4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

WJ Malfunction indikator svietil
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=155&t=6169
Stránka 1 z 2

Autor:  tilda [ Uto, 18.11.2008, 20:43 ]
Predmet príspevku:  WJ Malfunction indikator svietil

Maj WJ 2.7 CRD. Dneska ked som isiel z prace po nastartovani mi nezhasla kontrolka Malfunction indicator Light (oranzova silueta motora v pravej hornej casti pristrojovej dosky v manualy oznacena ako 9). Auto islonormalne, ale prevodovka myslim neradila dalej ako na 3. Presiel som asi 5 km a odstavil auto. Po pol hodinke som isiel domov. Po starte a prvych par minut kontrolka svietila. Potom zhasla a auto islo normalne, radilo normalne. Vsetko v pohode. Rano ked som isiel bolo mozno o 10 stupnov menej a uplne bez problemu.
V manualy pisu, ze to treba riesit, ked sa to opakuje viacero jazdnych cyklov po sebe. Mam to nejako riesit? alebo kludne kaslat na to, kym sa to nezopakuje? Dik moc za radu.

Autor:  Andrej [ Uto, 18.11.2008, 21:26 ]
Predmet príspevku:  Re: WJ Malfunction indikator svietil

Žeby sa odporúčalo teplotné čidlo teploty okolia???

máš tam mercedes motor prevodovka, určite by zašiel na diagnostiku čo tomu je teda ak to vo wiesentáli zistia :-D

Autor:  tilda [ Uto, 18.11.2008, 21:31 ]
Predmet príspevku: 

TO som prave chcel vediet ci dat wiesentalu peniaze, ci mi to nieco prinesie, alebo ich mam radsej investovat do prijemnejsich veci.
Ma zmiatlo, ze v manualy pisu, ze sa to moze stat...A ze len ked sa to opakuje treba to riesit. Ono mozno sa to zajtra rano zopakuje a bude vyriesene.

Autor:  nemo [ Uto, 18.11.2008, 21:59 ]
Predmet príspevku: 

Realne tam moze byt 100 roznych zavad. Najlepsie bude ak zajdes na tu diagnostiku a mozno (urcite- mam s tym dobre skusenosti v Jeepe )budes mudrejsi.

Autor:  KOŤO [ Uto, 18.11.2008, 22:11 ]
Predmet príspevku: 

Mne to robilo to isté a mal som zalomený kábel k čidlu v prídavke. Skontroluj ho, prípadne skontroluj kontakty na tom čidle a kontakty na prevodovke (taký veľký bajonetový šteker. Vypisovalo chyby 702, 836,
Inač v servis info 21-009-08 popisujú problémy s prevodovkou pri štartoch pod 10°C. Je to spôsobené slabou baterkou v kombinácii s chybným software. Skús dobiť baterku a uvidíš.
Mne to blblo tak, že pod 10°C mi po naštartovaní a následnom zaradení D, alebo R a súčasnom státí na brzde zdochol motor - bol zablokovaný hydromenič. Po výmene baterky sa to stratilo. Aj dnes som sa rozbehol bez problému (-2°C).

Len dúfaj, že to nebude niečo horšie. Ozaj netečie ti olej, máš dosť oleja v prevodke...

Autor:  tilda [ Uto, 18.11.2008, 22:27 ]
Predmet príspevku: 

Olej netecie. Malo by ho byt dost. Ta baterka moze byt problem. Moze byt slaba. Ked mi na jar montovali alarm tvrdili, ze s tym mali problem,ze sa im za chvilku vybila.
Idem sa spytat uplne hlupo. Ako to mam nabit? Mam doma nabijacku, ale tusim som ju pouzil este niekedy davna na favorite. Odpojim baterku a dam ju na nabijacku? Co na to povie auto?

Autor:  KOŤO [ Uto, 18.11.2008, 22:40 ]
Predmet príspevku: 

Auto nepovie nič, kľudne ju nabi tak ako to píšeš. Odpoj baterku a nechaj ju nabíjať.

Autor:  tilda [ Uto, 18.11.2008, 22:45 ]
Predmet príspevku: 

SOm sa bal, co povie auto na to ked bude mat odpojenu baterku. Od doby kedy som mal favorita, kde bol vrchol elektroniky radio Tesla som sa nemusel nejako v aute vrtat. Vzdy to fungovalo. Ale asi je prave cas naucit sa nieco nove. :D

Autor:  konik [ Uto, 18.11.2008, 22:57 ]
Predmet príspevku: 

auto bez baterky zvykne mlcat a nesvietit,
max sa ti zresetuje cas a rozladi radio,
pri odpajani odpoj najskor - potom az odpoj +
pri nabijani baterky kukni ci mas bezudrzbovu alebo udrzbovu
do udrzbovej sa dolieva destilovana voda ak je malo tekutiny ale hlavne sa odsrobuvavaju dekliky aby mal kade vodik unikat
v okoli vodika nefajci nezvaraj a vetraj
vela sa toho od cias favoritu na nabijani baterky nezmenilo.

Autor:  diesel [ Uto, 18.11.2008, 23:11 ]
Predmet príspevku: 

origo rádio bude potom pýtať kód.

Autor:  tilda [ Uto, 18.11.2008, 23:13 ]
Predmet príspevku: 

Hej vacsinu som si pametal. Az na to fajcenie. Nefajcim vnutri, takze to bude v pohode. Cez vikend sa do toho pustim. Dufam,ze to dovtedy vydrzi. Lebo cez tyzden som na tom s casom velmi zle. Maximalne budem jazdit na druhom aute.
Bal som sa toho dopojenia baterky. Predsa len je to plne elektroniky. Ale ked hovoris, ze je to v pohode tak sa do toho pustim.

Autor:  bacilpyrin [ Str, 19.11.2008, 11:41 ]
Predmet príspevku: 

tilda píše:
Ta baterka moze byt problem. Moze byt slaba. Ked mi na jar montovali alarm tvrdili, ze s tym mali problem,ze sa im za chvilku vybila.


Tak to bude mať baterka pred smrťou. Asi bude lepšie kúpiť novú. Však od jari by sa nabila.

Autor:  masurko [ Str, 19.11.2008, 13:48 ]
Predmet príspevku: 

suhlasim s bacilpyrinom, tiez si myslim ze bude uz zdochnuta a moze ta velmi nemilo prekvapit aj ked sa bude tvarit po nabiti v pohode akonahle klesne teplota pod nulu tak moze byt problem. Ozaj a kolko ma rokov ta baterka cca?

Autor:  tilda [ Str, 19.11.2008, 14:29 ]
Predmet príspevku: 

No kolko ma rokov ta baterka netusim. Mozem ju preskumat, ci to na nej niekde je. Ale existuje dost realna moznost, ze 6 ako auto.
No u mna sa baterka moc nenabije. Chodim vacsinou, len po nasom mestecku, t.j. do 10 km (asi menej) Snazim sa raz za cas (14 dni, mesiac) niekam vyrazit na dlhsie. Ale uz sa mi davnejsie nepodarilo.
Takze baterka u mna dostava dost po frnaku.
Skusim nabit, pri prvej komplikacii ide nova.

Autor:  Andrej [ Str, 19.11.2008, 14:39 ]
Predmet príspevku: 

Jo jo baterka vie narobiť divi v týchto autách :-D

Od jedného času ani neviem že tam niečo také mám :-D (žeby jeden nemenovaný reklamný slogan :oops: )

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/