| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
| XJ nepripoji predok http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=1935 |
Stránka 1 z 1 |
| Autor: | MARTINO [ Str, 13.06.2007, 22:23 ] |
| Predmet príspevku: | XJ nepripoji predok |
Tak pani Jeepkari ,skuste poradit Dakujem pekne |
|
| Autor: | diesel [ Štv, 14.06.2007, 6:37 ] |
| Predmet príspevku: | |
V prvom rade den disconnect, ale to by mali sprevádzať rôzne pazvuky(štrkotavé občasné kovové...). Často sa vysype ihlové ložisko dávajúce obe časti poloôs do roviny aby manžeta ich mohla dobre prepájať. V novších ročníkoch je tam bronzové púzdro. Treba ten disconnect otvoriť a skontrolovať...najlepšie aj vysunúť časť poloosy pri kolese. V druhom rade...raz mi takýmto spôsobom blbol selectrac(neviem či konštrukčne je to možné aj pri commandtracu) a zistil som, že praskla prvá pérovka v poradí na oske zadného výstupu. Tým mohla oska behať pár mm dopredu a dozadu a to stačilo aby predok zostal nepriradený. Stačilo zhodiť zadný kardan, dať dole prvý dekel odzadu bez demontáže rozvodovky z auta a vymeniť pérovku. |
|
| Autor: | MiroZa [ Štv, 14.06.2007, 7:29 ] |
| Predmet príspevku: | Vzduchotechnika. |
Ešte predtým všetkým čo napísal Mr. Diesel treba skontrolovať vzduchotechniku ( podtlak ) a pozrieť tú vidličku čo Ti spomínal Harley. |
|
| Autor: | MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 9:23 ] |
| Predmet príspevku: | |
Diesel tak tak ako pišeš ,nejake zvuky pri priradeni to vydavalo,no skusim ,že je na tomto obrazku to ložisko : //bearing//?
|
|
| Autor: | MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 13:09 ] |
| Predmet príspevku: | |
Takže pričinu pozname ,nevysunie vidličku,ale ked zaradim pri neutrale a naštartovanom motore trebars ,,4L,, ani s nou nehne ,lenže akonahle vypnem motor tak vidlička hned zotrvačnostou zbehne do tej polohy kde ma ist Dakujem pekne
|
|
| Autor: | diesel [ Štv, 14.06.2007, 17:49 ] |
| Predmet príspevku: | |
Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. |
|
| Autor: | MARTINO [ Štv, 14.06.2007, 21:22 ] |
| Predmet príspevku: | |
diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna presne ako pišeš krok za krokom a ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, Samozrejme aj Miro
|
|
| Autor: | cico [ Pia, 15.06.2007, 9:04 ] |
| Predmet príspevku: | |
MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna presne ako pišeš krok za krokom a ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, Samozrejme aj Miro ![]() No konecne!!! chlope!
ze zije!!! Ta idzeme???
|
|
| Autor: | GaboSB [ Pia, 15.06.2007, 12:24 ] |
| Predmet príspevku: | |
cico píše: MARTINO píše: diesel píše: Tak Miro mal pravdu s tým podtlakom...treba ísť po hadičkách. Najprv skontrolovať či ide podtlak od motora k tomu dzindzíku na rozvodovke, z ktorého potom idú podtlaky k disconnectu. Bohvie či ten dzindzík správne prepína podtlaky podla zaradeného režimu. Ak áno treba ísť po trubke 4H/L či nieje niekde predratá. Ako reaguje napríklad kontrolka? Jej spínač je tiež ovládaný podtlakom. Tak Diesel maš u mna presne ako pišeš krok za krokom a ..nie predreta ,ale dost pritlačene hadička podtlaku a aj nejaky ,,spinač,, či čo to tam bol nejak divne vyskočeny,takže problem chvalabohu vyzera vyriešeny ,jEEP opat žije svoj ,,redukovany štvorkolesovy život,, Samozrejme aj Miro ![]() No konecne!!! chlope! ze zije!!! Ta idzeme??? ![]() Prajem nech Jeepke druhé srdce mocne bije.
|
|
| Autor: | diesel [ Pia, 15.06.2007, 16:00 ] |
| Predmet príspevku: | |
všetky poruchy sú v podstate blbosti len sa zle hladajú. |
|
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|