| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
| Jeep Cherokee VM - na tri válce...VYRIEŠENÉ http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=300 |
Stránka 1 z 5 |
| Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 19:29 ] |
| Predmet príspevku: | Jeep Cherokee VM - na tri válce...VYRIEŠENÉ |
Včera som tu špekuloval o EGR a dnes ráno mi náhle pri výjazde na asfaltku začal motor triast a stratil aj zvyšky výkonu. K tým pokusom s tlakom a EGR som sa ani nedostal. Motor začal dymiť svetlým dymom smrdiacim naftou. Voda nemizne teplota v poriadku, žiadne olejové škvrny. Olej v norme, tlak takisto, žiadne známky vody v ňom. Pri behu motora žiadne pazvuky...sičanie...prskanie...dranie až na to silné chvenie a permanentné vynechávanie jedného valca. Po kozultáciách so špecialistami(vďaka Pali a Miro ORC) to vizerá na ucpatú trysku nejakým svinstvom v nafte, závadu čerpadla, prasknuté krúžky alebo inú príčinu velkej straty tlaku v niektorom válci. Potrebujem asi zmerať tlaky a overiť funkčnosť trysiek. Žial moj kontakt na človeka s tou stolicou zlyhal. Strášne potrebujem auto a nemôžem čakať do konca budúceho týždňa. Neviete niekto kto by mi to cez víkend preveril? Resp. skúsim tie trysky rozobrať aj sám. Na čo dať pozor alebo je nejaký potrebný postup aby som to nedoriadil viac než je? Každá rada nad zlato. |
|
| Autor: | Milan [ Štv, 16.11.2006, 20:20 ] |
| Predmet príspevku: | |
Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. |
|
| Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 20:32 ] |
| Predmet príspevku: | |
Milan píše: Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. Dík Milan, pred chvílou som sa tento postup dočítal v manuále. Zajtra skúsim. ˇUž mám plnú hlavu teórie v angličtine. |
|
| Autor: | biker [ Štv, 16.11.2006, 21:37 ] |
| Predmet príspevku: | |
Milan píše: Vyzera to na trysku,urcite sa pridrela.Aj keby si ju rozobral a isla by rozchodit neviem ci ju dokazes vratit montazou na predpisany tlak bez skusacky trysiek.Nastartuj motor,nechaj na volnobeh a povoluj po jednej trubky pred tryskou.Ak sa povolenim trubky nezmeni chod motora tak ju mas. milan nemas ty nahodou dieselovy mercedes? to len tak... ten postup mi je veelmi povedomy |
|
| Autor: | diesel [ Štv, 16.11.2006, 22:36 ] |
| Predmet príspevku: | |
ten postup je popísaný v manuále ZJ r98, tak neviem čo stým má medveď. |
|
| Autor: | Pali [ Štv, 16.11.2006, 22:37 ] |
| Predmet príspevku: | |
O autach viem málo,ale 4l benzín ked trhalo v nom,tak bolo v ri..i veko rozdelovača,palec,cievka-ono sa menilo aj čerpadlo lebo bol tlak 1,7 a mal byt 3.Naftak je niečo iné,ale............ |
|
| Autor: | Milan [ Štv, 16.11.2006, 22:56 ] |
| Predmet príspevku: | |
Biker mam.skor veteranov,ja MB 220 D a foter MB 200 D. Diesel tak isto sa to robi aj na medvedoch.Moja specializacia su motory,ale nevozia sa na kolesach. |
|
| Autor: | ludo [ Pia, 17.11.2006, 0:13 ] |
| Predmet príspevku: | |
tak sa to robi na KAZDOM diesli...tak ako sa odpajaju fajky zo sviecok na benzinaku ak chcem vediet ci palia vsetky valce.... |
|
| Autor: | Milan [ Pia, 17.11.2006, 0:39 ] |
| Predmet príspevku: | |
ludo píše: tak sa to robi na KAZDOM diesli...tak ako sa odpajaju fajky zo sviecok na benzinaku ak chcem vediet ci palia vsetky valce....
|
|
| Autor: | Jeepinka [ Pia, 17.11.2006, 0:58 ] |
| Predmet príspevku: | Re: VM na tri válce... |
diesel píše: Včera som tu špekuloval o EGR a dnes ráno mi náhle pri výjazde na asfaltku začal motor triast a stratil aj zvyšky výkonu. K tým pokusom s tlakom a EGR som sa ani nedostal. Motor začal dymiť svetlým dymom smrdiacim naftou. Voda nemizne teplota v poriadku, žiadne olejové škvrny. Olej v norme, tlak takisto, žiadne známky vody v ňom. Pri behu motora žiadne pazvuky...sičanie...prskanie...dranie až na to silné chvenie a permanentné vynechávanie jedného valca. Po kozultáciách so špecialistami(vďaka Pali a Miro ORC) to vizerá na ucpatú trysku nejakým svinstvom v nafte, závadu čerpadla, prasknuté krúžky alebo inú príčinu velkej straty tlaku v niektorom válci. Potrebujem asi zmerať tlaky a overiť funkčnosť trysiek. Žial moj kontakt na človeka s tou stolicou zlyhal. Strášne potrebujem auto a nemôžem čakať do konca budúceho týždňa. Neviete niekto kto by mi to cez víkend preveril? Resp. skúsim tie trysky rozobrať aj sám. Na čo dať pozor alebo je nejaký potrebný postup aby som to nedoriadil viac než je? Každá rada nad zlato. A nemohol jednoducho skocit rozv.remen o jeden zub ?Stalo sa nedavno na 2.1 a chovalo sa to presne ako opisujes. |
|
| Autor: | patrik [ Pia, 17.11.2006, 1:17 ] |
| Predmet príspevku: | |
nema remen ale ozubene kolesa |
|
| Autor: | Jeepinka [ Pia, 17.11.2006, 1:20 ] |
| Predmet príspevku: | |
Tak uz viem preco to nikoho nenapadlo |
|
| Autor: | patrik [ Pia, 17.11.2006, 1:29 ] |
| Predmet príspevku: | |
pohoda ked som mal xj s tymto motorom tak v servise sa nevedeli dohodnut ci tam je retaz alebo tie kola. lebo na vojageri /asi zle napisane/ je retaz koli hlucnosti. |
|
| Autor: | biker [ Pia, 17.11.2006, 11:44 ] |
| Predmet príspevku: | |
diesel píše: ten postup je popísaný v manuále ZJ r98, tak neviem čo stým má medveď. medved s tym ma to ze na nom som to robil tak isto,ale vseobecne by to malo plaitit pre vsetky diesle
este jedna finta:neviem ake ma VM cerpadlo ale ci sa nahodou to nepo.... som zistoval na mercedesi! 2milan: ja som mal W123 200 D.ten bol slaby uz tak som vymenil motor.nemohol som zohnat 300 5valec tak som dal 240. auto v 100% stave som potom musel predat teraz mam 190 D 2.5 diesel.. chyba mu turbo inak super. |
|
| Autor: | palo-cherokee [ Pia, 17.11.2006, 12:06 ] |
| Predmet príspevku: | |
Diesleko moj nazor je ze asi tako ako som hovoril. Pravdepodobne tryska. A ak to nezaznamenala elektronika, tak pokles tlaku nebude. takze moze byt upchata alebo "chcava" Skus popovolovat jednotlive trubky a zistit ktora to je a potom ju vyber a skus vycistit |
|
| Stránka 1 z 5 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|