Dnes je štvrtok 6. júna 2024, meniny má Norbert a zajtra Róbert
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Autor |
Správa |
adrenix
Ťažký Profík
Registrovaný: Str, 29.09.2010, 9:28 Príspevky: 328 Bydlisko: Piestany/Bratislava
|
Chlapci, bracho potrebuje rychlu radu. Vitara 1,6i rocnik cca 92 (viac info nemam)
Po otoceni klucikom nabehnut kontrolky, po pretoceni do polohy start kontrolky zhasnu a NIC.
Stavu nestahuje, kontrolky normalne zhasnu. V baterke to nie je, nefunguje to ani na kabloch a svetla pri pretoceni do polohy start nestiahne. Skuste nejake napady.
_________________Pajero V20 3.0 V6 - SOLD Daihatsu Feroza F300 LandCrusier LJ73 http://www.4x4life.sk/
|
Str, 08.08.2012, 23:22 |
|
|
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3148 Bydlisko: VYCHOD PO
|
..zla kostra,kontakty na baterii,chyba v štarteri /uhliky/ ..
_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Str, 08.08.2012, 23:27 |
|
|
012Roman_0
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 27.12.2009, 20:08 Príspevky: 583 Bydlisko: Martin
|
92 a vstrekovanie? My máme tiež 92 a to je karburátor...sory za offtop.
_________________ Suzuki vitara OME
|
Štv, 09.08.2012, 0:08 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4306 Bydlisko: ZA
|
ani len "necvakne"?
Spinacka, relatko startera, solenoid startera....
|
Štv, 09.08.2012, 0:23 |
|
|
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
Po rozobrati a vycisteni kontaktov kablov na starter a kostry a kontaktov na baterke auto nakoplo, po pol hodine kludu zase nejde... dnes uz neni casu, zajtra to skusim zasa cele rozobrat a preliezt tie kable ci neni niektory zlomeny alebo nieco podobne...zatial dik
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Štv, 09.08.2012, 13:46 |
|
|
OFFroad4wd
Pandík
Registrovaný: Pia, 02.10.2009, 22:33 Príspevky: 3315
|
jednoducho daj štartovací kábel od minusu po motor a skús
|
Štv, 09.08.2012, 23:34 |
|
|
mattias
Ťažký Profík
Registrovaný: Ned, 13.03.2011, 23:33 Príspevky: 379 Bydlisko: Piestany
|
OFFroad4wd píše: jednoducho daj štartovací kábel od minusu po motor a skús
jj to je jasne...
_________________Daihatsu Feroza trochu inak... viewtopic.php?f=4&t=12594http://www.4x4life.sk - magazin zo sveta offroadu
|
Pia, 10.08.2012, 9:04 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Zdravim Vas, nechcem zakladat zas dalsiu temu tak pisem sem. Mam tiez vitaru 1,6 8v 59kw 91 r.v. mal som palivometer mi uz dlsiu dobu nic neukazoval. bol hlboko pod rezervou. myslel som, ze sa nejak zasekol v ilnadrzi. Dal som dole nadrz. opatrne aby som hadicky neposkodil. nadrz som mal podlozenu. vola na hadickach bola stale. Cize potrubie by malo byt OK. Zistil som ze z nadrze idu 4 kable. 2 pary. jeden je spojeny plastovou koncovkou a jeden par len na priamo cez kovovy somar co sa na baterie pouziva. Popri tom som zistil, ze mam pri svetlach kabelaz pohnitu a zaoxidovanu. zadne koncove nejdu. a staci 2 krat pohnut kablom a lame sa plus zeleny prasom miesto medi. usudil, som ze preto mi nejde palivometer, lebo bude kabel poskodeny. neviem ale z tej dvojice parov ktory je na co. po vrateni nadrze som dalej zisitl, ze mi uz nestartuje. toci, ale palivo nejde. opakujem, hadice som neodoberal a ani ich nenapinal. myslim si ze bude problem v cerpadle, no neviem kde ho najdem na vitarke. ak by som teoreticky zavzdusnnil ako to odvzdusnim. Dakujem za pomoc. Hlavne potrebujem vediet, kde si cerpadlo a naco sluzia 2 pary z nadrze. jeden plavak a jeden cerpadlo?
|
Str, 19.06.2013, 9:42 |
|
|
mirkokos
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.06.2011, 16:44 Príspevky: 60 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
Netreba nič odvzdušnovať kable na čerpadlo bývyju čierny a červený a idu do zvezku tiež plastovým konektorom, su to tie ktoré idú do krytu na ktorom su aj hadičky, ten dalši deklik je plavák donho idu dva myslim žltý a čierny.
|
Str, 19.06.2013, 14:25 |
|
|
bobko
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 15.04.2010, 18:34 Príspevky: 321 Bydlisko: Dobšiná
|
Presne tak dva káble ti idú na čerpadlo,je dnu v nádrži a dva káble idú na plavák.
_________________ Nissan patrol gr Y61 2,8 wagon.... ex vitarka 1,6 16v wagon....
|
Str, 19.06.2013, 16:25 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Dakujem, sobotu idem s otvom prekablovat zadok snad ma uz nic neprekvapi
|
Pia, 21.06.2013, 8:56 |
|
|
tkingu
Učeň
Registrovaný: Uto, 28.05.2013, 19:32 Príspevky: 33
|
Zdravim Vas, tak sme s ocom cast uz dorobili, od polky auta vsetka kabelaz sla prec a na novo v trubkach sme potiahli kabelaz.vsetko sme nasli a otestovali, aj startuje vitarka opat, no nepodarilo sa nam overit funkcnost plavaka. Skusal otec dat tam 12v na priamo na kabelaz od palivo metra a ten nic. ani sa nepohne. Ohmicky ked sme premerali plavak tak mal nejaky 30 Ohmov. Vyzera, ze ten bude OK cize problem bude asi ukazovateli. Viete mi povedat niekto ako presne elektricky funguje palivometer?
|
Pon, 24.06.2013, 9:40 |
|
|
mirkokos
Učeň
Registrovaný: Ned, 05.06.2011, 16:44 Príspevky: 60 Bydlisko: Liptovský Mikuláš
|
ked spojiš tie dva kable čo idu donho má ti ukázať plnú, ked nie probelm bude bud v kabloch alebo budiku.
|
Pon, 24.06.2013, 17:46 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 13 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|