4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

WRANA TJ 05 4.0 a LPG
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=161&t=7954
Stránka 1 z 1

Autor:  fajer [ Štv, 21.05.2009, 18:55 ]
Predmet príspevku:  WRANA TJ 05 4.0 a LPG

poprosim vase nazory, moznosti a napady kde a ako pripadne co napchat - nadrz , otvor na pumpu , technicke riesenia , vyhody - nevyhody... kde co zohnat ak to k tomu treba ... mozne dosledky, zavady, pripadne potrrebne zmeny mechanicke - elektronicke;

no proste koho co v danej suvistlosti napadne..

D A K U J E M

Autor:  Andrej [ Pia, 22.05.2009, 8:18 ]
Predmet príspevku:  Re: WRANA TJ 05 4.0 a LPG

Moj postreh nakolko mal LPG.

Ani na 4l by to už dnes nechcel do sania, takže jedine vstreky, riadiačka, primazávanie.

Nádrž by mala byť taká cca 80l ináč budeš chodiť od čerpačky k čerpačke. Patrik mal vo wrane nádrž v tom smiešnom kufri, ale potom už sa tam zmesitli akurát časaky :-D

Autor:  finder [ Pia, 22.05.2009, 10:29 ]
Predmet príspevku: 

Ak si zvedavy aj na zatial neoverene spekulacie u mna:
- mam nadrz v rame. Tvori to obdlznik.
- Povodna nadrz doprec, a miesto nej 30l nadrz zo skody 100 + valcova nadrz ktora bude mat min. 48 litrov (este to nemam presne zmerane, tak asi aj vecsia - 64 ? (pisem o efektivnom, teda maximalnom objeme plynu).
Oboje musi vojst (a dufam, ze aj vojde), do povodneho priestoru, takze ziadna nadrz v kufri, povodny kryci plech nadrze naspet v nezmenej alebo malo pozmenej podobe, cize kvazi "hidden" montaz.
Ak sa zadari obe plnia hrdla skryte v povodnych "dvierkach". (neviem co na tento napad povie nejaky montaznik, ci je to koser - teda bezpecne (vypary).

Na povodnej nadrzi bude treba skalibrovat plavak, inac v zasade pouzijes celu trasu povodnu + nejake prace na prisposobovani hadiciek. Ak nedokazes pouzit povodne cerpadlo, nahodis nejake externe mimo nadrz. (to je najmensi problem). Nova nadrz samozrejme musi mat funkcny plavak, resp. si ho zrejme dokazes zadovazit (mali sme srotovne, tak sup-sup na vrakac).

Montaz lpg je kapitola sama o sebe, akurat zopakujem andreja (jednoznacne vstreky).

No to podstatne asi vsetko ...

Autor:  MARTINO [ Pia, 22.05.2009, 10:48 ]
Predmet príspevku: 

..tak čo vravi Finder , je celkom fajn riešenie a tak nejak to vyzera na XJčku ,neviem sice či na Wranikovi by sa dalo niečo podobne zrealizovat? :smt017


Obrázok

Autor:  PEŤO [ Uto, 26.05.2009, 21:17 ]
Predmet príspevku: 

Do lestenky urcenej na cestu urcite, a sekvencne odporucam, jazdis za par kaciek a rozdiel nepoznat.

No ja osobne by som si ho ale do wrany urcenaj na off nedal, aj bez toho tam vnutri ziadne miesto nemame, zo spodu by bola nadrz asi dost na rane, zatazis auto kilami naviac, bandasku plynu som este nevidel ale benzinovu ma skoro kazde 3.auto, v lese LPG nedotankujes, pribudne ti dalsia vec co ti moze v prachu a blate narobyt problemi, a kto vie ci a ako sa tomu vsetkemu bude pacit to natriasanie, drmotanie a macanie.

Autor:  Andrej [ Str, 27.05.2009, 8:42 ]
Predmet príspevku: 

No s tým miestom to ej pravda trochu problem a popravde ked mal lpg tak jazdil aj teren a no nevravelo nič v pohode šlapalo :wink:

Autor:  PEŤO [ Str, 27.05.2009, 18:21 ]
Predmet príspevku: 

Neviem ako vyzera v motore Lpg do sania, ale sekvencia je sama hadicka, kabliky, a krabicky ktore su po motore rozlezene jak rakovina a na pripadnej nocnej lesnej poruche to nechcene poodpajas ani nevies ako. Mne osobne ten chaos v motore viac vadi ako ta nadrz v kufri. Hold vsetko ma svoje + a - .

Autor:  rado nd [ Štv, 04.06.2009, 8:19 ]
Predmet príspevku: 

Panáčku, a nebola by toto cesta? Isto by tvoj vzor nasledovali mnohí...


Obrázok

Obrázok

Autor:  Andrej [ Štv, 04.06.2009, 9:15 ]
Predmet príspevku: 

Radko asi nie ofic tam na papiere nedáš iný motor ako tam je, tj benzín a 4l 6-valec

Autor:  rado nd [ Štv, 04.06.2009, 9:39 ]
Predmet príspevku: 

No, pravda je, že som to chcel do iného vlákna, len mi wyszukiwarka nezafungovala.

Autor:  Vlad [ Sob, 18.10.2014, 12:34 ]
Predmet príspevku:  Re: WRANA TJ 05 4.0 a LPG

Nadrz mam v kufri dojazd ca 200km, kombinovany dojazd 800. Samozrejme vstreky jazdi to bez problemov rozdiel nepoznat. Naozaj je lepsie doriesit bandasky s benzinom a nie je problem prejst viac ako 1000km. Plyn pouzivam na bezne jazdenie. Taham do chorvatska karavan a na obe plne dojdem na Rab (nieco cez 600km) raz rocne to prezijem.
Pokial je TJ upravovany serioznym liftom naozaj miesta pod autom vzhladom na track bar a podstatne lepsi travel nie je a v terene to veru bude o drzku. Vlado

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/