4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Jeep XJ 4.0 - ťažko sa rozbieha http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=12885 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Macej [ Pon, 18.04.2011, 22:54 ] |
Predmet príspevku: | Jeep XJ 4.0 - ťažko sa rozbieha |
Chlopi nemá niekto skúsenosť s takýmto prípadom? Známi má Xjčko 4,0. Auto sa nevládze rozbehnúť na zaradené Dčko ale musí postupne preradiť od najmenšej rýchlosti (neviem z hlavy či je tam 1tka alebo 2ka) až po 3ku a až potom može dať Dčko. Prevodovka má nový filter, je vyčistená a nový olej. Kde može byť zakopaný pes? Stretol sa s tým niekto? Bude to moc drahé? Ďakujem |
Autor: | laci73 [ Uto, 19.04.2011, 2:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Macej...je to to XJ co sa na nom menili vstreky? NAhodou niekto neprestavil polohu lanka na podradovanie? |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 19.04.2011, 11:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Laci dobrý tip...ale kickdown lanko má vplyv hlavne na to podradenie Skúste premerať čidlo škrtiacej klapky aký je to rok výroby? |
Autor: | Macej [ Uto, 19.04.2011, 18:01 ] |
Predmet príspevku: | |
Laci presne tak. To je to XJ. Palo malo by to byť cca 94 ak sa nemýlim. Jak sa dá poznať že to lanko je v správnej polohe? Žeby to niaky odborník bol schopný dať uplne nesprávne aj napriek niakemu presnému umiestneniu? (tým myslím: inak to zdravý rozum poskladať nedovolí ale predsa to ide) Zatial ďakujem za rady |
Autor: | laci73 [ Str, 20.04.2011, 2:03 ] |
Predmet príspevku: | |
nastavit lanko je sekundova zalezitost.... 1; vypnuty motor 2; stlacis ten gombik a lanko povytiahnes vonku na max. 3: pootocis pakou skrtiacej klapky na max, aby klapka bola uplne otvorena 4: uvolnis gombik a hotovo. Ak je gombil v poriadku tak len preskoci zoper zubkov, ani ho nemusis drzat. Ak to nepomoze, potom sa v tom treba hrabat dalej. Ale toto je asi prvy krok kym zacnes laborovat nad niecim dolezitejsim. V horsom pripade to moze byt vadny torque convertor( hydromenic) ale takto na dialku sa to tazko riesi. |
Autor: | Macej [ Štv, 21.04.2011, 22:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Dnes som bol konečne svedkom toho čo to vlastne robí. Lanko som podla návodu nastavil a.... a nič. Deje sa tam to že pri zaradenom D sa auto vlastne rozbieha na 4ke. Ak sa zaradí stupeň 1-2 auto sa rozbehne svížne (jak zamlada ) že dokáže zahrabať bez problému ako klasické 4,0 na seriovom rozmere pneu. Spiatočka tiež bez problému. Ak je zaradená 3ka tak sa auto rozbehne lepšie než na D ale teda žiadna sláva s tále iba ako priamo na 3.ťom kvalte. Čiže na zhrnutie vysledovanej závady: rozbieha sa to na najvyššom prevodovom stupni iba ak je páka v polohe D. Ak je v polohe 1-2 tak sa rozbieha ako by sa malo (teda ako som to doteraz videl na všetkých XJ 4,0). Stretol sa s tým niekto? Jaké by mohlo byť riešenie keď kickdown kábel je nastavený? PS: začalo to robiť aj pred výmenou vstrekovačov (tj. kým do toho nikto nešahal) a vlastne to bol podnet na výmenu oleja a filtra v prevodovke ibaže to nepomohlo. |
Autor: | laci73 [ Pia, 22.04.2011, 0:59 ] |
Predmet príspevku: | |
vyzera to na TCU ( transmision control unit) ale skus zajst za Palom alebo Andrejom, zalezi koho mas blizsie jech to napoja na diagnostiku. TCU by mala byt u spolujazdca pod pristrojovkou ak sa dobre pametam. |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |