Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 10 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Tak pani Jeepkari ,skuste poradit            Mam Jeep Cherokee r.86 Command Trac ,ale ked zaradim ,,4L,, tak predok netaha ,resp. ak idem s rozbehom tak OK ale akonahle ostanem stat v čo i len miernom kopci ,s trošku hlinenym podkladom tak zadok hrabe ako divy a predok nič. Harley toho dost poradil ,za čo mu dakujem ,no spominal ,že dost často a poruchove su,, vidličky ,,ktore odpajaju resp. pripajaju prednu poloos .Poznate to? resp. može byt aj problem v nejakom relatku alebo aj čo sa tyka elektriky?  
 Dakujem pekne        
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 13.06.2007, 22:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 V prvom rade den disconnect, ale to by mali sprevádzať rôzne pazvuky(štrkotavé občasné kovové...). Často sa vysype ihlové ložisko dávajúce obe časti poloôs do roviny aby manžeta ich mohla dobre prepájať. V novších ročníkoch je tam bronzové púzdro. Treba ten disconnect otvoriť a skontrolovať...najlepšie aj vysunúť časť poloosy pri kolese.
 
 V druhom rade...raz mi takýmto spôsobom blbol selectrac(neviem či konštrukčne je to možné aj pri commandtracu) a zistil som, že praskla prvá pérovka v poradí na oske zadného výstupu. Tým mohla oska behať pár mm dopredu a dozadu a to stačilo aby predok zostal nepriradený. Stačilo zhodiť zadný kardan, dať dole prvý dekel odzadu bez demontáže rozvodovky z auta a vymeniť pérovku. 
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 6:37 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MiroZa 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:50 Príspevky: 819 Bydlisko: SK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Ešte predtým všetkým čo napísal Mr. Diesel treba skontrolovať vzduchotechniku ( podtlak ) a pozrieť tú vidličku čo Ti spomínal Harley. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 7:29 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Diesel tak tak ako pišeš ,nejake zvuky pri priradeni to vydavalo,no skusim ,že je na tomto obrazku to ložisko : //bearing//?
      
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 9:23 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Takže pričinu pozname ,nevysunie vidličku,ale ked zaradim pri neutrale a naštartovanom motore trebars ,,4L,, ani s nou nehne ,lenže akonahle vypnem motor tak vidlička hned zotrvačnostou zbehne do tej polohy kde ma ist        podtlak tam je ,lebo hadička ,,nasava,, možno ,ale je slaby      lenže prečo ,ked vypnem motor tak ide OK? resp. vyzera to tak ,že ak zaradim ,,4L,, a vypnem motor tak pekne zaskoči a tym padom ak naštartujem tak predok bude zaradeny,no neviem       nema to niečo s ,,elektro,, zapojenim ,alebo čidlo nejake        
Dakujem pekne      
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 13:09 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. 
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 17:49 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom.  
Tak Diesel maš u mna         presne ako pišeš krok za krokom a     ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,           Samozrejme aj Miro           
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Štv, 14.06.2007, 21:22 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 cico 
				Legenda Offroadu 
				
					 Registrovaný: Pon, 20.11.2006, 12:05 Príspevky: 1316 Bydlisko: Wychod
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna         presne ako pišeš krok za krokom a     ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,           Samozrejme aj Miro           
No konecne!!!     chlope!    
ze zije!!!     Ta idzeme???     
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 15.06.2007, 9:04 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 GaboSB 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 11.10.2006, 22:19 Príspevky: 885 Bydlisko: Šoma - východ SR
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						cico píše: MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna         presne ako pišeš krok za krokom a     ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,,           Samozrejme aj Miro          No konecne!!!     chlope!    ze zije!!!     Ta idzeme???     
Prajem nech Jeepke druhé srdce mocne bije.        
					
						_________________"Každý z nás je len taký človek, ako vníma a posudzuje iných ľudí okolo seba."  https://www.youtube.com/channel/UCI80j8 ... y0FyRKt0Xg 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 15.06.2007, 12:24 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						všetky poruchy sú v podstate blbosti len sa zle hladajú.    
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pia, 15.06.2007, 16:00 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Stránka 1 z 1
  | 
			 [ Príspevkov: 10 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |