4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Grand Cherokee 2,7 CRD http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=2965 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | rudigo [ Uto, 20.11.2007, 22:54 ] |
Predmet príspevku: | Grand Cherokee 2,7 CRD |
Zdravím chalani, mám nachystanú kúpu Grand Cherokee 2,7 CRD a veľmi rád by som si prečítal nejaké priame skúsenosti, prevodovka, motor atd. Ešte celkom dobre neviem, ako to tu funguje, ale dúfam, že som trafil správne. |
Autor: | Kapo [ Uto, 20.11.2007, 23:28 ] |
Predmet príspevku: | |
No ako prvá rada , počítaj najskôr po fórach , určite tam čosik najdeš, kedže je toho popísného vela ![]() http://www.offroadforum.cz/3/viewforum. ... bdc0ac0151 http://www.4x4nazory.cz/phpBB2/viewforu ... ed0047a5c3 A určite niečo pridajú aj jeeptisti . ![]() |
Autor: | KOŤO [ Str, 21.11.2007, 13:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Nazdar Rudigo, pred kúpou treba pobehať min 50 km. Pred jazdou skontroluj chladiacu zmes či tam nieje olej, prípadne či neprská voda z výfuku (ja som mal prasknutú hlavu), skontroluj akékoľvek úniky oleja z poloosí, diferákov, prevodoviek, ďalej skontroluj stav olejov - ak si z BA, tak na počkanie ti to spravia v Oil Patner. No a treba pobehať a otestovať prevodovku ako radí za studena a za tepla (preto tých min 50 km). Pri radení nesmie trhať, radiť má plynule. KeĎ sa zohreje, treba zastaviť a naplný plyn rozbehnúť, nech pri max otáčkach (4.200) postupne radí 1-5 stupeň. Tým zistíš, či nešmýkajú niektoré lamely (mne to prešmykovalo pri radení zo 4-5). Prešmyknutie zistíš tak, že otáčky pri preradení vybehnú nad povolené otáčky (potom nato bacha aby sa nepretočil motor). Oprava hlavy alebo prevodovky nie je lacná vec tak od 50.000,- do 120.000,- tis. Ak budeš chcieť poradiť kľudne napíš. Možno bude dobré prečítať autodiagnostiku (zapneš a vypneš trikrát po sebe zapaľovanie a na štvrtý krát nechách zapaľovanie zapnuté a na display s počtom km ti budú zobrazovať chybové kódy - ak je niečo vadné). |
Autor: | KOŤO [ Str, 21.11.2007, 14:07 ] |
Predmet príspevku: | |
Inak chodí to pekne, netreba to preháňať, jazdi max 140, inak odchádzajú guferá na diferákoch a poloosiach. Dá sa jazdiť aj za 8 litrov (na diaľnici do 120), bežne tak do 10. |
Autor: | rudigo [ Str, 21.11.2007, 21:59 ] |
Predmet príspevku: | |
Nazdar Kapo, dík za adresy, díval som sa tam, bolo tam všeličo zaujímavé, nabudúce budem vedieť, ak budem niečo potrebovať. Zdravím Koťo, najskôr vďaka za odpoveď a za užitočné rady ohľadne diagnostiky a skúšania prevodovky. Ak by mal ešte niekto akékoľvek užitočné rady, budem vďačný. Nie som síce začiatočník, autám a mororkám sa venujem skoro 30 rokov, ale s automatom nemám veľké skúsenosti. TEŠÍM SA NA PRÍCHOD DO RODINY JEEPTISTOV !!!!! |
Autor: | biker [ Str, 21.11.2007, 22:25 ] |
Predmet príspevku: | |
len prajem aby si nekupil uz nieco nacate ako KOŤO. ta 2.7 je mercedes ale... viewtopic.php?t=1119 P.S: ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 21.11.2007, 22:33 ] |
Predmet príspevku: | |
biker píše: len prajem aby si nekupil uz nieco nacate ako KOŤO. ta 2.7 je mercedes ale... viewtopic.php?t=1119 P.S: ![]() ![]() No hej Bikerko tiež by cel ale až vyrastiem. A nikdy nevieš čo ťa postretne mna zrovna výmena tesnenia pod hlavou ![]() |
Autor: | biker [ Str, 21.11.2007, 22:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Andrej píše: No hej Bikerko tiež by cel ale až vyrastiem. A nikdy nevieš čo ťa postretne mna zrovna výmena tesnenia pod hlavou ![]() jj ja wiem. KEBY som pred par rokm chcel WJ tak jedine 2.7 CRD ale uz som trosku vyrastol a vazne radsej to WJ. ten 4.7 je viac muziky a hlavne za menej penazi ![]() ![]() a ze nevim co ma zrovna postretne? ![]() ![]() |
Autor: | enduro [ Str, 21.11.2007, 22:57 ] |
Predmet príspevku: | |
automat je pre zeny (vseobecne, nie len blond) a pre sprostych, vsadzam na 2,5TD a manual ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Str, 21.11.2007, 23:09 ] |
Predmet príspevku: | |
enduro píše: automat je pre zeny (vseobecne, nie len blond) a pre sprostych, vsadzam na 2,5TD a manual ![]() ![]() ![]() Omyl a docela velký bych povedal. Dá sa o tom všeliako polemizovať ale ty čo skúsili automat už manuál nechcú ![]() |
Autor: | biker [ Str, 21.11.2007, 23:33 ] |
Predmet príspevku: | |
enduro to je pekna blbost co si napisal ![]() mne osobne je jedno kto si na com jazdi ci automat alebo manual... nebudem nikoho presviedcat ze automat only! manual je pre mna nieco ako bubnove brzdy- stredovek ![]() |
Autor: | ludo [ Str, 21.11.2007, 23:44 ] |
Predmet príspevku: | |
Enduro..raz ked zlezies zo stromu.....pochopis...ale my uz budeme v hybridoch.......pekny den..... |
Autor: | masurko [ Str, 21.11.2007, 23:59 ] |
Predmet príspevku: | |
toto iste som si myslel aj ja kym mi kamos nepozical automata sice som si par krat zo zaciatku skoro rozbil nos o volant ![]() ![]() |
Autor: | KOŤO [ Štv, 22.11.2007, 1:48 ] |
Predmet príspevku: | |
Už to tu Harley písal, že manuál je prežitok a patrí automobilovej histórie. A určite má pravdu. Keby som nemal automat, tak by som tomu neveril. Ale hlavne v teréne niekde v dobrom strmáku na manuále nikdy nepodradíš tak lahodne a rýchlo ako automat. Nehovorím ešte o tom ako automat v konečnom dôsledku šetrí motor, lebo využíva jeho optimálne pásmo otáčok, jemným radením šetrí diferáky a motor, zvyšuje komfort.... Na druhej strane je zase drahší a náročnejší na údržbu (pravidelné výmenyy oleja). |
Autor: | enduro [ Štv, 22.11.2007, 4:50 ] |
Predmet príspevku: | |
tak dufal som, ze tie smajliky za mojim postom vyjadria, ze som to myslel vice-mene ironicky ![]() len by som sa nechcel dozit toho, ze nastupim do voza, zadam miesto urcenia a daky blby automat ma tam dovezie - nielen bez radenia rychlosti, ale aj bez stupania na plyn/brzdu a bez tocenia volantom ![]() ale predsa si len neodpustim: ja som mal vzdy pocit, ze automat radi vo vyssich otackach, teda aspon podla ucha, na manuale uz by som radil, ale ten automat si este par sto otacok potiahne vyssie kym preradi... s tym je spojena vyssia spotreba automatu.. a v terene strmaky chodim takmer vzdy na redukovanej dvojke ![]() PS: ospravedlnujem sa za offtopic ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |