Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 16.06.2024, 11:08
Dnes je nedela 16. júna 2024, meniny má Blanka a zajtra Adolf




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 WG 2.7CRD - zhasne po zaradeni R (D) za studena 
Autor Správa
Čumil

Registrovaný: Štv, 20.11.2014, 12:16
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Zdravim vsetkych,

pred par mesiacmi som kupil WGcko (2,7CRD), vsetko v poriadku (vzhladom na vek vozidla), porobil som servis (oleje, filtre, trysky ...).
Avsak teraz pred 2-3 tyzdnami sa mi zacalo stavat, ze po nastartovani a zaradeni R-ka (asi aj D-cka, ale to som neskusal), zacnu otacky klesat az auto skape.(Olej v AT mi menili asi pred tyzdnom, a robilo to aj predtym aj potom). Ked byvalo vonku teplejsie, tento problem sa neobjavil ani raz, ale teraz ked byva rano okolo 10-13 stupnov to zacalo robit skoro pravidelne. Jedine co pomoze, je nechat nastartovane aspon 2 minuty, aby sa to trocha zohrialo a potom to ide. Po zahriati, cely den absolutne bez problemu. Je taketo spravanie normlane, alebo cim to moze byt? Dalsia vec je, ze motor ma tak 700 otacok na volnobehu, nieje to malo?

Ma niekto podobny problem, alebo je to normalne? Popripade viem si nastavit volnobezne otacky pritiahnutim nejakeho lanka od plynu, alebo si to riadi RJ sama ?

Dakujem za kazdy postreh a nazor.


Štv, 20.11.2014, 12:19
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
normalne to nie je
vsetko riadi elektronika (ziadne lanko)
vstrekovace si menil alebo repasoval?
Mas ich naproghramovane v RJ spravne ?

osobne by som zacal PORIADNOU el. diagnostikou. inak je to len varenie z vody

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 20.11.2014, 12:21
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Štv, 20.11.2014, 12:16
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Vstrekovace som daval len repasovat (nerozumiem sa tomu, ale myslim ze sa menili len spicky + sa pretesnili), ale po vymene vsetrekov auto chodilo super a motor tiez podla mna chodi ako hodinky ... V RJ sa neprogramovalo nic, aspon o tom neviem. Repasoval ich chlapik, co to robi uz vela rokov (asi 10-20) tak predpokladam ze je to spravene dobre.

Kde je najblizsie PORIADNA diagnostika (najblizsie k NMnV,TN,PN) ? A ukaze vobec nieco diagnostika ked nesvieti ziadan chyba na palubovke ?


Štv, 20.11.2014, 16:12
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 05.04.2013, 17:43
Príspevky: 1579
Bydlisko: Čierny Balog (Brezno)
Odpoveď s citáciou
zajdi k do ZA a mas pokoj :D tam ta daju d oporiadku

_________________
PREDAJ POUZITYCH ND NISSAN PATROL Y60
0915 526 286
Nissan Patrol GR Y61 2.8 TD troska podvihnute, Maxxis CC 37x12.5, navijaky, pevnostaky, zahradka, CB, lana, sekera a vsetko ostatne
EX:Opel Frontera 2.4i, Navijak 5,5t, MT31x10,5


Štv, 20.11.2014, 16:28
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 20.11.2014, 12:16
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Asi to bude najpsie ... :)


Štv, 20.11.2014, 16:32
Profil
Čumil

Registrovaný: Štv, 20.11.2014, 12:16
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
Tak som vyblikal chybove kody

P1652 - Powertrain Induced Chassis Pitch Output Circuit
P0703 - Brake Switch Stuck Pressed or Released
P0702 - Transmission Control System Electrical

Dal som dobit doplna baterku, tak uvidime co sa stane ....

Ale podla vsetkeho je zly spinac brzdoveho pedalu ... tak dufam ze to je sposobene len tym, a neni to nic vaznejsie ...
To je spolocny spinac aj pre brzdove svetla? Alebo ten je zvlast ?


Pia, 21.11.2014, 10:21
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
loaderr píše:
Tak som vyblikal chybove kody

P1652 - Powertrain Induced Chassis Pitch Output Circuit
P0703 - Brake Switch Stuck Pressed or Released
P0702 - Transmission Control System Electrical

Dal som dobit doplna baterku, tak uvidime co sa stane ....

Ale podla vsetkeho je zly spinac brzdoveho pedalu ... tak dufam ze to je sposobene len tym, a neni to nic vaznejsie ...
To je spolocny spinac aj pre brzdove svetla? Alebo ten je zvlast ?


tie chyby mas trochu zle
P1652 je vseobcna chyba - vypadok komunikacie medzi ECM a TCM na viac ako 2 sekundy (moze byt rozpojeny, skratovany, nekorektny signal, zakmity...cokolvek)
nasledne na to logicky musi byt P0702 - to je zasa len chyba prevodovky vseobecna a zasa ma 30 vyznamov (ABS, TCM, ESM, cidlo rezimov pridavky, N2, N3, interna chyba....)

P0703 - brzdovy spinac - zakmity a nekorektna odozva jedneho z 3 spinanych obvodov ale toto moze byt sposobene kludne aj tym vypadkom komunikacie

ako som povedal na zaciatku - chce to PORIADNU (rozumej fabricku) diagnostiku

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Pia, 21.11.2014, 11:09
Profil WWW
Čumil

Registrovaný: Štv, 20.11.2014, 12:16
Príspevky: 5
Odpoveď s citáciou
urcite to musi na poriadnu diagnostiku, predpokladam ze u vas v JeepParts taku mate (ak tomu spravne rozumiem tak robis, alebo vlastnis jeepparts).
len mam problem z casom, hlavne teraz v predvianocnom obdobi, tak neviem kedy sa tam dostanem ... ale budem si muset najst aspon jeden den, a dovezem to k vam do ZA, resp. Kotrcnej Lucky, kde ste prestahovany ...

a dakujem za vsetky vysvetlenia a postrehy


Pia, 21.11.2014, 13:24
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: