elmino píše:
diky Palo,vies ale je to po dlhšej dobe trosku zmena nie len čap za čap,sučiastka za sučiastku,treba si aj hlavku potrapiť,no a ako som už pisal v origo servise,majitelovi meniči(automechanici)nedokazali s tym autom nič urobiť a z origo diagnostikou(myslim že v nej chyba nebola).
No veď práve preto som písal, že do takého servisu, čo sa tomu ROZUMIE.
elmino píše:
ja tiež som vdačny za každu radu a preto to riešim tu ale podme späť k žhaveniu,3 a 4-ty žhavič neboli ani napojene konektory k žhav.(asi zly pristup
)po preskušani 2mrtve a jeden na nič.niekto aby to skontroloval natiahol od poistiek kabel na extra tlačidlo až do žhav.relé.a aj to vymenili v domneni že je špatne.ale čo ma trapi je že aj po odstraneni niekoho laborovania kontrolka žhav.po zapnuti spinacej skrinky ani neblikne a dignostika stale vypisuje zavadu žhavenia na 1-3-4 valci.mne to vychadza že problem by mohol byť nikde medzi spinačkou,čidlom teploty,?,až po rele,to je OK ono nedostane štavu na prepojenie a nasledne šhavenie.
za každu radu som vdačny
toto čo robíš (naťahovanie káblov na tlačidlo a prmosťovanie okruhov) je bastlenie. Takto to nikdy nebude fungovať poriadne. Libina má žhavenie v 3 fázach. A dožhavuje niekedy aj 2 minúty po naštartovaní. Celé to riadi jednotka na základe údajov z asi 4 čidiel. Takže závada na žhavení môže byť kľudne spôsobená aj vadným čidlom teploty baterky. Napríklad.
To že si zapojil konektory je OK, ale ako som povedal, musíš ísť na to systematicky.