Dnes som bol konečne svedkom toho čo to vlastne robí. Lanko som podla návodu nastavil a.... a nič.
Deje sa tam to že pri zaradenom D sa auto vlastne rozbieha na 4ke. Ak sa zaradí stupeň 1-2 auto sa rozbehne svížne (jak zamlada
) že dokáže zahrabať bez problému ako klasické 4,0 na seriovom rozmere pneu. Spiatočka tiež bez problému. Ak je zaradená 3ka tak sa auto rozbehne lepšie než na D ale teda žiadna sláva s tále iba ako priamo na 3.ťom kvalte.
Čiže na zhrnutie vysledovanej závady: rozbieha sa to na najvyššom prevodovom stupni iba ak je páka v polohe D. Ak je v polohe 1-2 tak sa rozbieha ako by sa malo (teda ako som to doteraz videl na všetkých XJ 4,0).
Stretol sa s tým niekto? Jaké by mohlo byť riešenie keď kickdown kábel je nastavený?
PS: začalo to robiť aj pred výmenou vstrekovačov (tj. kým do toho nikto nešahal) a vlastne to bol podnet na výmenu oleja a filtra v prevodovke ibaže to nepomohlo.