Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Pia, 01.11.2024, 2:06
Dnes je piatok 1. novembra 2024, meniny má Denis, Denisa a zajtra nikto




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 81 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší
 Načatý Samosvor a vibrácie z podvozku ZJ - VYRIEŠENÉ 
Autor Správa
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Stahováček máme stejnej :D
A jde to s ním jedna báseň :D

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 22.10.2007, 9:10
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ja ma stahovak podobny ako je v manuali. Ale funkciu tohoto nechapem :oops:

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 22.10.2007, 9:51
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Já mám v manuálu právě podobnej jako jsou naše výtvory. :wink:

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 22.10.2007, 9:56
Profil WWW
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3010
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mat ten co ma tvar T a da sa zalomit strcit dnu zapriet o rukav napravy a tocit maticou. Inak na www.priemyselnytovar.sk maju vytahovak vnutornych lozisk za cca. 400 SK.

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 22.10.2007, 9:59
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Je fakt,že já mám tenhle díl,co Diesel užší aby šel prostrčit ložiskem a pak otočit napříč.Podobně jako u origo.Když ho pak otočím,tak do matky našroubuju závitovou tyč a tou to pak přes opěrnou misku stahuju.Ve finále je to stejný jako ten,co je nakreslenej v manuálu.

Diesel to asi prostrkuje celou nohavicí a musí vyndat koš difu. Nebo to jen zkresluje fotka,Diesel?

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 22.10.2007, 11:40
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak ešte jedno foto pre úplnosť :D :
Obrázok

Pohodovo som to prestrčil cez ložisko a šrobovákom som to za ložiskom otočil a pridržal a našroboval do toho závitovú tyč...zvyšok netreba popisovať. :wink:

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Pon, 22.10.2007, 17:06
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 19.11.2006, 15:09
Príspevky: 646
Bydlisko: Praha
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jo,tak to jen zkreslovalo,jak sem říkal. Přesně takhle to mám i já 8)

_________________
Jeep Grand Cherokee ZJ LX 5,9 V8,
Jeep Wrangler Sahara TJ 4,0L automat.
www.properform.cz


Pon, 22.10.2007, 17:59
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Oprášim starú tému...keďže sa mi znovu objavili "vŕzgavé" pazvuky pri rozbiehaní sa, hlavne do zákruty, otvoril som zadný dif. Vlastne som našiel čo som čakal...zlomená prítlačná lamela. Viem že košer by bolo vymeniť komplet lamely za nové ale ja, lakomý chudobný študent, som zase našiel riešenie v podobe jednej prítlačnej lamely v mojich zásobách. Už posledná. :-D Ja furt čakám na tých číňanov s uzávierkou za 10k. Píšem to viac menej preto, že som overil možnosť výmeny len jednej strany lamiel bez vybratia koša difu a pri povytiahnutí len jednej poloosy. No proste taký minimalistický servis. :-D :oops:

Nešťastná lamela...vidno na nej jak hrany zlomu "frézovali" o susednú lamelu a tým vznikali tie pazvuky:
Obrázok

_________________
Strieborný Šíp & Čierny Hawran


Ned, 17.08.2008, 13:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Po zisteni velkej vole hrusky zadneho difu som usudil ze loziska su fuc a treba ich vymennu. Celodenym chytanim skuseni, postupou a rad tu na fore, pozeranim obrazkou a manualou som si u pala objednal set lozisk z gufermi, a set samosvornych lamel, auto ma nabehane skoro 200 tis diferak vyzera ze to nikto dlho dlho nerozoberal, tak kto vie ako to tam bude vyzerat. Dekel je dole, olej vyzera ok, ziadny bordel. Polosi su vonku, lava ok, prava trochu chytena, asi tak10% oproti Dieselovej, tu asi pomoze iba druha poloos tak to neriesim . Stahovak na loziskach na poloosach sa mi nechcelo robyt vyrazil som ich 160cm roxorom. Vyberiem kos vsetko vyzera super, zuby, loziska ziadny naznak opotrebovania. Rozoberiem kos vytiahnem lameli, pritlacne som cakal ze budu na 3 – 4 kusy, ale su obe iba raz prasknute, toto som stihol vcas. Kolko km by vlaste mali vydrzat, a po kolkych km by sa mali menit?

Obrázok

Skladanie ide ztuha, asi to bude novymi lamelami, ale pre istotu volam do Ziliny a utvrdzujem sa ze to tak ma byt. Tak to tam narvem a kos zlozeny.

Teraz idem na hrusku, kvoli nej to vsetko zacalo. Dam dolu kardan, ocistim matku ktora ani nieje vidiet jak je zasrana. Nasadim kluc a na moje velke prekvapenie isla uplne lahko ako keby bola povolena :shock: . mozno stacilo hrusku len dotiahnut a nemusel som nic ine robit, teda az na tie lameli samosvora ale ked uz som mal skoro vsetko vymenene tak rozoberam dalej. Vytiahnem hrusku pozrem na loziska a tie boli ok. Vylisujem nalisujem nove, novu bor.podlozku a ide sa skladat.
Samozrejme momentovy kluc co ma kamos v dielni je len do 200 na co som prisiel az teraz. Pritiahujeme matku, uz sme cez 200 a hruska stale nesedi na loziskach a beha hore dole. Teraz neviem co dalej, ma to tak byt, alebo je tam nieco zle? Nasadzujeme trubku z hajliftu s tym ze to dotiahneme len na minimalnu volu, a v pondelok skocim do nejakej dielne na nakladaky. S tou tickou sme to dotiahli na jemnu volu, ale dotahovali sme to dost silno, sice si netrufnem povedat na kolko Nm ale bolo to fest.

Takze mam otazku ohladom tej vole, je to tak normalne, sadne to na loziska az niekde v tom rozmedzi 300 – 380Nm?


Ned, 03.05.2009, 17:10
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel píše:
nová bortiaca podložka sa pomaly po krokoch uťahuje momentom minimálne 298Nm maximálne 380Nm dovtedy kým točenie hruškou nezačne klásť odpor 2-5Nm.


je to presne takto ako píšem vyššie. Podložka sa začne bortiť až nad 298Nm. 200 je žalostne málo. Na korektné nastavenie potrebuješ ešte jemný momenťák...ale ja som to tiež nastavoval intuitívne, a nič nehučí, všetko drží...už vyše roka.


Ned, 03.05.2009, 17:32
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47
Príspevky: 4605
Bydlisko: Hlavná dedina
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Naprosto spravne a deformácia trvalá je pri nejakých 416Nm a vtedy už novu bortiacu.

A ako vravý Diesel dá sa to aj z citom bez momentáku ke človek nieje hurón. Moja predná je dokonali paradox toho čo by sa moc nemalo ale drží prežila tisovec enhučí opotrebenie zubov v normále tak uvidíme za rok.

_________________
WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny
Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S
EX Honda Civic 1,5 VVTI
EX JGCH 4l - trochu off
EX JGCH 5,2l - cestná leštenka

email: andrej.durda@gmail.com


Pon, 04.05.2009, 10:00
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42
Príspevky: 566
Bydlisko: senk
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak dnes som dotahoval s krasnym 1.5m momentakom. Minule sme skoncili bez neho na 350 z volou, a dnes aby sme vobec usadili loziska bez akej kolvek vole sme skoncili na 430, a to mal kamos v ktoreho dielni sme to robili uz na mna pomali nervy a robyl si zomna srandu lebo sme to kontrolovali pomali kazdych 10. Tak teraz neviem ci bol zly momentak, alebo co ja viem co. Uvidim co bude dalej.


Uto, 05.05.2009, 21:26
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dovolím si požiadať o radu. Mám na jednej dodávke samosvor a asi bude po smrti (pri prešmykovaní na štrku sa druhé koleso chytalo cukaním s frekvenciou dva krát za sekundu). Keďže predošlý majiteľ asi údržbu neriešil, mám ho ihneď rozobrať a vypitvať od rozos..tých lamiel a tým z neho urobiť otvorený dif alebo môžem jazdiť ďalej? Chudák už trocha kvíli ale nie je to nejaké zavýjanie ktoré by som nepovažoval za obvyklé u áut s kilometrami na mesiac a naspäť. (cca 250.000 km ťažkej služby)
ďakujem za rady od tých ktorí sa poučili na vlastných chybách ;-)

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Uto, 05.05.2009, 21:41
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 17:20
Príspevky: 4200
Bydlisko: St. George SVK
Odpoveď s citáciou
Poslať 
marisko rozmyslam ktoreho auta z Tvojho dlheho zoznamu sa to týka :smt017 , ale jeepku tam žiadnu nevidím. takže asi len všeobecne...pochybujem, že možeš LEN vykuchať lamely. tvoria(aspon v jeepe) nevyhnutný konštrukčný prvok v difu, bez ktoreho by sa planetky neopreli o satelity.

PEŤO:niekde je chyba.
1.bortiaca podlozka nesplna špecifikacie
2.rozstelovaný momentak
3.zavit na hruske alebo matica v zlom stave
4.máš predpísané iné hodnoty ako my všetci :-D
5.niečo transcendentálneho


Str, 06.05.2009, 6:20
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 19.12.2008, 21:40
Príspevky: 2030
Bydlisko: Košice
Odpoveď s citáciou
Poslať 
diesel týka sa to pregia, aj ja som zostal prekvapený keď som zistil že tam je ale kia má pasiu pchať samosvory na všetky tuhé zadné nápravy. Dnes som na neho zbežne pozeral, zozadu nemá veko teda ho bude treba asi rozobrať zo strany kĺbu...

_________________
Ford Bronco 5.8, Mercedes 300GD, EX Jeep WK2 SRT 6.4


Str, 06.05.2009, 19:16
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 81 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na:  
cron