4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
zamena motora na YJ cku http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=160&t=8607 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ludo [ Pon, 10.08.2009, 21:30 ] |
Predmet príspevku: | zamena motora na YJ cku |
ciste teoreticka otazka.......zmena motora z 2.5 na 4,0.......velky problem?....... |
Autor: | PATaMAT [ Pon, 10.08.2009, 21:36 ] |
Predmet príspevku: | |
ciste teoreticky by to nemal byt problem len musis aj kablovacku a vsetko okolo neho prehadzat... |
Autor: | lop21 [ Pon, 10.08.2009, 22:23 ] |
Predmet príspevku: | |
skús kontaktovať pal-a tu z fora...on má skúsenosť ![]() ![]() |
Autor: | Andrej [ Uto, 11.08.2009, 9:40 ] |
Predmet príspevku: | |
Ludo ide ![]() akurát tam prehadzujeme sice z 4,2 manuál na 4l automat. Ale pojde aj 2,5 na 4l ale tam už treba aj komlet novú saharu a chladič, nakolko 2,5l to má iné, samozrejme riadiačku a nejakú kabeláž. Len je to robota ak má byť tip top na dosť dlhý čas. A ak vrchnosť dovolí tak možno budu fotky čo tam stvárame ![]() |
Autor: | palo-cherokee [ Uto, 11.08.2009, 14:16 ] |
Predmet príspevku: | |
ide to najideálnejšie je zohnať komplet motor z XJ vrátane riadiacej jednotky a MOTOROVEJ káblovačky. YJ Body káblovačka nemá v podstate nič spoločné s motorovou - až na pár káblikov k budíkom a spínačke. Ak má to YJ (čo v kombinácii s 2,5 benz. asi má) prevodovku BA-10-5 alebo AX5, tak treba vymeniť aj tú (v kombinácii so 4.0 nevydrží) Alebo to rovno prekopať na automat - v tom prípade tam rovno naimplantovať komplet motor aj s prevodovkou z XJ.Ale potom treba pootočiť prídavku o cca 10° - prevŕtať diery na prevodovke a urobiť bodylift o cca 0,5 až 1 palec alebo, ak je darca orgánov (4.0 liter) automat, a chceme z neho spraviť manuál, tak potom ešte treba zotrvačník a stredové ložisko v ňom. Ak je čistou náhodou darca orgánov RHD (pravostranné riadenie), tak treba vymeniť vodnú pumpu a pár kladiek a tiež relokovať servopumpu. 2,5 má iný chladič ako 4.0. Sahara chladiča je tiež iná bude treba iný silentblok pod prevodovku Samozrejeme iné kardany Ale možné to je. A nie je to ojedinelá prestavba. Najlepšia voľba je kombinácia motor 242 (4liter) a automatka AW4 potom to chodí krásne ![]() |
Autor: | Roland [ Uto, 11.08.2009, 17:01 ] |
Predmet príspevku: | |
no rozumnejsie by bolo 2,5 predat a kupit rovno 4,0 l mozno bude aj lacnejsi ![]() |
Autor: | luxury [ Uto, 11.08.2009, 18:22 ] |
Predmet príspevku: | |
ide to ![]() |
Autor: | RENSO [ Pon, 31.08.2009, 20:19 ] |
Predmet príspevku: | |
v najbližšej dobe operujem aj ja... ten 4,0 je tank... však Peťo? ![]() |
Autor: | ludo [ Pon, 31.08.2009, 21:39 ] |
Predmet príspevku: | |
bojuzial je to YJ milacik .."ako svina"........ale po precitani vyssieho......ostanem pri 2.5 motore.....na takuto transplantaciu nemam nielen zrucnost......vybavenie ale asi chut...diki za vsetky odpovede..... ![]() |
Autor: | RENSO [ Ned, 13.06.2010, 19:15 ] |
Predmet príspevku: | |
chcem kvoli tejto prestavbe kupiť jedno cheero bez TP, moja otázka aké? aký ročník by bol najideálnejší, resp HO alebo NonHO? pokial chcem zanechať káblovačku z XJ, čo ma čaká pri jej prisposobovaní do YJ? YJ-čková musí ísť celá von? napojím čidlá z XJ na YJ budíky? Andrej nemáš nejaké fotky alebo postrehy z tej prestavby? |
Autor: | palo-cherokee [ Ned, 13.06.2010, 19:24 ] |
Predmet príspevku: | |
RENSO píše: chcem kvoli tejto prestavbe kupiť jedno cheero bez TP, moja otázka aké? aký ročník by bol najideálnejší, resp HO alebo NonHO? jednoznačne HO. Ideálne cca 94-96. Dá saaj novšie, ale budeš mať viac zábavy z elektrikou. RENSO píše: pokial chcem zanechať káblovačku z XJ, čo ma čaká pri jej prisposobovaní do YJ? YJ-čková musí ísť celá von? napojím čidlá z XJ na YJ budíky? ak to má trochu vyzerať a fungovať (nie "kábelguláš" krížom-krážom) čaká ťa vyhodenie motorovej YJ káblovačky vrátane riadiacej jednotky a modulu zapaľovania, rozobranie XJ káblovačky, vyťahanie nepotrebných káblov, pripojenie na pôvodnú káblovačku v interiéri. pokiaľ nemáš schémy od obidvoch, tak to bude ťažké RENSO píše: Andrej nemáš nejaké fotky alebo postrehy z tej prestavby? veď písal, že ak vrchnosť dovolí. A vrchnosť nedovolila ![]() |
Autor: | RENSO [ Ned, 13.06.2010, 19:30 ] |
Predmet príspevku: | |
mojím cielom pri tejto prestavbe je zbaviť sa všetkého nepotrebného elektrického čo tam špatí, od kúrenia cez rádio a kadejaké pičoviny... čisto motor a jeho bezproblémové fungovanie... no uvidíme, niesom elektriKÁR a je to pre mna velká výzva ale asi to posuniem tým čo s tým vedia... zatial díky, pokial by ste vedeli o nejakom HO 94-96 bez TP tak budem povdačný |
Autor: | efendi [ Ned, 13.06.2010, 20:52 ] |
Predmet príspevku: | |
len vydrz, zajtra by som uz mal prene vediet ze co bude s tym cherom co som ti spomenul, a hned ti dam vediet..a s kablivackou nerob velky problem, odporucim ti dakoho a ten je v tom macher..z Lubenika su,,,,,,, ![]() |
Autor: | RENSO [ Str, 14.07.2010, 18:59 ] |
Predmet príspevku: | |
vrchnosť nedovolí zopár foto? niečo na inšpiráciu... zohnal som NonHo s AW4-kou, ide krásne ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |