Dnes je streda 18. júna 2025, meniny má Vratislav a zajtra Alfréd
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Autor |
Správa |
fajer
Proviantak
Registrovaný: Pon, 30.07.2007, 20:32 Príspevky: 887 Bydlisko: trencin
|
poprosim vase nazory, moznosti a napady kde a ako pripadne co napchat - nadrz , otvor na pumpu , technicke riesenia , vyhody - nevyhody... kde co zohnat ak to k tomu treba ... mozne dosledky, zavady, pripadne potrrebne zmeny mechanicke - elektronicke;
no proste koho co v danej suvistlosti napadne..
D A K U J E M
_________________ KAVA - strkova, nesca, bezkofeinova,
Varic - PB, el. konvica, ohnisko,
|
Štv, 21.05.2009, 18:55 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Moj postreh nakolko mal LPG.
Ani na 4l by to už dnes nechcel do sania, takže jedine vstreky, riadiačka, primazávanie.
Nádrž by mala byť taká cca 80l ináč budeš chodiť od čerpačky k čerpačke. Patrik mal vo wrane nádrž v tom smiešnom kufri, ale potom už sa tam zmesitli akurát časaky 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Pia, 22.05.2009, 8:18 |
|
 |
finder
Support
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20 Príspevky: 6668 Bydlisko: PB
|

Ak si zvedavy aj na zatial neoverene spekulacie u mna:
- mam nadrz v rame. Tvori to obdlznik.
- Povodna nadrz doprec, a miesto nej 30l nadrz zo skody 100 + valcova nadrz ktora bude mat min. 48 litrov (este to nemam presne zmerane, tak asi aj vecsia - 64 ? (pisem o efektivnom, teda maximalnom objeme plynu).
Oboje musi vojst (a dufam, ze aj vojde), do povodneho priestoru, takze ziadna nadrz v kufri, povodny kryci plech nadrze naspet v nezmenej alebo malo pozmenej podobe, cize kvazi "hidden" montaz.
Ak sa zadari obe plnia hrdla skryte v povodnych "dvierkach". (neviem co na tento napad povie nejaky montaznik, ci je to koser - teda bezpecne (vypary).
Na povodnej nadrzi bude treba skalibrovat plavak, inac v zasade pouzijes celu trasu povodnu + nejake prace na prisposobovani hadiciek. Ak nedokazes pouzit povodne cerpadlo, nahodis nejake externe mimo nadrz. (to je najmensi problem). Nova nadrz samozrejme musi mat funkcny plavak, resp. si ho zrejme dokazes zadovazit (mali sme srotovne, tak sup-sup na vrakac).
Montaz lpg je kapitola sama o sebe, akurat zopakujem andreja (jednoznacne vstreky).
No to podstatne asi vsetko ...
_________________Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda  . 31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ... http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html
|
Pia, 22.05.2009, 10:29 |
|
 |
MARTINO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Str, 04.10.2006, 20:45 Príspevky: 3143 Bydlisko: VYCHOD PO
|
..tak čo vravi Finder , je celkom fajn riešenie a tak nejak to vyzera na XJčku ,neviem sice či na Wranikovi by sa dalo niečo podobne zrealizovat?

_________________My car is Cherokee-Jeep Grand Cherokee ! 5,2 V8,MT Goodrich,3"liftik,CB,gurtna a dobra duša za volantom. ložiska a prislušenstvo http://www.martino-eshop.sk
|
Pia, 22.05.2009, 10:48 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Do lestenky urcenej na cestu urcite, a sekvencne odporucam, jazdis za par kaciek a rozdiel nepoznat.
No ja osobne by som si ho ale do wrany urcenaj na off nedal, aj bez toho tam vnutri ziadne miesto nemame, zo spodu by bola nadrz asi dost na rane, zatazis auto kilami naviac, bandasku plynu som este nevidel ale benzinovu ma skoro kazde 3.auto, v lese LPG nedotankujes, pribudne ti dalsia vec co ti moze v prachu a blate narobyt problemi, a kto vie ci a ako sa tomu vsetkemu bude pacit to natriasanie, drmotanie a macanie.
|
Uto, 26.05.2009, 21:17 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
No s tým miestom to ej pravda trochu problem a popravde ked mal lpg tak jazdil aj teren a no nevravelo nič v pohode šlapalo 
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Str, 27.05.2009, 8:42 |
|
 |
PEŤO
OFFROAD Expert
Registrovaný: Ned, 18.02.2007, 18:42 Príspevky: 566 Bydlisko: senk
|
Neviem ako vyzera v motore Lpg do sania, ale sekvencia je sama hadicka, kabliky, a krabicky ktore su po motore rozlezene jak rakovina a na pripadnej nocnej lesnej poruche to nechcene poodpajas ani nevies ako. Mne osobne ten chaos v motore viac vadi ako ta nadrz v kufri. Hold vsetko ma svoje + a - .
|
Str, 27.05.2009, 18:21 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
Panáčku, a nebola by toto cesta? Isto by tvoj vzor nasledovali mnohí...

|
Štv, 04.06.2009, 8:19 |
|
 |
Andrej
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 8:47 Príspevky: 4605 Bydlisko: Hlavná dedina
|
Radko asi nie ofic tam na papiere nedáš iný motor ako tam je, tj benzín a 4l 6-valec
_________________WJ 2004 4,0l Laredo, 242 štandartne vo výbave - cestná leštenka 2" lift, Bilsteiny Toyota Auris Tourist Sports 1,6Valvematic, multidrive S EX Honda Civic 1,5 VVTI EX JGCH 4l - trochu off EX JGCH 5,2l - cestná leštenka email: andrej.durda@gmail.com
|
Štv, 04.06.2009, 9:15 |
|
 |
rado nd
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 7:51 Príspevky: 1758 Bydlisko: SK
|
No, pravda je, že som to chcel do iného vlákna, len mi wyszukiwarka nezafungovala.
|
Štv, 04.06.2009, 9:39 |
|
 |
Vlad
Učeň
Registrovaný: Štv, 12.01.2012, 20:44 Príspevky: 29 Bydlisko: Nove Zamky
|
Nadrz mam v kufri dojazd ca 200km, kombinovany dojazd 800. Samozrejme vstreky jazdi to bez problemov rozdiel nepoznat. Naozaj je lepsie doriesit bandasky s benzinom a nie je problem prejst viac ako 1000km. Plyn pouzivam na bezne jazdenie. Taham do chorvatska karavan a na obe plne dojdem na Rab (nieco cez 600km) raz rocne to prezijem. Pokial je TJ upravovany serioznym liftom naozaj miesta pod autom vzhladom na track bar a podstatne lepsi travel nie je a v terene to veru bude o drzku. Vlado
|
Sob, 18.10.2014, 12:34 |
|
 |
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Príspevkov: 11 ] |
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|