4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Jeep Wrangler JK - po zmene prevodu neide tempomat
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=162&t=14696
Stránka 1 z 2

Autor:  FOGY [ Pia, 23.03.2012, 0:02 ]
Predmet príspevku:  Jeep Wrangler JK - po zmene prevodu neide tempomat

skrátil som prevod na JK 2011 a prestal fungovať tempomat. Príčina mi je jasná. Preto hľadám experta, alebo expertov, ktorý by ten tempomat vedeli spojazdniť .

Autor:  RENSO [ Pia, 23.03.2012, 6:09 ]
Predmet príspevku: 

Fogy serus, skús s tým dobehnúť do Jelšavskej Teplice, je tam macher čo to urobí, len má strašne vela, ozvy sa mi a zbehneme za ním až chceš 0918 046 320

Autor:  FOGY [ Pia, 23.03.2012, 12:25 ]
Predmet príspevku: 

on vie preprogramovať elektroniku na JK ??? Bol som s tým v jeepe v ke, vysvetlil som im , že som menil prevod, že to treba preprogramovať na iný prevod, ale po pol dni čakania mi oznámili, že mi urobili refresh môjho pôvodného softu, čiže tempomat naďalej neide. On síce funguje na 5-ke, ale keď dám 6-ku, tak už neide. Zjavne je tým prevodom pobláznená riadiaca jednotka. Zmena prevodu je bežná vec, len u nás majú s tým problémy hlavné tí, ktorí by to mali vedieť

Autor:  RENSO [ Pia, 23.03.2012, 14:06 ]
Predmet príspevku: 

Tu na okoli je najlepší, hlavne čo sa elektriky týka... zbehnuť za nim za to vela nedáš a uvidí sa čo povie, nikdy nič neslubuje ale urobil doposial hádam všetko.

Autor:  ORC [ Pia, 23.03.2012, 16:16 ]
Predmet príspevku: 

A co takto si zohnat ProCal modul a preprogramovat si sam co potrebujes.
Okrem nasej firmy to v SR mozno predavaju aj iny.
Myslim toto: http://www.aev-conversions.com/isheets/ ... _Guide.pdf
Zmena prevodov ovplyvni na JK aj ine veci ako len tempomat a treba ju urcite preprogramovat.
Juro

Autor:  fajer [ Pia, 23.03.2012, 17:09 ]
Predmet príspevku: 

nap. Take abs a nesledne esp, celkom to potom haluzi...

Autor:  Andrej [ Pia, 23.03.2012, 18:41 ]
Predmet príspevku: 

Pro cal a preprogramovať veľkosť kolies prevody v dife a všetko bude chodiť ako má.

Máme skladom KEBY NIEČO

A. :-D

Autor:  FOGY [ Sob, 24.03.2012, 10:39 ]
Predmet príspevku: 

A ako funguje ten ProCal? Ako sa to programuje? Nevidel som na tom žiadne tlačidlá. Nie som veľký kamarát s počítačmi a elektronikou.
ps: andrej - tie chromoly poloosi, ktoré ste mi dodali som už nahodil. Semeringy išli dosť ťažko, majú o chlp vačší priemer.

Autor:  ORC [ Sob, 24.03.2012, 11:36 ]
Predmet príspevku: 

ProCal funguje velmi jednoducho. Nemusis byt ziadny expert aby si to zvladol. Zjednoduseny postup si pozri tu: http://www.aev-conversions.com/pdf/ishe ... erence.pdf
Ked si kupoval ten skrateny prevod nikto ta neupozornil na potrebu zmeny software? Pri JK je to dost klucova vec pri takmer akejkolvek uprave.

Autor:  FOGY [ Sob, 24.03.2012, 21:31 ]
Predmet príspevku: 

prevody a uzávierky robili CB-one, ale nič nespomenuli. Dick cepek / už druhá sada/ a aj James Baroud je od ORC. Keď sa dačo doláme / poloosi / - jeepparts.
Predtým som Procal nepotreboval, lebo som nemal žiadne tempomaty ani ESP na TJ a ani ABS na YJ.
To nové JK je napchaté elektronikou, senzormi, vážičmi..., človek sa bojí s tým prebehnúť už aj cez mláku. Idem ešte raz do jeepu - ke, lebo je nejaká zvolávačka na štart-stop systém a potom riešim ten Procal.
Ďakujem pekne za rady

Autor:  FOGY [ Sob, 24.03.2012, 21:44 ]
Predmet príspevku: 

skusim pridať fotoObrázok

Autor:  fajer [ Ned, 25.03.2012, 1:03 ]
Predmet príspevku: 

FOGY ; od tohoto prispevku ma to zaujma podstatne viac.
A sice :

Ak si presiel YJ;TJ; co ta viedlo k JK ???

Vozidla YJ;TJ si neako "staval" ty ? alebo ti to len preslo vlastnictvom a ako prislo tak odislo??

Ten kanar na foto je predpokladam OME, koho to bol napad a s akeho dovodu??

Autor:  FOGY [ Ned, 25.03.2012, 17:25 ]
Predmet príspevku: 

po arách a rocstach som si kúpil prvý jeep- YJ, ale bola to 2,5ka, čiže nevládala. Tak som prešiel na TJ 4,0. S ním som vyšiel v Rumunsku na Vladeasu 1840m Ani som ho velmi nechcel predať, ale ked prišiel kupec, tak som neodolal. Tak som skončil pri JK a nehodlám ho už predávať. Jeepy používam na krátke expedície na Ukrainu, Rumunsko, nie na offroad rozbíjačky. Aj preto používam OME. Mal som ich aj na TJ. Kúpil som sport, lebo som chcel manuál a rubicony sú len automaty. Takže som zainvestoval do obidvoch uzávierok, navijáka, ARB nárazníka, krátky prevod...
Ale prídem sa pozrieť aj do Tisovca, ale len ako divák

Autor:  palo-cherokee [ Pon, 26.03.2012, 11:13 ]
Predmet príspevku: 

Elektricky je JK toho podstatne viac co treba doladit po lifte a zmene prevodov. Zaklad je spravne skalibrovat prevody a velkost pneu. Potom treba spravne nastavit geometriu a polohu volantu, pripadne (ak mas) citlivost senzorov tlaku v pneu. Na toto je dobry ten ProCal.

Je to velmi jednoduche a intuitivne. Ak si nevies rad tak dojdi a spravime to.

Autor:  FOGY [ Uto, 27.03.2012, 20:18 ]
Predmet príspevku: 

OK, ozvem sa. buduci tyzden v utorok idem do jeep kosice koli tej zvolavacke, a potom to riesime.

Stránka 1 z 2 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/