| 4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ | |
| Piestové riadenie http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12684 | Stránka 1 z 1 | 
| Autor: | Juraj Surovec [ Štv, 17.03.2011, 19:22 ] | 
| Predmet príspevku: | Piestové riadenie | 
| Nevie niekto dáky link ako prerobiť riadenie na piestové . mám tú kocku na volant ale neviem akí priemer piestu tam dať. Ani či to mozem zapojiť na moje servo čerpadlo z Jeepu . Hladal som a prt som našiel asi to chce dáky odborní výraz alebo čo . | |
| Autor: | efendi [ Štv, 17.03.2011, 19:52 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| skus sa spojit s denyzom,, on prerabal riadenie, tusim na nieco take ako spominas..,, ale viem ze on menil aj cerpadlo, na Wraniku.. | |
| Autor: | pejo [ Štv, 17.03.2011, 19:58 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Treba tomu spočítať prevod. Podľa sedliackeho rozumu by som postupoval asi takto. Z jednej krajnej polohy do druhej má byť cca 4 otáčky volantu. Musíš zistiť, koľko oleja prepustí Orsta na jednu otáčku, označme v-je to vlastne hydrostatický prevodník. Ďalej musíš zistiť, koľko oleja potrebuješ na chod valca z jednej krajnej polohy do druhej označme V. Podelíš V/v a máš počet otáčok. Ak je málo, tak treba väčší valec a opačne. | |
| Autor: | Juraj Surovec [ Štv, 17.03.2011, 20:40 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Pejo mna s teba vystre . Do frasa nebude stačiť taká 70 ako som ti doviezol  No niečo už poriešim . | |
| Autor: | Lucky [ Štv, 17.03.2011, 21:05 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| možeš to spraviť tak ako to má deniz na wrane alebo aj jednostraným piestom teda len musí byť spojovačka a myslím že čerpadlo z jepa bude slabé skus zohneť čerpadlo z ifi ja som to dával teraz na traktor   | |
| Autor: | tchor552 [ Štv, 17.03.2011, 22:48 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| dost vela zalezi od orsty riadenia a piestu . ja to idem robit na mkove napravy piestnica co sa visuva do 2stran a orsta je 160tka .. typujem ze na pol otacky volantu budem mat plny . | |
| Autor: | pablo [ Pia, 18.03.2011, 0:39 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| tchor552 píše: dost vela zalezi od orsty riadenia a piestu . ja to idem robit na mkove napravy piestnica co sa visuva do 2stran a orsta je 160tka .. typujem ze na pol otacky volantu budem mat plny . OT: k čomu je to dobré? ,   160-tka sa dáva na Zetor krištál , nie na nejaku malú zliepanicu, | |
| Autor: | denyz [ Pia, 18.03.2011, 21:12 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Aj tak si myslím že by si mal použiť len pomocné riadenie a nie plne hydraulické , podla obrázku máš aj "malé" kolesá tak prečo, mne na starom jeepe 35"x12,5 pneu origo riadenie bez problémov a keď jazdíš aj po ceste tak vôbedz , ďalej vyskladať to z pozbieraných vecí z vrakoviska , vydatnosť čerpadla ,chladenie , množstvo oleja , priemer valca , hadice to všetko treba zladiť bo rozbiješ papulu. Ja mám celý kit priamo doladený, kupený na Wrangler a sem tam sa stane že vynechá riadenie a to ti je len fasa zážitok.uvažuj bo budeš sa vtom hrabať rok . Tu si vyber dačo :pomocné hydrau.riadenie http://www.pscmotorsports.com/Extreme-C ... 87-95-yj-/ | |
| Autor: | Lucky [ Pia, 18.03.2011, 21:29 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| ...tak ako hovorí Deniz ak chceš jazdiť aj po cestách tak plnohydraolické riadenie nieje moc dobrá volba daj iba pomocné ako už spomýnal,ja osobne si myslým že s klasikou to zvládneš aj na 35 v pohodke,ale tak to je na tebe.... | |
| Autor: | Juraj Surovec [ Ned, 20.03.2011, 14:44 ] | 
| Predmet príspevku: | |
| Dakujem za rady . Teraz ste mi dali chrobáka do hlavy to sa musí uznať . Ja som to mal v pláne len preto že chcem jazdiť trošku horší terén ako skaly a podobne . Na cestu ísť aj tak nemožem a mám to tak urobené že ked ma napadne hodiť tam tie nápravy V3S prehodím na ramenách iba čapy a tu piestnicu riadenia . Iba preto som to chcel popredu nachystať aby som stým potom nemal problém . Teraz sa priznám že začínam mať pocit že už sám neviem čo vlastne chcem !!!!!!! | |
| Stránka 1 z 1 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ | |