Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 finder 
				Support 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6667 Bydlisko: PB
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Vobec ? Aspon trochu mi mohol fukat vlazny vzduch .... Zohriat auto na prevadzkovu teplotu, zaparkovat hore kopcom, kurenie naplno, otvorit stupel, postlacat hadice (od kurenia, aj k chladicu). 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 29.10.2014, 8:33 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 bull4x4 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Pon, 24.03.2008, 14:40 Príspevky: 2320 Bydlisko: Sliač
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						makak píše: ale mam trosku iny problem...chalani ako mam odvzdusnit radiator na kurenie bo my jeepka nefuka teply vzduch...diky moc!!!!   na jeepkach sa rad upchava radiator kurenia  
					
						_________________http://www.4x4offroad.skRasto Nissan Patrol Y60   TD 4,2T, Silverstone Extreme 35'', Ironman, 2x Superwinch EP9 ex.Nissan Patrol 3.0 DTi, Silverstone 35'', Ironman C foam cell, Superwinch Talon  
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 29.10.2014, 10:52 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 A si si istý že je to zavzdušnením?
  Kúrenie máš napojené na malý okruh, takež zohriať motor na prevádzkovú teplotu a potom nechať vychladnúť, a ked v expanzke bude chýbať kvapalina tak doliať, niekedy je to tak na 2x kým to je ok, a otázne je či nemáš upchatý výmeník, teda skôr zanesený a a má malý prietok chladiačky. Nekúri to vôbec alebo len slabo?
  A. 
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 29.10.2014, 13:19 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 makak 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						no vcera som znovu dolieval nemrzku... a trosku to zacalo kurit,no ked pride riadna zima tak tam umrem...skusim to dat hore kopcom a a otvorit odvzdusnovak na chladici a uvidime...    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 30.10.2014, 20:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 5ko 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 30.04.2008, 8:06 Príspevky: 407 Bydlisko: Bratislava
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						mne ked nekurilo - rozumej za jazdy omrzali okna z nutra tak mi menili radiator.... (Andrej by ti vedel povedat     ) a po vymene to bolo o niecom uplne inom. a doteraz je! ked je fakt velka zima staci mi cca 5 - 7 km a zacina ist teply vzduch z kurenia    
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 30.10.2014, 21:51 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 makak 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 01.12.2010, 23:14 Príspevky: 280 Bydlisko: plavecke podhradie
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 hm...asi to moze byt aj v tom radiatore... 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 04.11.2014, 19:32 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |