Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Štv, 23.05.2024, 10:34
Dnes je štvrtok 23. mája 2024, meniny má Želmíra a zajtra Ela




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 8 ] 
 Tlmic riadenia so strunou 
Autor Správa
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
V teme foto mesiaca som si vsimol na fotke jedneho patrola tlmic riadenia so strunou.... Este som to nevidel tak ma to zaujima, kedze moj ide do kytek, mozno tam uz aj je, tak ze aky je rozdiel medzi seriovym, nejakym lepsim ako je seriovy a takym so strunou. Citelny rozdiel, v com? Ma vyznam kupovat taky tlmic v porovnani s cenou serioveho/znackovejsieho?

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 06.02.2014, 0:19
Profil
koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pia, 06.10.2006, 9:35
Príspevky: 4306
Bydlisko: ZA
Odpoveď s citáciou
Tlmič riadenia je na našich terénnych potvorách hlavne na to, aby ti pri vhupnutí do koľaje volant ruky nedolámal. Inak sa auto na normálnej ceste musí chovať rovnako s tlmičom aj bez.
Pri sériovom rozmere kolies na XJ stačí sériový. Do rozmeru 35 nejaký "lepší". Od 35 nahor sa to rieši inak - ale postaviť XJ na 35+ tiež nie je úplne jednoduché.

_________________
www.facebook.com/jeepparts , www.jeepparts.sk , www.spinsro.sk


Štv, 06.02.2014, 12:05
Profil WWW
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 05.01.2010, 20:33
Príspevky: 360
Bydlisko: Banská Bystrica
Odpoveď s citáciou
trochu sa to tiez tejto temy tyka, ako je to s chladicom oleja do serva ? ked auto nema seriovo tlmic riadenia,a dorobim ho tam, je nutny aj chladic oleja serva ? lebo vlastne bude musiet stale pretlacat aj tlmic aj kolesa ci to zvladne auto aj bez ?

dik chalani

_________________
Nissan Doublecab 2,5 D

Mitsubishi Pajero 2,8 TD


Štv, 06.02.2014, 12:44
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Sob, 05.10.2013, 22:10
Príspevky: 343
Bydlisko: Piešťany
Odpoveď s citáciou
Dakujem za odpoved, takze vzhladom na to ze moje xj je liftnute o 2" na seriovych kolesach mi staci seriovy.

_________________
Jeep Grand Cherokee WJ 4,7 V8 H.O. Overland

Jeep Grand Cherokee ZG, 4.5" Rubicon Express Long Arm, 35" Silverstone MT 117 Extreme, navijak, CB, pevnostaky, Ford 8.8 + OX locker, Dana 30 high pinion vystuzena + RCV poloosi, WARN ZEON 12


Štv, 06.02.2014, 12:58
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 13:24
Príspevky: 1208
Bydlisko: Ráztočno - PD
Odpoveď s citáciou
chladič oleja nepotrebuješ, ja mám na D21 33" kolesá (občas aj 35") a tlmič riadenia OME a so servom som nikdy problém nemal. Jedine keď mi šmýkal starý klinový remeň.
Na tom tlmiči riadenia je tá struna tak 80% efekt a 20% účinnosť - akože napomáha lepšie vracať volant do priameho smeru hlavne pri použití väčších pneumatík.

_________________
Ludia požadujú aby ich život mal nejaký zmysel, život má presne toľko zmyslov, koľko sme ochotný doň vložiť. H. Hesse


Štv, 06.02.2014, 13:16
Profil
Ťažký Profík
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 11.01.2010, 17:17
Príspevky: 325
Bydlisko: Island+Slovensko(Liptov)
Odpoveď s citáciou
palo-cherokee píše:
Inak sa auto na normálnej ceste musí chovať rovnako s tlmičom aj bez.

:smt023
Ja som na Patrole odobral tlmic pred par rokmi, odvtedy dakych 20000km a nevidno v tom ziadny rozdiel, ci s nim,alebo bez.
Ak je vsetko v poriadku, loziska dobre, gumy vyvazene, capy nevybite, atd., tak nema co buchat do ruk.

_________________
Patrol Y60 RD28T-sivý koník z Islandu,ktorý nikdy nesklamal
Patrol Y60 TD42-zeleny vôl,doteraz poznajúci len tvrdú prácu


Štv, 06.02.2014, 21:43
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 12.01.2014, 13:27
Príspevky: 163
Bydlisko: P. Polhora (BR)
Odpoveď s citáciou
je to tlmič riadenia (return to centre)
http://www.toughdog.com.au/?page_id=80

_________________
Y 61


Pia, 07.02.2014, 6:29
Profil
Koumák
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 12.01.2014, 13:27
Príspevky: 163
Bydlisko: P. Polhora (BR)
Odpoveď s citáciou
Tak ako ste písali pre sériovku stačí to čo tam je. S tým čo mám ja oproti sériovému nieje rozdiel citeľný v sile ktorú treba vyvinúť na pootočenie. Pekne to vracia späť do priamého smeru a v teréne je to riadenie o niečom inom. Videl som už polámané prsty od volantu. A tak ako aj tlmiče pruženia tak aj tieto majú svoju životnosť, čiže ak sú tam od výroby tak po 300t km sú už asi iba závažím na prednej náprave :mrgreen: .

_________________
Y 61


Sob, 08.02.2014, 21:29
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 8 ] 

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: