Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
nepravidelný chod motora na xj prečo?
Autor |
Správa |
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
Na akom karburátore ???
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Pon, 04.11.2013, 20:27 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
viem že to nieje karburátor ako taký ale ako to mám pomenovat? myslel som na tom kde je škrtiaca klapka. ako sa to teda volá správne?? a tuším je to forum nejaké "slabé" ked nikto nič nepíše tuším to tu upadá
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Uto, 05.11.2013, 9:39 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
LUKAS4x4 píše: viem že to nieje karburátor ako taký ale ako to mám pomenovat? myslel som na tom kde je škrtiaca klapka. ako sa to teda volá správne?? a tuším je to forum nejaké "slabé" ked nikto nič nepíše tuším to tu upadá Lukáš v tom to nie je. Nemýľ si fórum s non-stop servisnou poradňou !!! Nikto a ZDôRAZŇUJEM NIKTO z členov tohoto fóra nie je povinný reagovať a odpisovať na príspevky, je to len dobrá vôľa a ochota ľudí. A nemôžeš očakávať ani vyžadovať že niekto striehne na nejaký príspevok a ide ho okamžite riešiť. Ak chceš opravovať sám doma, tak si niečo naštuduj alebo aspoň vygoogli, zisti si polohu vecí na aute.... je toho popísaného kvantum. A mimochodom, X krát sme Ti napísali skontroluj TPS a tlak paliva. Takže radu si dostal. A ak sa menil chod pri "šklbaní" káblami okolo telesa škrtiacej klapky tak to vyzerá na TPS alebo jeho kabeláž.
|
Uto, 05.11.2013, 11:30 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
ale to je mi jasné že tu nikto nečaká aby mohol odpisovat na príspevky,myslím aj to že sa ich sem pridáva stále menej a menej, všeobecne. len hovorím že to nieje to čo to bývalo. a to je fakt nie len moja domienka.... ano radu som dostal že skontrolovat tlak paliva ale akýýýýý ten tlak má byt? to stále neviem. a ja som netahal za káble okolo škrtiacej klapky, to sme sa zle pochopili. ja som myslel že som odpojil konektor a chvílu nechal íst motor bez neho, potom som odpojil další a čakal či nastane nejaká zmena a tak som to robil zo všetkými konektormi. niekedy auto zhaslo niekedy len kuckalo, alebo niekedy si pridalo na otáčkach... tak idem skúsit vygooglit kde je ten TPS senzor. a uvidím. ale ten tlak paliva by sa hodil...
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Uto, 05.11.2013, 16:50 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4310 Bydlisko: ZA
|
tak ted adobre no TPS (už priamo z jeho názvu by to malo byť jasné) je na tele šktriacej klapky priamo na hriadeli klapky tlak paliva medzi 3-4 bar (v závislosti od regulátora)
|
Uto, 05.11.2013, 16:58 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
ano ten senzor som už našiel na googli kde je umiestnený. aj ten som skúšal odpájat a ked som ho odpojil tak motor zhasol. a ked je senzor priamo na škrtiacej klapke tak kde je potom jeho opačný koniec? teda do čoho z neho vedú káble? a ešte ako mám merat tlak? pri naštartovanom motore? alebo len pri zapnutom klúči?
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Uto, 05.11.2013, 17:45 |
|
|
ORC
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 30.05.2007, 10:04 Príspevky: 574 Bydlisko: Bratislava
|
Uz to tu pisal myslim Romo11 ze by nebolo od veci zohnat si k tomu auto servis manual. Hlavne ak si ho chces svojpomocne opravovat. Aj profici sa musia obcas pozriet do navodu, pretoze nemozu mat v hlave vsetko. Pre domacich majstrov by to malo platit dvojnasobne. Niekto tu ma v podpise pekny slogan "Kto sa vela pyta, malo googli"Ked nevies kde zohnat servisny manual na XJ tak tu ho mas: http://www.scribd.com/doc/84985992/XJ-2 ... ice-ManualMa zhruba 2000stran a najdes tam vsetky odpovede na tvoje otazky a aj omnoho viac P.S. opacny koniec kablov kazdeho snimaca konci v riadiacej jednotke. Snimace su hlavne na to aby riadiaca jednotka vedela to co potrebuje. Ci?
_________________..všetko pre váš OFF ROAD. www.offroad24.sk , orc@orc.skIronman4x4, Rugged Ridge, Asfir, ARB, AEV, SafariSnorkel, BullFace, Dick Cepek, Mickey Thompson, JamesBaroud, IPF, Pro Comp, Bushranger, FoxShox, Eibach, Misutonida, Delta4x4, AVM, ...
|
Uto, 05.11.2013, 19:47 |
|
|
pepo_ba
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 06.06.2011, 11:47 Príspevky: 657 Bydlisko: Bratislava
|
ORC píše: Uz to tu pisal myslim Romo11 ze by nebolo od veci zohnat si k tomu auto servis manual. Hlavne ak si ho chces svojpomocne opravovat. Aj profici sa musia obcas pozriet do navodu, pretoze nemozu mat v hlave vsetko. Pre domacich majstrov by to malo platit dvojnasobne. Niekto tu ma v podpise pekny slogan "Kto sa vela pyta, malo googli"Ked nevies kde zohnat servisny manual na XJ tak tu ho mas: http://www.scribd.com/doc/84985992/XJ-2 ... ice-ManualMa zhruba 2000stran a najdes tam vsetky odpovede na tvoje otazky a aj omnoho viac P.S. opacny koniec kablov kazdeho snimaca konci v riadiacej jednotke. Snimace su hlavne na to aby riadiaca jednotka vedela to co potrebuje. Ci? Mudre slova... Ja len tolko, ze ked "domaci majster" zacne opravovat skor, nez si nastuduje ako na to, moze sa mu stat, ze na "konci kabla od snimaca" alebo akehokolvek ineho kabla, nebude riadiaca jednotka... ba ani nic ine... jednoducho len koniec kabla... tu casto zafunguje vzorec: nevedomost krat rychlost "domaceho majstra" na pocet odpojenych koncov kablov, rovna sa stupen zavaznosti situacie... vtedy ostane len ritualne spalit manual, dat si nieco na ukludnenie a pokusit sa dovolat niekomu, kto si to poctivo nastudoval... ked sa nedovola, vtedy je "domaci majster" skratka namydleny... Sorry za OT... ale zivot priniesol a tak som neodolal... Pepo.
_________________ XJ
|
Uto, 05.11.2013, 20:01 |
|
|
marisko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40 Príspevky: 2047 Bydlisko: Košice
|
LUKAS venuj sa tomu v čom si dobrý a čo ti niekto zaplatí, a potom si zaplať niekoho čo sa tomu autu rozumie, lebo v opačnom prípade ťa postihne nechuť k tomu autu alebo niečo nenávratne poškodíš
_________________ Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4
|
Uto, 05.11.2013, 21:34 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
Dakjem za Vaše návrhy ako to opravit, ale úprimne si povecme že ste mi boh vie ako nepomohli... to že by bolo najrozumnejšie to dat napichnút ma napadlo v prvom momente. ALE v okolí tu nieje nikto kto to dokáže napichnút, auto nemá klasické SPZ takže presun niekam do TN, ZA alebo BA nieje možný... a špekulovat nad nejakým vozíkom alebo podobnou dopravou je blbost... tak teraz akože mám robit čo??? forum je na to aby si tu ludia radili nie? a za to že sa nerozumiem eletrike a tomu podobným serepetičkám neznamená že som neschopný.... chlapi radšej poradte niečo k veci o ktorú tu ide.... dakujem
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 06.11.2013, 9:17 |
|
|
romo11
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25 Príspevky: 1808 Bydlisko: Bratislava
|
keby si tam mal karburátor tak sa dá radiť, ale pokiaľ toto nedáš na diagnostiku tak môžeš len postupne meniť všetky snímače a skúšať do bezvedomia...a možno ani tak na nič neprídeš a budeš nakoniec musieť na tú diagnostiku. Bohužial toto už niesú motory ako mala škoda 120 kde ti stačil šróbovák a kombinačky
_________________ Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG
|
Str, 06.11.2013, 9:23 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
ORC píše: Uz to tu pisal myslim Romo11 ze by nebolo od veci zohnat si k tomu auto servis manual. Hlavne ak si ho chces svojpomocne opravovat. Aj profici sa musia obcas pozriet do navodu, pretoze nemozu mat v hlave vsetko. Pre domacich majstrov by to malo platit dvojnasobne. Niekto tu ma v podpise pekny slogan "Kto sa vela pyta, malo googli"Ked nevies kde zohnat servisny manual na XJ tak tu ho mas: http://www.scribd.com/doc/84985992/XJ-2 ... ice-ManualMa zhruba 2000stran a najdes tam vsetky odpovede na tvoje otazky a aj omnoho viac P.S. opacny koniec kablov kazdeho snimaca konci v riadiacej jednotke. Snimace su hlavne na to aby riadiaca jednotka vedela to co potrebuje. Ci? dakujem za link ale stiahnut mi to nejde a anglicky neviem ani prt....ale dakujem
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 06.11.2013, 9:28 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
romo11 píše: keby si tam mal karburátor tak sa dá radiť, ale pokiaľ toto nedáš na diagnostiku tak môžeš len postupne meniť všetky snímače a skúšať do bezvedomia...a možno ani tak na nič neprídeš a budeš nakoniec musieť na tú diagnostiku. Bohužial toto už niesú motory ako mala škoda 120 kde ti stačil šróbovák a kombinačky to mi je viac ako jasné... ale kto by to vedel napichnut? tu niekde v okolí Senice, Myjavy?
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 06.11.2013, 9:35 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
takže tlak paliva som zmeral a bol okolo 3 atmosfer takže to by malo byt OK. meral som ho počas chodu motora lebo ked som chcel merat len pri zapnutom klúčiku tak to nenameralo nic aj ked si myslím že by to malo namerat aj vtedy tie 3 atmosfere ale nenameralo to nic. je to tak správne alebo nie?
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Str, 06.11.2013, 13:55 |
|
|
LUKAS4x4
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26 Príspevky: 610 Bydlisko: SE
|
_________________ Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím
|
Štv, 07.11.2013, 9:02 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|