukáčov. Ale určite nemáš ten problém ako MareC3k, že? Ak znížiš tie otáčky na studenom aute, tak sa ti kľudne môže stať na aute, to čo teraz riešime. Mne pri -5°C auto nabehne na 2600ot/min.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Štv, 29.11.2007, 17:12
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 20:01
Príspevky: 59
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
GaboSB: Vcera som rozobral sanie, vybral ten vstrek vonku, vymacal ho poriadne v nafte, postlacal som tu ihlu do vnutra aby sa to precistilo, nechal som ho otiect a poskladal naspat. Na pohlad nebol nejaky spinavy, ani v nafte nebolo vidno nejaku spinu.
Po poskladani naspat sa to chovalo takisto ako predtym, to znamena studeny max 1500ot a akoby bez vykonu po pridani plynu v urcitych otackach. Ked sa zohreje tak uz je to v poriadku.
Akurat som si vsimol, ze ako doraz pre klapku je tam membrana do ktorej vediet hadicka zo sania. ked som tuto hadicku odpojil tak sa otacky hned dvihli (membrana na doraze trocha potiahla klapku). kontroloval som hadicky naokolo a ziadnu prasknutu ani vytiahnutu som si nevsimol.
Este som povolil skrutku na tom vstrekovani o 1 otacku vonku a volnobeh sa dvihol na cca 1500ot :) ci uz studeny alebo teply.. takze tymto asi nie. tak neviem.. mas nejaky napad? :)

_________________
Mitsubishi PAJERO Wagon 3,2 DI-D


Uto, 04.12.2007, 19:07
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
:smt139 :smt017 No, mne osobne pomohlo to vyčistenie vstreku, keď som mal podobný problém, ale mne to bolo cítiť aj na výkone, hlavne pri studenom aute. Tak ak mám radiť, bude to len z mojho pohľadu čisto teoretické. Aj tak musím povedať, že tie otáčky na studenom aute sú príliž nízke, to bude treba nejako poriešiť prečo je to tak. Ak je vonku pod nulou, tak tam musí nabehnúť min. 2200 a viac. Tak neviem, čo ešte, je tam dosť tých regulátorov, asi ich bude treba pozrieť jeden po druhom, čo iné ostáva.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Uto, 04.12.2007, 21:15
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 20:01
Príspevky: 59
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nevies ako ma byt nastavena ta skrutka na tom vstrekovani z predu? da sa tam nastavovat aj nieco viac?

_________________
Mitsubishi PAJERO Wagon 3,2 DI-D


Uto, 04.12.2007, 23:30
Profil
Frajer

Registrovaný: Pia, 19.10.2007, 23:40
Príspevky: 220
Bydlisko: Podhradie(Pd)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Cafte. Gabo tak uz poznam vysledok mojho problemu. Prasknuty blok motora. Je to pekne na rit sakra. Az mi zle prislo

_________________
Kia sportage 2001 deluxe (loooong)


Naposledy upravil Lolo dňa Pon, 25.02.2008, 19:12, celkovo upravené 1



Str, 05.12.2007, 16:38
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MareC3k píše:
Nevies ako ma byt nastavena ta skrutka na tom vstrekovani z predu? da sa tam nastavovat aj nieco viac?


No musím to pozrieť, len teraz dáko nestíham, pozriem a dám vedieť.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Štv, 06.12.2007, 11:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19
Príspevky: 885
Bydlisko: Šoma - východ SR
Odpoveď s citáciou
Poslať 
lolicko píše:
Cafte. Gabo tak uz poznam vysledok mojho problemu. Prasknuty blok motora. Je to pekne na rit sakra. Este ze mam zaruku nanho. Pravdepodobne budem mat ine auto. Vraj oprava moze pytat 50-60 tisic. Az mi zle prislo


Za tie peniaze by si kúpil celé auto na diely. Neverím, že tam niekto bude dávať nový blok, lacnejšie by bolo dať druhý motor. Ale ak to máš v záruke, tak niet čo riešiť.

_________________
"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."
https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg


Štv, 06.12.2007, 12:01
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 20:01
Príspevky: 59
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Poslať 
GaboSB, vsimol som si, ze ten doraz na klapke je membrana z ktorej ide hadicka priamo do sania.. ked ju odpojim tak otacky vybehnu na cca 2500ot. hned v predu na motore su dva elektromagneticke ventily a jeden je funkcny, su donho zapojene hadicky a druhy je rozbity a trci z neho len jedna hadicka, ktora aj tak nikam nevedie.. ale kabel je donho zapojeny.
mam taky pocit, ze hadicka z tej membrany ma ist do elmag ventilu a z nehho do sania. pricom po zohriati ventil pravdepodobne zopne a tym padom sa znizi doraz klapky a znizi volnobeh... skusim zohnat nejaky elmag ventil z nejakeho TDI a nahodit ho namiesto toho povdneho.. sam som zvedavy co to spravi ;)

_________________
Mitsubishi PAJERO Wagon 3,2 DI-D


Štv, 06.12.2007, 19:30
Profil
Učeň
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 07.12.2007, 12:41
Príspevky: 78
Bydlisko: přerov nebíčko
Odpoveď s citáciou
Poslať 
MareC3k píše:
GaboSB, vsimol som si, ze ten doraz na klapke je membrana z ktorej ide hadicka priamo do sania.. ked ju odpojim tak otacky vybehnu na cca 2500ot. hned v predu na motore su dva elektromagneticke ventily a jeden je funkcny, su donho zapojene hadicky a druhy je rozbity a trci z neho len jedna hadicka, ktora aj tak nikam nevedie.. ale kabel je donho zapojeny.
mam taky pocit, ze hadicka z tej membrany ma ist do elmag ventilu a z nehho do sania. pricom po zohriati ventil pravdepodobne zopne a tym padom sa znizi doraz klapky a znizi volnobeh... skusim zohnat nejaky elmag ventil z nejakeho TDI a nahodit ho namiesto toho povdneho.. sam som zvedavy co to spravi ;)

přesně jak si napsal,hadička jde do elmg ventilu nemá jít přímo do sání a při studeném motoru podtlak otevírá přes tu membránu klapku.ten druhý ventil je pro egr,takže tam být nemusí... :-) jo a myslím že jsou oba stejné takže zruš egr a použij ho pro řízení té membrány...


Pia, 07.12.2007, 12:47
Profil
Frajer

Registrovaný: Pia, 19.10.2007, 23:40
Príspevky: 220
Bydlisko: Podhradie(Pd)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Heh. No neviem ci tento topic nepremenujem na Problemy s vitarou veskereho druhu :-D

_________________
Kia sportage 2001 deluxe (loooong)


Pia, 07.12.2007, 23:00
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 59 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: