| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
| XJ-V6(?) http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=152&t=8984 |
Stránka 1 z 2 |
| Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:22 ] |
| Predmet príspevku: | XJ-V6(?) |
Nazdar kolegovia offrouďáci |
|
| Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:33 ] |
| Predmet príspevku: | Re: XJ-V6(?) |
Asi máš na mysli Liberty z 3,7 to je jediný V motor v cherokee. Ak myslíš v staršom XJ tak normálne sa tam dával iba 4l radová I6 alebo 2,5 TD, prípadne 2,1 TD od renoltu, a prípadne kedysi dávno aj 2,5 benzín Ale nič nebolo do V |
|
| Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:39 ] |
| Predmet príspevku: | |
Ne Liberty. Normalny Cherokee XJ. Ale naozaj V6. Neviem aky objem ale viem že ten čo som videl ma QuadraTrac. Ten motor v tom vyzerá zaujimavo. A je to benzín |
|
| Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:48 ] |
| Predmet príspevku: | |
No do klasického hranatého XJ napr takéhoto: viewtopic.php?t=7083 V- motor nikdy nedával čo ja mám znalosti, páč by to určite aspon okrajovo bolo spomenuté v mojom katalogu na ND. A určite sa takéto XJ nerobilo z QuadraTrac Takže na 90% je to asi prestavba. Alebo ma Palo opraví. |
|
| Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 14:53 ] |
| Predmet príspevku: | |
Neni takéto |
|
| Autor: | Andrej [ Ned, 04.10.2009, 14:57 ] |
| Predmet príspevku: | |
máš link?? no trocha pletieš asi 2 na 3. Rozvodovku tieto autá mali jedine 231 - comand trac, 242- selec trac, O 248 quadrad trac ani sa nechyrovalo v tej dobe tá prišla až v rokocho 93 a vyššie pre Grand Cherokee. Takže asi nejaký bastel samo domo. |
|
| Autor: | diesel [ Ned, 04.10.2009, 15:04 ] |
| Predmet príspevku: | |
2macej:s quadratracom si sa sekol určite, ale ten V6...marí sa mi, že tu niekde bola fotka takého hrdzavého motora z XJ...bola to fakt rarita ale myslím že bola. Palochero nás jednookých určite uvedie na pravú mieru. kto sa staví, že tu vysype aj roky, kedy sa to montovalo, počet vyrobených kusov a kto všetko ich kúpil?
|
|
| Autor: | Jacko [ Ned, 04.10.2009, 16:07 ] |
| Predmet príspevku: | |
Dieselko,to ja som to tu spomínal a mal ho Boris Hromada na dvore - je to 2,8 V6 ,ale nič moc. A ešte ho mal kamarát s Kanady.Ale robili sa také. |
|
| Autor: | zapa [ Ned, 04.10.2009, 16:23 ] |
| Predmet príspevku: | |
Je to tak.Je to týden,co jsem ho viděl i u nás a myslel si,že to V6 na zadní dveře někdo nalepil.Měl jsem štěstí,po chvilce očumování se dostavil majitel a motor mi ukázal. Tady jsem něco vygooglil...... link |
|
| Autor: | efendi [ Ned, 04.10.2009, 16:35 ] |
| Predmet príspevku: | |
zapa,, skus dat ten link este raz bo z tehoto sa neda nist vybrat,,som nato svedavy
|
|
| Autor: | biker [ Ned, 04.10.2009, 16:40 ] |
| Predmet príspevku: | |
ano,robil sa aj 2.8 V6 kedysi davnejsie bol jeden na predaj v CZ za par korun. vraj je to nepodareny motor, vela podtlakov atd... GM 60-Degree V6 engine: The longitudinal LR2 was a truck version ("B-code") produced from 1982 to 1990. It used a 2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m). applications: * 1982-1986 Chevrolet S-10/Chevrolet S-10 Blazer * 1982-1986 GMC S-15/GMC S-15 Jimmy * 1984-1986 Jeep Cherokee * 1986 Jeep Comanche |
|
| Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 17:07 ] |
| Predmet príspevku: | |
Ospravedlňujem sa vám páni. V tých rozvodovkách asi ešte úplne jasno nemám Jacko: Prečo nič moc? Prosím vysvetli |
|
| Autor: | Macej [ Ned, 04.10.2009, 20:00 ] |
| Predmet príspevku: | |
Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá? Inak už jeden I6 4.0 mám |
|
| Autor: | biker [ Ned, 04.10.2009, 20:34 ] |
| Predmet príspevku: | |
Macej píše: Prečo myslíš že ta spotreba by bola taká zlá? pre toto?
2-barrel carburetor and produced 115 hp (86 kW) and 150 lb·ft (203 N·m) pomer spotreba vs performance najlepsie vychadza s 4 litrom. ale to urcite vies ked ho mas
|
|
| Stránka 1 z 2 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |
|