Dnes je sobota 14. júna 2025, meniny má Vasil a zajtra Vít
odstránenie lambda sondy TJ
Autor |
Správa |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Kto má nápad ako odstrániť lambda sondy za katalyzátormi a oklamať RJ
Mám Jeep Wrangler TJ 2001 4l.
Nedalo by sa na signálne kábliky iba pripojiť voľajaký zdroj napätia (napr 0,5V) ktorý signalizuje správnu činnosť katalyzátora?
Nechce sa mi dávať 300€ za preprogramovanie RJ.
Za každú rozumnú radu ďakujem.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Pia, 05.10.2012, 16:19 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
aky mas dovod odstranenia??
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pia, 05.10.2012, 21:42 |
|
 |
zapa
Čumil
Registrovaný: Ned, 04.10.2009, 16:09 Príspevky: 5 Bydlisko: Jince
|
Naposledy upravil zapa dňa Ned, 07.10.2012, 13:55, celkovo upravené 1
|
Pia, 05.10.2012, 22:11 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|

ja nechcem odstrániť lambda sondy pred katalizátorom (regulačné alebo ako sa im hovorí, ale za katalizátorom ktoré kontrolujú činnosť katalizátora) chcem dať preč katalizátory - trocha spriechodniť výfukové potrubie a zvýšiť výkon motora. alebo čo poradíte?
mám čip :
Preklad google translate
Dodge / Jeep Modul | Stage 2
Časť #: 90015S
JET Performance Module pre Dodge, Chrysler a Jeep vozidiel je JET exkluzívny. Dynamic Spectrum Tuning poskytuje napájanie zisky v celom pásme výkonu, nie len na plný plyn. Bod po bode pomeru vzduch / palivo, predstih zážihu a rôznych iných tuningových bodov poskytuje nárast výkonu až o 25 koní. Zlepšuje odozvu plynu, zrýchlenie a low end krútiaci moment. Jednoduché, plug-in Inštalácia za menej než 30 minút. Ďalšie podrobnosti Pokyny k inštalácii
Stage 2-Vhodné pre výkonnostný nadšencov, etapy 2 funkcií viac agresívne Programovanie, aby čo najviac koní a krútiaceho momentu. Palivové a načasovanie krivky sú značne upravené pre špičkový výkon a ovládanie. Vyžaduje použitie 91 oktánového paliva, 180 stupňov termostat a voľný tok výfuk. Tiež pracuje dobre s náhradnými sacích systémov, masovej leteckej senzory, TBI vzpery, atď
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Pia, 05.10.2012, 23:21 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
takto..
otazka1: planujes mat to auto dlhsie ako rok ??
otazka2: TJ je na okruhy??
ak si si kupil US kurvitko na zmenu map RJ motora., nemusel si.. stacilo navstivit pala-chera..
ak mas auto bez SPZ mimo cesty .. budis.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 06.10.2012, 16:38 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Auto budem mať dlhšie ako rok, bude to off na značkách
gumy 35, nápravy d44, podvozok fabtech 8", prevody 5,13
a k tomu sa každý koník výkonu zíjde. Chcel som dať 37 gumy ale kamoši ma od toho odhovárajú, že pri mojom jazdení aby som mal trocha rezervy v pevnosti náprav.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Sob, 06.10.2012, 21:40 |
|
 |
palo-cherokee
koumák
Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35 Príspevky: 4321 Bydlisko: ZA
|
Jojo lambdu kludne nechaj tam kde je. Ak sa pouzije spravny kat nie je to az taka restrikcia. Je tam daleko viac inych moznosti kde ziskat koniky.
Ak uvazujes o Stage 2 od JETPerf. (alebo inom onom (hypertech...jw..)
tak ja by som zacal od
sania - volnejsi filter, prefrezovane hrdlo skrtiacej klapky, TB spacer, premiestnenie cidla teploty nas. vzduchu, regulovatelny map....
potom vyfuk - nejake "performance" zvody, za tym high flow kat (napriklad od flowtech-u alebo Magnaflow) plus k tomu adekvatny tlmic alebo rezonator....
dalej termostat z nizsou teplotou, ale k tomu vyhodit viskspojku a dat el. chladenie
dalsi level by mohla byt uprava sacich a vyfuk kanalov
alebo rovno stroker 
|
Sob, 06.10.2012, 22:38 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
jojo neber to v zlom.. ale tato kombinacia nieje ani nahodou o akejkolvek prevadzke na pozemnych komunikaciach..
a chcem vydiet jedinu STK ktorou "prejdes"
Pre 8" musis pouzit LONGARM, samozrejme budes xciet krizit.. to auto proste na ceste neustojis. Ak aj ano , tak pri prvej krizovej situacii pojdes do kitek..
Asi vhodnejsou alt. je riesenie ala DENYZ.
D44 je "dobra" tak do 33" aj to treba opatrne pri zakladnom vykone 4.0L
snad radsej D60 alebo portal volvo, unimog.,
S TJ sa sice da urobit OBLUDA, len aby si potom neprisiel k bodu kde bude konstrukcia TJ slabsia ako tvoje poziadavky.
Okrem toho ; kde a ako to xces vyuzit?? ja som na superflexe 4,5" , zatial som ten podvozok este nedostal cez moj zvierac.
Pokial to xces valit do bahna, zabudni na D44. Riesenie danej napravy uz vopred hovori ze sa s toho poserie, natecie ti do nej a budes vybaveny.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 06.10.2012, 22:39 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|

podvozok už mám doma a je longarm a struny a ramená sú pevné a dosť, to by si musel vidieť.
http://www.quadratec.com/products/16119_016_T.htm
35 tam dám minimálne a samozrejme uzavierky
Čo sa týka plávania na ceste toho sa nebojím, máme jedno tj na 8 palcoch skyjacker bez predného stabíka a ten ide na ceste perfektne, ale zase 4,5 palcový rubiconexpres ten je mäký a ten práve nieje dosť stabilný .
Nechcem rýpať ale také kríženie som robil s asiou roxta a to už sa bál mechanik zdvihnúť zdvihák viacej hore (zadná náprava pritom bola obidvomi kolesami na zemi čo ty na uvedenej foto ako sa mi zdá nemáš a prepáč keď sa mýlim )
Som rád za každú radu ktorú dostanem a uvidím ako to dopadne.
Auto chcem do terénu a nie na poľné cesty - po poľných cestách jazdím s mazdou demio.
Keď som mal auto v serii tak som prešiel viacej ako niektoré upravené auta.
Výkon chcem na pieskové výjazdy a tam nemáš dosť koní nikdy!
Zvody , termostat spojka a iné blbosti už mám na ceste, klapka už je presústružená aj s podložkou pod klapku, vzduchový filter chcem dať rovno na klapku. Ohladom stk to neriešim.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Sob, 06.10.2012, 23:18 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
no sfukol si ma ako sviesku., = drzim ti palce.,
makkost RE ci 8"longarm bez stabikov na ceste uz dalej riesit nebudem.
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Sob, 06.10.2012, 23:43 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
fajer píše: no sfukol si ma ako sviesku., = drzim ti palce., makkost RE ci 8"longarm bez stabikov na ceste uz dalej riesit nebudem.
No toto som práve nechcel aby som niekoho sfúkol , ale mal som možnosť oskúšať aj 8 palcový sky.. a 4,5 RE a porovnať ich. A nasať skúsenosti od ostatných aby som urobil čo najmenej chýb = výška investýcie.
Toto by sa zišlo prebrať najlepšie niekde pri pive ale ako je to dosť ďaleko.
S prestavbou pokračujem tak rýchlo ako financie dovoľujú ( a teraz veľmi nedovoľujú).
Keď bude urobený, tak ma určite spoznáš na nejakej akcii apotom si môžeme dať to pivo.
Pali stroker za tie peniaze by som tam nedal to radšej voľajaký magnum 5,9 alebo Hemi 5,7 + supercharger
ale to by išla do dymu už hneď prevodovka a veci za ňou.
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Ned, 07.10.2012, 0:39 |
|
 |
FOGY
Ťažký Profík
Registrovaný: Štv, 22.03.2012, 23:30 Príspevky: 428 Bydlisko: Rožňava
|
no, dakto ide stavať TJ obludu. Robo alias DENYZ by sa ti k tomu vedel vyjadriť. Mal 2 TJ obludy. Prvá na bodylifte, ironman xy" a MT35" a tá druhá na portáloch. S prvou to po ceste pri presunoch na akcie ešte šlo. Síce pomaly - auto bolo nestabilné, ale tá druhá obluda sa vozila už len na prívese.
Ja nie som zástancov veľkých krížení s následnou nutnosťou dvíhania auta, kvôli zlej stabilite na ceste aj v teréne. Difíky aj tak ťaháš po zemi keď nemáš portály. A potom príde maník na dobrých MT35" s uzávierkami a zrobí to isté. Mal som aj TJ na 2" body + 2" OME na 33" gumách, teraz na JK som dal len 2" OME a 33" gumy, lebo aj to TJ po ceste už lietalo a hojdalo sa. Ale ja chodím RO, UA, MNE. Ale ty asi chceš rozbíjačky v tunajšom teréne bez dlhších presunov po asfalte. Bude to drahá zábava

_________________ARO 10,ARO 10, Asia Rocsta, JEEP YJ, TJ, JK https://plus.google.com/u/0/photos/1180 ... 5400496177
|
Ned, 07.10.2012, 10:32 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|

Ja si nemyslím že TJ na 8 palcovom podvozku a 35 kolesami je obuda.
Viď foto:
z ľava : TJ séria, TJ 4,5RE 33 kolesa , JK 4,5 Skyjacker + podložky pod struny 35 kolesa , TJ Skyjacker 8" 35 kolesa. Ja som tam nevidel žiadne obludy.
Nebudem si dávať na TJ 33 kolesa a 4 palcový podvozok ako voľajaká pipka v amerike čo sa ide okúpať na pláž.
Ja chcem auto pre zábavu, prečo by to bola drahá hračka?
Dám tam nápravy dana 44, čo by mali zniesť 35 kolesa v pohode. Prevod 5,13 aby to malo voľajaký rozjazd. neviem čo by sa tam malo kaziť ( pri rozumnom používaní). Ten TJ na 8 palcoch má dana 30 v predu, a D 35 vzadu uzavierky ARB a v pohode.
Čo sa týka podvozkov neviem či je IM dobý podvozok ale asi nie keď ako tu píšete že za 1 rok Vám klesol o 5 cm.
Ja si myslím že podvozok ktorý stojí 4000 dolarov, nieje takej kvality ako podvozok ktorý predávajú za 2000 dolarov.ň
Nemyslite si že som za môj podvozok dal toľko ako ho teraz predávajú.
Bol totiž v akcii !
Ohľadom portálov , Jednu PV3S mám už doma - to mi úplne stačí.
Ja chcem auto na zábavu a nie na expedície.
Na expedície nemám čas ani peniaze .
Neviem Prečo dávaš na americké auto australske podvozky a tlmiče.
Na ameriku má ísť amerika!
Veľmi pochybujem že by američania vozili svoje auta na vozíkoch na akcie, tam je iný trh, myslíte že by sa tam udržali firmy na trhu ktoré by ponúkali podvozky na auta , na ktorých by sa nedalo jazdiť po cestách?
Ja viem že na slovensku sa skladá trh s OME, IM a sem tam z RE, a kto má iné to je zlé? Pritom s tohoto RE je naj voľba - podľa mňa.
A keď mam fabtech 8" lacnejší v akcii ako 5,5 RE tak prečo ho nezobrať.
Treba vyskúšať a uvidí sa.
Niečo na inšpiráciu:
http://www.fabtechmotorsports.com/video.php
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
Naposledy upravil jojo007 dňa Sob, 13.10.2012, 20:55, celkovo upravené 1
|
Pon, 08.10.2012, 0:03 |
|
 |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
fabtech je super, mat na to , vobec by som nevahal.
Este ten utah mat blizsie, tak do tych 100km..
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Pon, 08.10.2012, 1:23 |
|
 |
jojo007
Začínajúci koumák
Registrovaný: Pon, 05.03.2012, 15:54 Príspevky: 144 Bydlisko: Malacky
|
Ja som ho mal za 2500 euro aj s dopravou, no a o miestach na jazdenie na slovensku " no coment ".
_________________ Poďme skratkou. Síce je to ďalej, ale je tam horšia cesta. Jeep Wrangler TJ 4l, 8" Fabtech, 36 Swamper.
|
Pon, 08.10.2012, 7:50 |
|
 |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|