Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						  _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.07.2010, 18:13 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Aká je maximálna bezpečná teplota pre americké OHV motory s liatinovými hlavami? 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.07.2010, 21:36 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ak sa nemylim tak do 95 stupnov celsia, tak jak pre ostatne motory,, je to len moj nazor,,nemal by sa lisit moc od ostatnych motorov... 
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.07.2010, 22:02 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						marisko píše: maximálna bezpečná   
nemyslel som bežná prevádzková, ale taká nad ktorou už sa niečo poserie.  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pon, 12.07.2010, 22:16 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						efendi píše: ak sa nemylim tak do 95 stupnov celsia, tak jak pre ostatne motory,, je to len moj nazor,,nemal by sa lisit moc od ostatnych motorov...  
Mylis sa, prevadzkova teplota je 90 - 95 st. 100 - 110 je uplne normlna teplota,  Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat. (naznacil som to na predchadzajucej strane) Hovorime o benzinovych 4,0 l -itroch.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 7:58 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 tibik 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Ned, 15.03.2009, 22:18 Príspevky: 2353 Bydlisko: Banská Štiavnica
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 no ono ak je hlava a blok z liatiny a lopatky na pumpe z AL tak sa ani necudujem ze su v prdeli  uvediem , podla mňa to spvosobyla chladiaca kvapalina , totiz  ked som len tak z dlhej chvyle dal kusok AL vylupnuteho z bloku do obycajneho alykolu tak asi po cca. 1 mes. ked som ho vytiahol čuduj sa svete bol ako ked dam zelezo do kyseliny -povyzierany , preto si myslim ze to mohla spvosobyt aj ta chladiaca kvapalina.
 PS: normalne som z neho olupoval šupinky . 
					
						 _________________ Ex.  XJ. 2,5td  1998.  WJ 2,7 crd 2002. zatial leštenka . Grand Vitara 2,0td  2006 3dv. WK/WH 3crd. 2006.  Prejdem kade chcem - skoro všade ! 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 11:31 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Samozrejme, nie je jedno aku chladiacu zmes nalejem. 
 Ja pouzivam tuto uz 7 rokov a ziadny problem.
 Cladiaca zmes 
					
						
					
							
  
							
    							Naposledy upravil dado dňa Str, 14.07.2010, 7:54, celkovo upravené 2 
    						 
						
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 12:24 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						dado píše:   100 - 110 je uplne normálna teplota,  Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat. 
 
  
Platí to aj pre Fordove motory ? 
 motor jeep I-6 má tiež liatinovú hlavu ?  
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 17:32 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ano do 99r bola liatinová, od 99 hliník
 
 A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 18:35 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 marisko 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2029 Bydlisko: Košice
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 teda do 99 bol I-6 odolnejší voči prehriatiu ? 
					
						 _________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 13.07.2010, 20:18 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 dado 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						marisko píše: dado píše:   100 - 110 je uplne normálna teplota,  Az 120 st. celzia sa povazuje ze teplotu hodnu uvazovnia o probleme s chladenim. 140 st. je ked je uz zle a treba zastat. 
 
 Platí to aj pre Fordove motory ?  motor jeep I-6 má tiež liatinovú hlavu ?  
O Forde neviem, ale typ AMC242 4,0 I 6 ktory sa  montoval do XJ a ZJ urcite. (nejake detaily :  http://jeep.avtograd.ru/engines/AMC242/index.htm)  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 14.07.2010, 7:53 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						O niečo trochu viac     
Však poznáš ked si debil uvaríš aj liatinu, ale zo skúsenosti viem že krátkodobé prehriatie to znesie, bohužial odskúšal na českej off dráhe D1
 A.  
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 14.07.2010, 9:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |