4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Radenie...YJ http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=160&t=1428 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ludo [ Pia, 30.03.2007, 15:58 ] |
Predmet príspevku: | Radenie...YJ |
Mam jednu pre mnohych asi smiesnu otazku,ale kedze vo WJcku je automat a Yj cko je stale na asfalte...poradite aky je vlastne postup radenia pridavnej prevodky...???Mam tam 2H 4H N 4L....skratky chapem ,ale radi sa pri neutrali,za pomalej jazdy ,pri stati....diki a ...viem OK... ![]() |
Autor: | diesel [ Pia, 30.03.2007, 16:57 ] |
Predmet príspevku: | |
Záleží na tom či máš axle disconnect. Je to podtlakmi ovládané rozpojovanie prednej pravej poloosy. Zistíš to jednoducho pohladom na prednú nápravu na pravú polovicu či je tam zozadu nacapené niečo čo pripomína klaksón(to je podtlaková membrána). Takže ak je axle disconnect, tak všetky režimy na rozvodovke by sa mali preraďovať do max rýchlosti kroku. Teda takmer státie. Ak axle disconnect nieje tak medzi 2H a 4H (u 242 ešte aj fulltime) sa môže preraďovať do takých 60km/h(neviem presne). Jedine redukcia (4L) sa môže len pri minimálnej rýchlosti(krokom) alebo pri státí. |
Autor: | ludo [ Pia, 30.03.2007, 18:51 ] |
Predmet príspevku: | |
hej je tam ...."klaxon"...to uz viem ze to je podtlakovy odpajac..diki.. |
Autor: | diesel [ Pia, 30.03.2007, 18:57 ] |
Predmet príspevku: | |
..ešte som zabudol, že logicky nepreraďujeme v zábere resp. v záťaži. To len pre istotu... ![]() |
Autor: | ludo [ Pia, 30.03.2007, 23:35 ] |
Predmet príspevku: | |
jasne diki... ![]() |
Autor: | KOŤO [ Ned, 01.04.2007, 23:47 ] |
Predmet príspevku: | |
K tej redukci je v manuáli písané: na prevodovke neutrál a potom zaradiť 4L - všetko pri minimálnej rýchlosti. Keď je to tam, potom zastaviť, zaradiť D alebo 1,2,3 alebo 4 a rozbehnúť sa. Písané pri WJ a CRD. |
Autor: | PetrF [ Pon, 02.04.2007, 8:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Z 2H na 4H zařadíš až do rychlosti 100Km/h.Na 4L max.rychlost 3-5 Km/h. |
Autor: | Harley [ Pon, 02.04.2007, 10:34 ] |
Predmet príspevku: | |
Krom redukce,nevím,že by bylo nějaký rychlostní omezení. Vždy jsem řadil podle potřeby a nikdy to problém nedělalo. Převodovky nemaj sice synchrony ale už je jedno,jestli jedeš rychle nebo pomalu.Poměr rozdílů otáček je furt stejnej. samozřejmě s axle disc. omezení je. |
Autor: | diesel [ Pon, 02.04.2007, 12:49 ] |
Predmet príspevku: | |
Keď som mal ešte XJ s disconnectom tak som to aj párkrát skúsil preradiť počas jazdy na jednotke ale vždy sa ozvala škaredá šupa z disconnectu ako sa prepojila poloos. Tak som to potom už dával len tak ako sa má. Vela ludí nadáva na disconnect ale myslím, že večšinou ho niekto odrovná práve takýmto ignorantským používaním a potom frflú že je nespolahlivý a vyskakuje. |
Autor: | Harley [ Pon, 02.04.2007, 15:17 ] |
Predmet príspevku: | |
To s tebou souhlasím 8) |
Autor: | ludo [ Pon, 02.04.2007, 15:30 ] |
Predmet príspevku: | |
skusal som to za velmi pomala...ide to uuuplne ako po malse ...diki za nazory |
Autor: | TOM [ Uto, 03.04.2007, 14:49 ] |
Predmet príspevku: | |
tak ako pisete akurat vyradovanie zo 4H sa mi da hocikedy,ked nieje motor v tahu, koli tomu nejak nespomalujem ..nic nebucha |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |