4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

ZJ - vyfukove zvody
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=154&t=8740
Stránka 1 z 2

Autor:  dado [ Ned, 30.08.2009, 19:20 ]
Predmet príspevku:  ZJ - vyfukove zvody

Nejak sa mi asi vysrobovala posledna skrutka (pod sklom) co drzi vyfukove zvody. Dufam ze nie je zlomena. Viete niekto ake ma tato skrutka rozmery ? Pripadne nejake rady pri demontazi ?

Autor:  rustycj [ Ned, 30.08.2009, 20:31 ]
Predmet príspevku: 

3/8 alebo 7/16 unc? skor 3/8
ked su moc hrdzave lepsie je pouzit vzduch racnu, rucnou sa to da lahko urvat

Autor:  dado [ Ned, 30.08.2009, 20:38 ]
Predmet príspevku: 

Skoda. Cakaju ma teda velke problemy kedze to nie je metrika.

Autor:  palo-cherokee [ Ned, 30.08.2009, 21:28 ]
Predmet príspevku: 

2dado: skrutka alebo stft? Tusim sa to nejak menilo podla rokov. Ak to je stift,tak ten ma tusim 2 druhy zavitov. Ale na 100 percent teraz neviem. Zavolaj mi pondelok alebo utorok poobede, pozrem "lesnu zmes" a nejaky srob ti tam vyhrabem

Autor:  dado [ Ned, 30.08.2009, 21:48 ]
Predmet príspevku: 

palo-cherokee píše:
2dado: skrutka alebo stft?

To este neviem. Je tam blby pristup a vidno tam len dieru.

Autor:  Andrej [ Pon, 31.08.2009, 9:20 ]
Predmet príspevku: 

Mne ulomili predný štift kedysi, takže to kupoval vtedy v motor-car aj z novými skrutkami na hlavu. Do týždňa to mal doma. Keby všetko ostatne skrachovalo.

Autor:  rustycj [ Pon, 31.08.2009, 10:17 ]
Predmet príspevku: 

ak do tej diery vopchas m10 tak potom je to 7/16, ak nie tak 3/8. T.j. do zavitovej casti

edit SAE skrutky bezne dostanes na SK, hoci aj 1 kus ti poslu napr. fabory

Autor:  dado [ Pon, 31.08.2009, 14:34 ]
Predmet príspevku: 

Je to skrutka s oznacenim : 375 - 16 / 375 - 24x 1,75

A ta svina sa zlomila a z hlavy netrci.
Co teraz ? Dat dole hlavu ? Vybrat cely motor ? Zaberie to vela casu ? Ak dam dole hlavu tak ako ?

Som z toho na nervy 10 som mal ist na dovolenku autom. :cry:

Autor:  Andrej [ Pon, 31.08.2009, 14:43 ]
Predmet príspevku: 

Uff zapeklitá situácia.

Skusil by som zatial bez zloženia hlavy, ju nejako dostať von, navrtať a vyťahovákom, avšak treba kvalitné náradie a kua citu a modlenia aby si tam nezarval aj vyťahovák.

Druhá možnosť odvrtať postupne, naraziť nejaku tyčku zavariť na koniec maticu a skusiť povoliť.

Iná možnosť odvrtať to komplet a nanovo spraviť slepý závit do hlavy.

Hlavne si spar okolo dosť priestoru.

Prípadne ju možeš skusiť povoliť aj sekašikom hranou na okraj či ju nepohneš.

Ak chceš dávať dole hlavu, tak nové tesnenia, ale to je tak na dva dni robota v klude, jedne rozobrať, pač odstrojiš pol motora, potom vybrať závit, a potom celé poskladať. No keby už mal dole hlavu prebehol by ventili a sedla, proste dal to vyčistiť celé, pozrel rovinatosť aaaa už sme niekde inde.

Primárne ak ti po urvaní skrtuky nefučí výfuk tak yb asi na chvílu na to vieš čo a po dovolenke to spravil, ked fučí treba spraviť hned.

A.

Autor:  dado [ Pon, 31.08.2009, 19:09 ]
Predmet príspevku: 

Tak som sa rozhodol ze to musim dat do servisu.
Motor reve ako traktor a ked stojim tak citim v kabine vyfukove plyny. Ked sa motor zohreje tak je to sice ovela lepsie ale ...

Takze su nejake problemy na co by si mali dat servisaci pozor ?
Hlava bude musiet ist dole stift je zalomeny zarovno z hlavou.
Neviem ako ho vyberu. Ale mam zhanat origo stifty ? Alebo nech narezu novy zavit, ak ano aky ? M 10 ?
Budem teda potrebovat tesnenie pod hlavu, zvody a veko ventilov . Este som na nieco zabudol ?
Andrej my radi, aby som dal prebehnut ventili a sedla, vyčistiť to celé, pozret rovinatosť. Este nieco ?

Ked mi to zlozia, budem musiet nejak hlavu dotahovat na viac krat ?

Autor:  Andrej [ Pon, 31.08.2009, 19:39 ]
Predmet príspevku: 

Hlavne nech kua dodržia postup uťahovania a moment na skrutky su dva momenty, z pamäti neviem.

Hlavne bacha na teplotné čidlo vzadu nech ho neurvú ako to zvyknú a potom vyhováraju že už bolo.

Za druhé nech sa nesnažia dať doel z veka ventilov tie fajky, sú zacvakávacie a akékolvek násilie ich deštrukčne poškodí.

TEsnenie pod ventily najlepšie gumenné korok sa moc stláča a časom povolí potom opatovne doťahuješ skrutky.

Ide dole aj veko termostatu tak aj jeho tesnenie.

Ináč nemalo by čo prekvapiť.

Hlavne nech nezalamu dalšie skrutky na sacom a výfukovom potrubí.

A.

Autor:  dado [ Pon, 31.08.2009, 19:42 ]
Predmet príspevku: 

Zadnu fajku som uz odlomil. Aj ked som to mal dole neprisiel som na to ako sa davaju dole.

Autor:  Andrej [ Pon, 31.08.2009, 20:05 ]
Predmet príspevku: 

RAz ked narazíš bez poškodenia to nejde dole, je to len narazené a má to ozub ktorý ked zacvakne bez zlomenia nedáš dole.

A.

Autor:  rustycj [ Pon, 31.08.2009, 20:19 ]
Predmet príspevku: 

a motor vybrat by nebolo jednoduchsie nez vyberat hlavu?

Autor:  dado [ Pon, 31.08.2009, 20:37 ]
Predmet príspevku: 

rustycj píše:
a motor vybrat by nebolo jednoduchsie nez vyberat hlavu?


No ja neviem, nerobil som ani jedno ani druhe.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/