Dnes je utorok 4. novembra 2025, meniny má Karol a zajtra Imrich  
	 
	
  
  
 
 
	
	 
  
	
			
	
	
	
        
        
            | Autor | 
            Správa | 
         
        
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						MARTINO píše: Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi  k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava      tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši.  
čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie     
Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel.
 Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom 
 Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko. 
 Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne.
 alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 22.04.2008, 23:56 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 MARTINO 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3141 Bydlisko: VYCHOD PO
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Palo nechcel som povedat ,že som od Teba taky mudry že to funguje      ja som tiež nevidel pričinu prečo by mali odist diferaky ,tak dat to napevno a hotovo     
					
						_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom.   ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 23.04.2008, 0:01 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 ...a len kôli disconnectu je nutné pri preraďovaní z 2H na 4H zastaviť. Samotná prídavná prevodovka nemá problém s preraďovaním za jazdy. Okrem redukcie samozrejme. 
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 23.04.2008, 6:15 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Juro 
				Ťažký Profík 
				
					 Registrovaný: Str, 12.12.2007, 23:16 Príspevky: 408 Bydlisko: Rybnik LV
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						 Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si  odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem 
					
						 _________________ LR Discovery 300tdi 
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 24.06.2008, 21:20 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 palo-cherokee 
				koumák 
				
					 Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4319 Bydlisko: ZA
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						Juro píše: Palo ahoj prosim Ta hore davnejsie si pisal ze po malej uprave ides na redukcii bez predku co sa mi pri vyske vykonu u mojej 2.1ky dost luby myslel si  odstavit privod podtlaku do disc? iba ze cim a ako dakujem  
napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic     
Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.  
					
						
					
  
			 | 
		 
		
			| Uto, 24.06.2008, 21:35 | 
			
				
					 
					
					 
				    
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 diesel 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						palo-cherokee píše: napríklad ventilom z Lega Technic - verzia Pneumatic     Tak to mal Diesel. Nie ja. ja NEMÁM disconnect.  
jj.    
treba proste odpojiť pneumatické ovládanie z commandtracu a ovládať ich manuálne nejakým dvojcestným ventilom. Spôsob realizácie je už na fantázii každého, ja som použil čo som okolo seba našiel.    
					
						 _________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 25.06.2008, 6:42 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Andrej 
				OFFROAD Expert 
				
					 Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4603 Bydlisko: Hlavná dedina
				 
				 
			 | 
			
				
				
					
						
					
						_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email:  andrej.durda@gmail.com 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 25.06.2008, 8:38 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 efendi 
				Velky Kraken 
				
					 Registrovaný: Pia, 16.11.2007, 23:01 Príspevky: 8037 Bydlisko: mesto vychadzajuceho slnka Tornala City
				 
				 
			 | 
			
				  
				
					
						palo-cherokee píše: MARTINO píše: Efendi myslim,že teoreticky to možne je,aj ja som sa nad tym zamyšlal pri XJčku a dokonca som aj niekde čital ,že to bezproblemov funguje. Lenže par ,,servisakov,, sa mi  k tomu vyjadrilo tak ,že ,,odide,, diferak ,ale mne sa ta alternativa dat to napevno celkom pozdava      tak neviem ,nech radia skusenejši a mudrejši. čo odíde? jak odíde? hvno z nutrie     Axle disconnect je vifikundácia, ktorú mali iba Xj sa manuálnou prevodovkou v kombinácii s prídavkou Command track (bez medzidifu) a skoro výhradne z motormi 2,5 benzín a 2,1 diesel. Nerobí to nič iné okrem toho, že to odpája jednu poloos. Funguje to na princípe presuvnej obíjmky ovládanej vidličkou, ktorá je poháňaná vákuovým motorčekom  Údajne to šetrí spotrebu a možno trochu kolečká v dife. A má to výhodu, že po maličkej úprave je možné jazdiť na redukovaný zadok. Ale inak je to len ďalšie kurvítko.  Vyrába sa kopa kadejakých oných určených na odstavenie (zablokovanie)vyššie spomínaného bazmeka alebo jeho ovládanie pomocou bowdenu a podobne. alebo je možná celý ten krám vyhodiť, dieru zaslepiť a dať nedelenú poloos  
Palko ja som v Komoci skrst  toho zapadol v piesku, rozopol mi predny nahon a ostal som tam , vytiahli ma, pak som ten vzduchovy bazmek zmontoval, ten spajaci kruzok som privaril kusok ku poloosy co ide z difaku, a odvtedy ziaden problem, , predok taha ako ma a nezaujima ma uz akisi podtlak , sak si mi poradil ze moze sa to napojit nafest a mal si prevdu..       
					
						 _________________ EX Suzuky Samuraj1.3 EXJeep Cheroke 2.1TDI EX Jeep Grand Cheroke Limited 4Liter EX Mitsubishi Pajero2,5TDI GLS EX Jeep Grand Cheroke WJ 3.2 TDI Limited EX Nissan Patrol 2.8 TDI Y60 EX Jeep Grand Cheroke 2.5TDI laredo EX Jeep Grand Cheroke2,5TDI Limited 
					
  
			 | 
		 
		
			| Str, 25.06.2008, 14:39 | 
			
				
					 
					
					 
				  
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	
	
 
	 
	
	
		Kto je on-line | 
	 
	
		Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
  | 
 
 
 
	 |