Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 20.06.2025, 16:44
Dnes je piatok 20. júna 2025, meniny má Valéria a zajtra Alojz




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 ZJ • Nejaky hrkot pod autom 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dá sa...ja ho mám od jeepparts zo ZA

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pia, 24.08.2012, 16:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ja mám series 10 jednokomorový 3" a je to super zvuk :-D

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Sob, 25.08.2012, 18:43
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 11.10.2011, 22:21
Príspevky: 228
Bydlisko: RK city
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ked sme pri tom hrkote.

Vcera som siel na redukovanej 1tke dole zo strmšieho kopca...hodný kúsok. Vsimol som si ze ked pridam plyn pocas zjadu...tak ako auto drmne dopredu, v strede auta, (myslim ze okolo pridavnej prevodovky) niečo riadne buchne o kasnu auta.
Osobne si myslim, ze ako pridam, bud lieta pridavna prevodovka hore dole...zeby nebola dotiahnutá? Alebo dáke vôle v kardanoch?

Tento zvuk uz pocut cca pol roka...zvykne to občas "puknúť" pri jazde do strmého kopca, keď zošlapnem plyn, dostane záber...vtedy praskne. Mal som za to, že to budu dake ramena v naprave.

Teraz počas toho pomalého zjazdu som si 90% istý, ze to ide od tej pridavky. Existuje nejaka časta vada tohto typu? Kym pojdem na zdvihak, nech viem co mam hladat. dakujem


Pon, 27.08.2012, 23:34
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Kukni silenbloky motora a ten čo je pod prevodovkou, ak sú po smrti tak sa TI hýbe celá sústava a môže to buchotať.

Puknutie ak ide zo stredu vozidla tak teoreticky vyťahaná rozvodovková reťaz.

Prípadne by pozrel aj homoklby na náprave prednej, kríže na kardanoch a pod.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 28.08.2012, 8:28
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 23:23
Príspevky: 108
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Potreboval by som nejako poriesit ten moj vyfuk, lebo naozaj uz hrkocem ako stary diesel. Skumal som dopodrobna moznosti a zistil som nasledovne (jedna sa o ZJ 1996 5.2L):

Tlmic musi mat center inlet, offset outlet a vstup aj vystup o priemere 2,25".

- Original tlmic sa da tusim kupit iba s koncovou rurou a cena je nieco okolo 500,- € (neviem, ci sa este da kupit).
- Tlmic + koncova rura od Crown je tiez za 500,- €
- Tlmic od ASP Eberle [eBay.de] za 73,- € -- ten som mal teraz, vidime, co to vydrzalo, ale nechavam ho ako potencialnu kupu, lebo radsej kupim 5 tychto nez jeden original.
- Tlmic od Renegade [eBay.de] za 111,- € -- snazil som sa zistit povod a vyzera to na nieco od Omix-Ada [klik]. Firmu Omix-Ada nemame radi, lebo su to smejdi, kopirovaci inych vyrobkov, dielenske prevedenie bude stat za hovno a este aj ten pouzity plech bude ako z konzervy od tuniaka. Od Renegade som uz nieco bral a maju v ponuke veci pod znackou Rugged Ridge aj ORV, co je vsetko Omix-Ada, takze som si na 90% isty, ze ten tlmic je od nich.
- Magnaflow nema nic pre moje auto.
- Flowmaster som vcera poctivo studoval. Podla ich najnovsieho katalogu bol tlmic 50 SUV premenovany na Super 50 a este existuje aj Delta 50. Na strane 10 je v katalogu pekna prehladna tabulka. Z nej vidno, ze pre moje vozidlo (odsek Center / Offset, 2,25") je najtichsi tlmic prave ten Super 50 (katalogove cislo 52457). Flowmaster by mi celkom vyhovoval co do kvality a tomu, ze nedavam peniaze nejakym kopirovacom, bojim sa len hluku.
- Nasiel som aj Borla tlmice, ale neviem, ci maju direct fit. Maju rozne univerzalne blbosti, a potom cely cat-back chromovy tuzing set za 400,- €.
- A este tu mame Dynomax, ktori su tiez znami, ale neviem o nich nic. Na moje auto pasuje len jeden vyrobok a uz kvoli nazvu Super Turbo (jak z Teleshoppingu) sa mi nepozdava, ale teda nezavrhujem ho hned.


Snad tento prehlad pomoze aj niekomu inemu, kto bude zhanat tlmic na ZJ 5.2L. Teraz by to chcelo vyfiltrovat vysledky.
a) 500,- € za tlmic nedam, pokial by to mala byt rozumna suciastka (normalne tlmice), tak OK, ale inak nie. Cize odpadava origo, Crown aj Borla.
b) Omix-Ada (Renegade) a Magnaflow padaju tiez.

Ostalo mi len:
1) Opat kupit sracku od ASP Eberle, ved 1,5 roka vydrzi, potom to zahodim do kosa a kupim dalsi. Nie velmi uzasne riesenie, ale pomerne lacne a hlavne viem, aky zvuk od toho mozem ocakavat.
2) Flowmaster Super 50 - zrejme kvalita, vydrzi dlhsie, ale tipujem to na tuzing hluk. Velmi rad by som ho pocul nazivo, to by mi hodne pomohlo v rozhodovani.
3) Dynomax vyzera celkom v pohode (az na nazov), americka cena tiez (~$160), len zrejme to bude tazsie zohnatelne u nas. Taktiez som zatial nenasiel ziadne video so zvukom.

Aby som sa uz dostal na koniec: Kto mi zabezpeci vypocutie Flowmastera 50 na 5.2L v Bratislave? :)


Pon, 03.09.2012, 16:32
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Myslím že to berieš moc vedecky :-)
Hrdzavejúce sračky by som nekupoval, aj keby cena bola štvrtinová. Komu by sa chcelo každý rok a pol drbať pod autom a meniť výfuk..a to nehovorím o objednávaní alebo jazdení niekde po predajniach...
FM Delta 50 ti môžem predviesť na WJ 4,7, ale podľa toho čo píšeš to nebude nič pre teba. Vezmi FM 50 SUV, alebo FM 70. :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Pon, 03.09.2012, 20:28
Profil
Začínajúci koumák

Registrovaný: Ned, 06.06.2010, 23:23
Príspevky: 108
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Presne tak, vedecky. Ked o niecom vela neviem, tak budem sediet hodiny a citat si. Ovsem, vsetky hodiny by sa dali nahradit jednym vypocutim.

Zistil som este jednu pritazujucu okolnost. Dynomax je vlastne znacka Walkeru. A Walker je snad ten najvacsi srot, co sa da kupit. Nieco na urovni Starline a podobne. Takze aj Dynomax odpadava.

Flowmaster 70 ma priemer tusim len 2,5" - musel by som to nejako nadpajat. Zistim, aky velky je to problem.

Potom zostava uz len Flowmaster 50 alebo niekde zohnat pouzity original ZJ tlmic.


Uto, 04.09.2012, 0:12
Profil ICQ
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.03.2007, 10:25
Príspevky: 1805
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mám dojem že Flowmaster je rozmerovo o niečo menší ako originálny tlmič, teda aspoň na WJčku to tak bolo. Kvalita spracovanie je úplne inde, žiadne prekladané a ohýbyné plechy ale celý pekne zvarený. Zváraniu sa tak či tak nevyhneš, takže pri rozdiele 2,5" a 2,25" by to vyriešilo vloženie kúska rúry a zavarenie. A budeš mať na roky pokoj, nie každý roka pol to riešiť. Držím palce nech to úspešne doriešiš :wink:

_________________
Jeep Grand Gherokee WJ 4,7 V8 Limited QadraDrive + LPG


Uto, 04.09.2012, 8:33
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Z nadpájaním by som si nerobil problemy nakoľko aj origo výfuk na 5,2 je 2,5" za katalizátorom. 5,9 má koncovú dokonca 3" a 4l má celý výfuk 2,25".

V BA neviem kto by mal 5,2 z Flowmasterom, teda jedna tam je ale trvale je pri BB. A čo ju počul keď sa to nahodilo nebolo to nijako výrazne hlučné.

Ono záleží aj akú koncovú rúru dáš na tlmič.

Onehda mi odhnil chromovaný koniec rúry dvojtrubkový a pred STK sme tam navarili časť výfukovej rúry zo 4l a auto stíchlo o hodne, za normálnych okolností je to tiché a aj keď ideš tak dovnútra nič moc nepočuť.

Na môj vkus až príliš tiché, nato že človek má 8 hrncov a 5l motor. Rovnako nie som zástancom revajúcich tuzingov. Ono aj delta je do cca 1800-2000 tisc. otáčoch pomerne tichá, ale WJ jazdí poväčšinou cez 2000 ot keď akceleruješ a tam už je to riadny rámus.

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 04.09.2012, 9:34
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 28.11.2007, 23:14
Príspevky: 302
Bydlisko: Alemagne, BA, BB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
romo11 píše:
Mám dojem že Flowmaster je rozmerovo o niečo menší ako originálny tlmič...


ano aj pri zj je "vyrazne" mensej dlzky, takze zvarat bude treba tak ci tak.

_________________
OFF - `97 JEEP ZG 5.2 MAGNUM V8
ON - `05 Chrysler 300C 5.7 HEMI V8 NA PREDAJ
SUV - `14 JEEP WK2 kachle


Uto, 04.09.2012, 10:54
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na banana fore jeep-club.net máš aj videa zo zvukom ako je flowmaster na aute.

http://www.youtube.com/watch?v=e99FToxcKeM

A.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Uto, 04.09.2012, 11:15
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4321
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ešte jeden detail:

tlmič od Crown aj s konc rúrou môže stáť aj 500 (ak chceš originál) ale môže stáť aj 149 € !!!

http://eshop.jeepparts.sk/cs_CZ/m/1995/ ... /52021030/

takže ak je nejaký problém alebo nie je niečo jasné je lepšie zavolať a opýtať sa

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Uto, 04.09.2012, 11:19
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Štv, 06.11.2008, 9:26
Príspevky: 599
Bydlisko: SE
Odpoveď s citáciou
zoom píše:
Zdar, v poslednom case sa mi deje, ze ked mam nejaku dlhsiu jazdu (dajme tomu 10-15 minut) a nasledne zastanem s autom, tak sa spopod auta ozyva taky hrkot, ako keby nieco chytilo rezonanciu alebo co.

Ten hrkot vzdy nastava ked klesnu otacky, cize stojim na brzde, alebo mam zaradene P. Po pridani plynu zmiznu.

Vyfukove potrubie za katalyzatorom (kat nie) aj s tlmicom bolo menene cca 2 roky dozadu za uplne nove. Pred mesiacom bolo skontrolovane. Nemyslim si, ze to je nejaka diera v potrubi, hlavne ked ten hrkot zmizne s vyssimi otackami. Skusal som aj rozne pritlacat plechy a tlmic pod autom, ale vyzera to, akoby nic nerezonovalo, co tam je. Mohol by to byt vadny katalyzator?

Este jedna zaujimavost: takto s autom niekam dohrkocem a vypnem motor. Nasledne dajme tomu o 5-10 minut nastartujem a uz to nerobi ani v malych otackach. Musim uskutocnit nejaku jazdu (stat na miesto dlhsiu dobu som neskusal).

Video ako to znie je tu. Tak cca v 3/4 videa aj pridam plyn, kedy je pocut ako to hrkotanie zmizne.

Jedna sa o ZJ 1996 5,2L V8.





mne to robila vypadaná platina v katalyzátory, teda bola rozpadnutá na niekolko kusov a pri nízkych otáčkach to rachotalo presne tak isto ako tebe, takže aj tam može byt problém.
a ešte niečo, tlmiču nemusí byt nič pokial to robí kat, čo myslím že určite ano. tak najprv skus vyhodit kat a zatriast ním a uvidíš čo z neho vypadne :D

_________________
Ja cesty nevyhladávam, ja si ich tvorím


Naposledy upravil LUKAS4x4 dňa Štv, 06.09.2012, 16:48, celkovo upravené 1



Štv, 06.09.2012, 14:42
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 27.11.2006, 22:58
Príspevky: 597
Bydlisko: Banská Štiavnica
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Na 99% katalyzator, robilo to aj mne, po amputacii KAT-u hrkot zmizol.. novy Flowmaster uz je doma, cez vikend pojde na auto ;-)

_________________
Dodge Durango 3.6 FlexFuel Limited 2015
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 2,5 TD 2" spacers, Rancho 5000
Ex: Jeep GrandCherokee Limited 5,9 LX V8 SelecTrac, Flowmaster, K&N
Ex: Jeep GrandCherokee Overland 4.7 H.O. Rancho 5000 1,5"


Štv, 06.09.2012, 15:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 12.09.2007, 18:24
Príspevky: 1377
Bydlisko: Púchov
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zoom
už si zistil či ti hrkoce tlmič výfuku alebo kat ?
mne tiež niečo začalo hrkotať pod autom, no momentálne sa mi nechce rozoberať,
byť pár dní nepojazdný teraz nemožem byť, keď nebudem mať buď nový výfuk alebo kat., a zbytočne obe veci kupovať nechcem :roll:

btw. ak to bude rozpadnutý kat, vadí to niečomu ? ( okrem rachotu ktorý mne nevadí :-D ) lambda sonda ? v pohode? :P mesiac by to ešte mohlo vydržať :twisted:

_________________
~`<| _________ oooo __
~~ | / ../ …\ … \ \ _|____\
~~~[_ - - - ______ --- _ \ - \\\\\\ -\
~~~~( o) ) – o - - - ( o ) ) – o ---) )

Jeep ZJ 5.2 V8,nápravy patrol Y61, 7.5" long arm,flowmaster a kopec iného..
Jeep XJ 4.0 cestná leštenka


Sob, 08.09.2012, 16:10
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 42 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: