Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 16:45
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 104 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 cherokee 2.5i 4,5" lift kit rv.93 
Autor Správa
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
No jasne ,ze je najlepsi :mrgreen: Sak preto aj skoro kazda upravena jeepka aby sa nanu vosli normalne Dospelacke kolecka ma implementovanu Patrolacku napravu lebo je lacna a patrolista si opravu podvozku spravy z srotovych zasob a za pomoci flexky a zvaracky :smt121 Kdezto u jeepky je na to potrebny velmi Drahy kit na kazdu blbost a este jeden mat doma do zasoby v pripade destrukcie prveho :smt126
Ked uz chces srandovat :smt162 :smt121


Štv, 01.03.2018, 12:20
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Hej hej potom tak aj vyzeraju tie kriaky :-D Hej a tych par Jeepiek ktore dostali trolove napravy ich dostalo prave kvoli tomu ze su lacne a nic ine cena pomer/pevnost u nas nie je. Ale to neznamena ze su najlepsie na svete :) A presne pre toto som ja od trolovych upustil, nech z toho neni bastel. Staci ze ma nechal v stichu vas skvely sikmooky alternator, este aby som si tam toho pridaval :smt133

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 01.03.2018, 12:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
ze vas to este bavi :D

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 01.03.2018, 12:52
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Vies jak to je, donekonecna a este dalej :D

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 01.03.2018, 12:56
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Sa cudujem,preco stale tie napravy chcete menit ked je jeep tak fantasticke auto -sak to uz seriove by mali vydrzat a nie tam davat tie japonske :smt017 :-D Uz si to konecne priznajte kym japonec urobil auto s normalnymi kolesami a za lacny priplatok sa daju dat este vacsie kolesa-auto do nasich koncin vhodne tak jeep bol konstruovany na komfort a skor na cestu a dal male pneumatiky a ked treba dat normalne dospelacke kolesa tak aby clovek polku auta prerobil :smt126 Taka je realita :smt121 . Ale paci sa mi ,ze novy trend uz z ameriky ide do opacneho extremu :)


Štv, 01.03.2018, 12:58
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
...kym japonec urobil auto s normalnymi kolesami a za lacny priplatok sa daju dat este vacsie kolesa-


Joe to je trošku inak. Genialita malého žltého muža je práve v tom, že dal autu celkom adekvátne nápravy vzhľadom na jeho hmotnosť, ale nedal mu motor, ktorý by tým nápravám vedel ublížiť :) :-D :-D To je aj jeden z dôvodov, prečo patrolia náprava na aute o tonu ľahšom funguje celkom dobre aj s dospelým motorom. Ale pevnosťou nie je o nič lepšia ako oceľová D44 alebo niečo podobné.

Ale daj do patrola motor adekvátny jeho váhe, a tie slávne nápravy budú lietať ako špárátka.
Viď Robov 6.2 V8. Piatok Tisovec = polos, sobota = zvisláky, nedeľa = zasa poloos a tak dokola.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 01.03.2018, 14:31
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1580
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
ono tie patroli hlavne Y61 s motormi 4l+ neboli az tak bez motora :) problem je len v tom ze dobastlena 2,8 proste pre to auto nebola...

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 01.03.2018, 15:29
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4310
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Janciak píše:
ono tie patroli hlavne Y61 s motormi 4l+ neboli az tak bez motora...


Heej? No ja ti neviem, ale TB42 a TB45 v Y60 má nejakých 125-135kW co na take tazke auto nie je nic moc. V Y61 potom o pár koníkov viac. Takže plus mínus rovnako (ak nie menej) ako 4.0 v Jeepe

Jedniný "dospelejší" motor čo bol v Y61 bola TB48DOHC s nejakými 180-185 kW. A všetko radové 6 valce

V8 bola až v "novom" Y62 Ale to už je vlastne Infiniti a s nezávislým zavesením, takže to sem nejak nepatrí :P

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 01.03.2018, 16:10
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Tak isto aj chalani co maju 5,9 Zj na trolovych napravach maju vraj ine klby vpredu a poloosi niekam davali vyrabat lebo ze to luskali s tymi motormi. Ale to by sa museli priamo oni vyjadrit co na to je alebo nie je pravdy. Mne to len spominali dvaja alebo traja ludia z tych koncin. Ja mam vzadu napravu Ford 8.8 aby som ostal s autom aspon v statoch kedze v case prerabky nebola k mani ocelova Dana44 a predna je vystuzena Dana30 a trochu pevnejsie poloosi. Zadok je s uzavierkou a som spokojny ze k mojmu motoru je to uplne dostacujuce. Niekolko krat to dostalo plne plyny na uzavierke a vsetko ok. Predok som vyluskal, ale tam je chyba v seriovom dife ktory je malicky a proste to nedal. Okrem toho mu nepridava na zivotnosti momentalny stav pridavky ale to je na dlhsie. Pojde dopredu tiex OX locker a bude pokoj kym to neprezenem na zamknutej uzavierke.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 01.03.2018, 16:19
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 25.12.2013, 16:15
Príspevky: 557
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
dondo, kedze OX locker je jeden z tych drahsich, oplati sa Ti to tlacit do tej Dana 30? nesupnes tam radsej rovno ocelovu Dana 44?

ja tiez zatial drzim palce mojej dana 30, uvidíme, kolko vydrzi, ale ked ju znicim, asi pojdem rovno do vacsej hlavne kvôli velkosti difu.

_________________
Jeep Cherokee XJ 5.3


Štv, 01.03.2018, 16:26
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Ale Palo ved ked das do patrolej napravy zosilnene homoklby a aj polosy tak az take caste luskanie sa nekona a zase v lese nejdeme pretekat na cas kto skor vylezie na kopec a prejde bazinu :smt017 :mrgreen: A porovnaj si lacne patrolacke napravy s 1200eurovou invseticou do longlifov a potom zosilnenu danu co si tu minule daval link :-D Sak sme z teba tu cenu pacili ako z utajovanych spisov lebo si sa az bal povedat aby sme z nej nespadli na zadok :smt126 A zase treba aj povedat nielen A ale aj B na internete je dost fotiek ukrutenych silnejsich jepackych naprav ,ze zase tu ides porovnavat neporvnatelne . A k tym motorom-na to naco je patrol urceny ani taky zbytocne silny motor mu zase ani nie potrebny-200 az 250koni by mu bohate stacilo a aj by to vydrzalo. A ani tie jeepky s 5,2 alebo 5,9 motorom az taky vyplod techniky nie su ked sme to skusali-ta 5,9 isla ako ako 500 v G cku,ze tiez ziadna slava :smt021 Proste patrol je auto s seriovymi napravami ktore sa daju za ovela lahsie prachy zosilnit a podvysit na vacsie kolesa bez toho aby clovek bol nuteny predat oblicku :smt126 A funguje to.Kdezto jeep je ovela financne narocnejsi pomaly aby clovek na to hypoteku zobral a potom to skurvil niekde v blate :smt121 Patrol je makac drtic na robotu za primerane prachy a jeep je skor pojazdna obyvacka do terenu keby som to mohol prirovnat :-D Este dobre ,ze nezastupujete Range rover obyvacku to by bola zase ina cenova kategoria :shock: :smt126
Inak by ma zaujimalo kolko ludi tu na Slovensku s nasim mizernymi financnymi rezervami ma tie drahe zosilnene jepacke napravy na svojich starych jeepoch ? Asi na jednej ruke by sme to spocitali :smt017 :mrgreen:


Štv, 01.03.2018, 16:46
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.07.2014, 14:21
Príspevky: 996
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Ake G500 rok výroby? Gecko 1998 290koni Jeep 245 koní. Ked isiel ako Gecko , tak Jeep ma dobrý motor.

_________________
Jeep Grand Cherokee 5,9 v8, gear ratio 4.56 , Np 242 1995, Magnaflow metallic cat, Flowmaster 50, ARB locker, Prins Lpg, HUG 5409 FI AIRGAP kit, HUG 5504 BIG GULP THROTTLE BODY, Suzuki GSX S 1000


Naposledy upravil Medvedev dňa Štv, 01.03.2018, 17:31, celkovo upravené 1



Štv, 01.03.2018, 17:17
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Peto moc sa mi to teraz nehodi kedze dokoncujem pomaly prerabku domu, aj preto neislo do aut od prerabky na long arm ani euro vpodstate. A plany boli vselijake. Okrem toho mam v tej Dane30 RCV poloosi ktore su drahsie ako samotny OX. A popravde ten OX beriem kvoli pevnosti samotneho diferaku, nie nutne preto ze chcem vpredu uzavierku. To bude pridana hodnota ktoru budem uzivat s rozumom vzhladom na velkost prevodu. Vacsiu napravu budem zvazovat ak raz vyluskam napriklad tie RCVcka kedze su najdrahsie z celej napravy.

No ono sa da dolamat skoro vsetko, aj tie velke jeepacke Dany sa daju dolamat. Lenze ti co to lamu su vacsinou na 40+" kolesach s inymi motormi a v inych terenoch ako su u nas. Ale to uz je tema kde by si zial moc neskrtli ani trolove napravy pevnostne vyskladane.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 01.03.2018, 17:25
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Medvedev -ked myslis rocnik s ktorym G 500 tak asi 2001 ked pamatam .Neviem ale mne sa stale zdalo,ze v tu 5,9 ked som skusal dost ,,zabijal,, ten automnat oproti tomu medvedovi :)


Štv, 01.03.2018, 17:37
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
To moze byt, ved ktory 20+ rocny automat nezabija vykon motora. Tiez zalezi od jeho stavu.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 01.03.2018, 17:55
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 104 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: