Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Str, 26.06.2024, 4:24
Dnes je streda 26. júna 2024, meniny má Adriána a zajtra Ladislav, Ladislava




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 75 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší
 ako pomoct zmrznutemu dieslu? 
Autor Správa
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to nerob.

Štart sprej je vražda.

Je to vlastne éter v spreji a kruto ubližuje motorovi.

_________________
SLOW & FURIOUS


Str, 27.01.2010, 22:02
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1037
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Ako mu to ublizuje :shock: nazhavym :D pretocim :lol: streknem :D pretocim :-D a us cakam :roll: na to ked sa odlepi teplota od dorazu ziadne tocenie do krvava ani spiralu nepouzivam

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Str, 27.01.2010, 22:11
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
sparco - s takymi kablami som skusal a potom asi starter taha viac ako 600 A. kabel by to asi vydrzal ale cez tie svorky tie A nemaju sancu. Musia to byt svorky co maju medennu rovnu kontaktnu plochu, nie zuby a silnu pruzinu


Str, 27.01.2010, 22:54
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
...eterový štart sprej spôsobuje silné detonácie adojebe čapy a kluku a možno aj iné.

Inak sa dá použiť na štartovanie aj hociaký iný sprej. Napr. konkor a WD je naj.

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 27.01.2010, 23:04
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 28.12.2009, 20:22
Príspevky: 1037
Bydlisko: Pezinok Lošonec
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tak tomu nerozumiem otacky nevystrelia ako ma varovaly a nestriekam viac ako 2s motor nastartujem a otacky su na 850 max :P

_________________
Jeep zj 4.0 1994
Jeep xj 4.0 H.O.1996
Mazda 323 bf turbo 4wd
Multipla CNG
Ex. Jeep cherokee 2.1
Ex.LKT 81 T
Ex.UKT 6340
Ex .suzuki samurai 1,3 sj510
0904976223


Str, 27.01.2010, 23:10
Profil
Recyklovaný teaneger
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 26.12.2006, 17:21
Príspevky: 3601
Bydlisko: MY/BA
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Nejde o otáčky, ale o tvrdú detonáciu.
Zober ložisko a drbni po nom s kladivom. Asi tak nejak to je osožné. :-)

_________________
JAK BY TADY BYLO KRÁSNE, KDYBY SEM TU NEBYL JÁ.Obrázok


Str, 27.01.2010, 23:34
Profil
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
éter odmastí drieky sacích ventilov. Gumičky sú z toho celé hepy :(

dtto zmyje chabý olejový film od včera zo stien valcov, takže než je natlakované mazanie, ide sa brutal na sucho.

éter by som do vlastného auta nestriekal ani za zlaté prasa.

radšej dať prečítať noviny. alebo fúknuť teplovzdušnou pištolou do sania.

_________________
SLOW & FURIOUS


Štv, 28.01.2010, 0:13
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jejdanenky, tu je debata. Tfujst, éter v krajnej núdzi v škandinávskych krajoch a ďalej za polárnym kruhom. Štartovacie spraye sú už namiešané s kdečím, ale podstatou ako Martin písau je ľahkozápalné médium. Keď máš motor, palivovú sústavu a aj elektrickú v poriadku, tak v našich podmienkach spreye nepotrebuješ.

A medzi nami, motoru to ubližuje

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 28.01.2010, 1:59
Profil WWW
OFFROAD Expert

Registrovaný: Str, 21.03.2007, 6:03
Príspevky: 553
Bydlisko: xx
Odpoveď s citáciou
Poslať 
zaklad u kazdeho diesla je este na jesen vymenit palivovy filter, skontrolovat zhavice ci zhavia spravne a vsetky, mat dobru baterku a starter v poriadku. Samozrejme ze motor este musi mat kompresiu, inak je zbytocne trapit starter aj baterku, lepsie je potom ho drzat v garazi. Tiez sa mi osvedcilo liat castrol aditiv do nafty, ale odvtedy uz hadam robia aj nieco lepsie. Pridanim benzinu do nafty mozete ocakavat mierne klepkanie ako aj nizsi vykon, ale tiez to funguje dobre.
Taktiez dost dolezita vec je tankovat nadrz doplna, aby sa nevytvaralo miesto na orosovanie nadrze a taktiez u starsich aut nech vam netaha sajrajt do filtrov.
Taktiez v katastrofalnych mrazoch som prikryval motor dekou vecer ked som dosiel z prace a pre istotu som nosil v kufri malu propanbutanovu bombu aj s horakom...keby nieco.


Štv, 28.01.2010, 4:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 16.11.2008, 20:51
Príspevky: 1049
Bydlisko: Bratislava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
dobré žhaviče, výkonný AKB, aditívum do nafty. Keď toto všetko bolo vždy som naštartoval.
Ďalším vhodným prípravkom je teplovodné nezávislé kúrenie s predhrevom motora kde som nemal problém v žiadnej zime.

_________________
Nissan Pathfinder R51 2005 128kW malá "expedičná" úprava: ASFIRpredný nárazník + ochrana spodku, IRON MANpodvozok, BFG KO2pneu,navijáčik


Štv, 28.01.2010, 10:15
Profil
Support
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Str, 04.10.2006, 14:20
Príspevky: 6674
Bydlisko: PB
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Mierne off-top
Videl som niekde na bruchoplazy (hlavne) taku vec:
Povodny vypustaci stupel chladica sa vyhodil a miesto neho sa strcil obdobny, ale isla cez neho spirala. Normalne sa to tvarilo ako varic na vodu.
S oblubou to pouzivaju v skandinavii. Na travniku maju vyvedene stlpiky s 230V, natiahne si predlzovacku do auta, zapoji do spiraly, na stlpiku ma spinacky a rano mu to zopne a nahreje chladic, nez ide s autom prec.
V nasich podmienkach v podstate pouzitelne tiez, ale len tam kde si mozes dovolit tahat predlzovacku (vecsinou rodnine domy).
(no a samozrejme treba zohnat ten novy stupel).

_________________
Co neubrdzis, neukecas. Ak to nejde ubrzdit, aspon pridaj, nech je sranda :-D.
31" AT, AVM, hasicak, gurtne, retaze, bezna auto vybava. Zatial ...
http://www.spritmonitor.de/en/mileage_icon/599240.html


Štv, 28.01.2010, 10:32
Profil
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Finder,

na tieto prípady myslia výrobky teplovodné od firiem Webasto, Ebersprecher...
Inak teda v praotcovi všetkých áut - to jest v Avii (aj Zetor) je v hlave špirála na 220V. Mám doma pripravený zvarený adaptér ktorý chcem hodiť do spodnej hadice a je v ňom práve táto špirála.
Teraz je objednané ešte malé elektrické 12V vodné čerpadlo kúrenia auta k zaisteniu cirkulácie pri ohreve a pre dochladenie na cca 3minúty po vypnutí motora :-D

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 28.01.2010, 11:10
Profil WWW
CVOK HOBBISTA
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 14.06.2007, 22:53
Príspevky: 1442
Bydlisko: Západné čechy - okres ROkycany (pochádzam z Martina)
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Včera pri -20°C Patrol naštartoval 8-)
Pred filtrom mám domontované sklíčko z Avie ako hrubý filter vody a nečistot a samozrejme vidím aká nafta tam je :wink:

-ka-

_________________
Červená je tiež farba...
+420 604 240 223


Štv, 28.01.2010, 11:11
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Pon, 16.03.2009, 1:26
Príspevky: 2391
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
To Finder:
túto metódu so špirálou sme používali v Tatrách pred rokmi na Š 120 cca 5-6 rokov (než ju kamarát predal) , fungovalo to... ale tá mala tuším 12,5 litra chladiacej kvapaliny a tá sa stíhala tepelným spádom premiešavať.
Na služobnom G-čku bola tiež takáto úprava, ale presne spočítaná na výkon a objem kvapaliny, s termostatom. To znamená, že pred nejakým "home made" by to chcelo poriadne spočítať, alebo vykukať napr. na tom Mercedese.
Inak, fungovalo to geniálne, a malo to veľmi dobrý vply aj na spotrebu. Ešte si spomínam, že teplota sa na Š 120 udržovala tuším na 35 stupňov Celzia, u Mercedesu teplotu neviem. Šteker je tam hore na motore, kábel 220V pod sedačkou šoféra.

Inak Patrol štartuje aj pri - 18 teraz, a trošku dymí, trošku koktá, ale to súvisí s tými problémami čo som popisoval v inej téme - vplyv vlhkosti.

_________________
Jenki

Patrol GR (Y61) 2,8 TD6 Wagon, Family Off Road Edition
Subaru Outback 3,6 H6, SUV Edition
Pajerko II, 3,5 V6 automat, SWB, Off Road Edition - predané


Štv, 28.01.2010, 11:29
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 27.05.2008, 18:49
Príspevky: 692
Bydlisko: TN
Odpoveď s citáciou
Poslať 
ale co pytaju za webasto je blaznovstvo. taka 220v spirala v zavite by urcite pomohla (kombinovana s termostatom a cerpadlom)


Štv, 28.01.2010, 11:37
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 75 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: