Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto
Autor |
Správa |
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Dieselko,ty máš XJčko a máš ho aj liftnuté a ako?Origoš podvozkom,alebo po domác ky?
|
Ned, 08.10.2006, 20:34 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
mám zatial XJ 2,1TD. Vpredu podložky 6,5cm vzadu podložené listy 4cm + dalších 2,5cm predĺžením vahadiel o 5cm. Všetky tlmiče podložené o 5cm. Dorazy detto. Všetko selfhomemade. Mám to na 31"BFG AT.
A tu je to ET(wheel offset):
kladné ET je napríklad to na obrázku. záporné je keď sa rovina šrobových spojov dostane za polovicu ráfku doprava.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Ned, 08.10.2006, 21:00 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Ano, presne tak ako pises.
Btw. Na ZJ boli standard 15" disky. 16" boli na WJ aj to, nie hned od zaciatku vyroby.
|
Pon, 09.10.2006, 6:06 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
|
Pon, 09.10.2006, 15:59 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
To už je extrem aby si moc vykrížil kardan. Normalny to zvlada do docela dosť velkeho liftu, ak začneš predlžovať ramená budeš musieť predlžiť aj kardan že Dado. Ty si na tom ako??
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pon, 09.10.2006, 16:30 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
ja mám zadné perá úplne rovnaké (opačne ohnutý luk červeného brata)
a ztiaľ to neriešim (až do tej doby kým mi nepríde 3,5" kit zpoza mláky
|
Pon, 09.10.2006, 17:41 |
|
|
diesel
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20 Príspevky: 4200 Bydlisko: St. George SVK
|
Tuším už aj upratovačka na vrakovisku je špecialista na jeep lifty. Netreba veriť všetkému. Kardan utrhneš keď rozhodíš rovnobežnosť výstupu z rozvodoky so vstupom difu. Alebo keď to s tým liftom preženieš...ale to sa do 3" nedá. Nadstavenie vahadiel kazí geometriu kardanu ale do 5cm zanedbatelne. Zvyšok sa dá dohnať podložením listov.
_________________ Strieborný Šíp & Čierny Hawran
|
Pon, 09.10.2006, 18:42 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
A čo to koštuje taká sranda spoza velkej mláky a keď podložím inými perami,nebude to mať zvýšenú tuhosť a tým pádom aj zníženú kríživosť
|
Pon, 09.10.2006, 19:22 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
Jacko píše: A čo to koštuje taká sranda spoza velkej mláky a keď podložím inými perami,nebude to mať zvýšenú tuhosť a tým pádom aj zníženú kríživosť
koštuje podstatne menej ako u nás - pozri si www
problém je doprava na SK
|
Pon, 09.10.2006, 19:31 |
|
|
Jacko
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 23:07 Príspevky: 907 Bydlisko: EU
|
Pozri si www potom mi dáš adresu,ked ti budem volať dobre?
|
Pon, 09.10.2006, 19:37 |
|
|
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4304 Bydlisko: ZA
|
Jacko píše: Pozri si www potom mi dáš adresu,ked ti budem volať dobre?
som myslel tak že www fšeobecnie
napríklad http://www.rustysoffroad.com
|
Pon, 09.10.2006, 19:49 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Andrej píše: To už je extrem aby si moc vykrížil kardan. Normalny to zvlada do docela dosť velkeho liftu, ak začneš predlžovať ramená budeš musieť predlžiť aj kardan že Dado. Ty si na tom ako??
Do 4" liftu netreba z kardanom robit nic. Okrem toho aby bola zachovana rovnobeznost unasacov z pridavnej prevodovky a difov.
|
Uto, 10.10.2006, 11:02 |
|
|
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
[Do 4" liftu netreba z kardanom robit nic. Okrem toho aby bola zachovana rovnobeznost unasacov z pridavnej prevodovky a difov.[/quote]
Tak to je potom pohoda, ale ked predlžiš ramena netreba predlžiť akrdan??? Ma takú rezervu na vysunutie, že to funguje??
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Uto, 10.10.2006, 11:04 |
|
|
dado
Legenda Offroadu
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45 Príspevky: 3010 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Na 3,5" lift, ramena predlzujen o 1,3 cm . Kardan by sa mal vysunut o cc. 4-7 mm a to je zanedbatelne.
|
Uto, 10.10.2006, 13:59 |
|
|
Harley
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09 Príspevky: 646 Bydlisko: Praha
|
Do 4" liftu si s kardanama nelamte hlavu. V pohodě to zvládaj.
ZJ mohlo mít od roku 96 nebo 7 taky 16" disky. Podle jakýho klíče u Limited nevím (možná všechny?) ale rozhodně to byl standart u Orvisu a u 5,9 LX 98r.
Na WJ byly zpočátku 16" a pak 17 a 18" tky. Na WJ nejdou dát menší disky než 16",kvůli větším kotoučům a brzdičům. WJ má ty už jinoub rozteč šroubů.
_________________Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz
|
Uto, 21.11.2006, 15:52 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|