4x4 Club Slovakia http://4x4club.sk/forum/ |
|
Patrol TD42 pracovna teplota? http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=16577 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 17:09 ] |
Predmet príspevku: | Patrol TD42 pracovna teplota? |
cafte, otazka je smerovana hlavne pre tych co maju prerabanu 2.8TD na 4.2D... kolko je u Vas normalna pracovna teplota na budikoch? Pytam sa lebo mne pri jazde po rovine mi rucicka nevybehne viac ako na 1/4, ale pri jazde do prudkeho kopca mi rucicka celkom rychlo vyskoci na 1/2 az 3/4... tak rozmyslam ci je to normalne alebo ja mam nejaku chybu v chladiacom systeme (zly termostat, visko) dakujem vsetkym za pripadne odpovede ![]() |
Autor: | damballa [ Pia, 01.02.2013, 17:14 ] |
Predmet príspevku: | |
na mojej 4.2 pri beznom jazdeni sa mi teplota drzi 70-80st , pri velkom kopci co bol extrem tak sa vysplhalo max na 95 |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 17:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Mas nejaky externy budik na teplotu? ako to ukazuju klasicke budiky? |
Autor: | damballa [ Pia, 01.02.2013, 17:43 ] |
Predmet príspevku: | |
ano mam tuningovy budik pridavny povodny som odpojil |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 17:51 ] |
Predmet príspevku: | |
damballa píše: ano mam tuningovy budik pridavny povodny som odpojil oki vdaka, asi budem musiet tiez nieco take poriesit... Pytal som sa preto lebo na 2.8TD som pekne pocul ked nad polovicou budikov mi zopla vysko a teplota isla hned dole pri 4.2 som visko spojku este nepocul ani pri dlhom kopci ked bola teplota tak na 3/4 ako som pisal |
Autor: | Andy NM [ Pia, 01.02.2013, 18:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Ja mam Y61, takze budik je bez dielikov ale stale mi rucicku drzi kusok pred polovicou, pred tym znazornenym teplomerom na budiku a vo velkych tiahlych kopcoch sa to vysplha max. do polky budika. To mam ale vypadany chladic a visko to uz ma asi za sebou. Pre upresnenie, mam tam chladic 4,2D, nie 2,8TD. Po zime tam dam novy chladic, termostat aj visko a uvidim.. Cidla teploty vody som prehodil z 2,8, takze by to malo ukazovat pravdu.. |
Autor: | Little PEPE [ Pia, 01.02.2013, 18:11 ] |
Predmet príspevku: | Re: Patrol TD42 pracovna teplota? |
kubino99 píše: cafte, otazka je smerovana hlavne pre tych co maju prerabanu 2.8TD na 4.2D... kolko je u Vas normalna pracovna teplota na budikoch? Pytam sa lebo mne pri jazde po rovine mi rucicka nevybehne viac ako na 1/4, ale pri jazde do kopca mi rucicka celkom rychlo vyskoci na 1/2 az 3/4... tak rozmyslam ci je to normalne alebo ja mam nejaku chybu v chladiacom systeme (zly termostat, visko) dakujem vsetkym za pripadne odpovede ![]() mne sa hreje stale max na 1/4 cca bez výkyvov len pri jazde v piesku na redukciach to stuplo do 1/2 max oturbovaná 4.2 sa hreje viac ako hladká tak to nevies porovnat s dambalom preto je náchylnejsia na kvalitu chladenia. odporucam výmenu termostatu aj viskospojky. rovnaky motor ako ty s radovým čerpadlom hladký diesel má peter zo žiliny jeho sa spýtaj ako sa mu to chová. mne to pripada na ucpaný chladič andy chladič napr Y60 2.8td 1994 je rovnaký ako Y60 4.2 D len 2.8td v Y61 maju ine chladiče |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 18:23 ] |
Predmet príspevku: | Re: Patrol TD42 pracovna teplota? |
Little PEPE píše: kubino99 píše: cafte, otazka je smerovana hlavne pre tych co maju prerabanu 2.8TD na 4.2D... kolko je u Vas normalna pracovna teplota na budikoch? Pytam sa lebo mne pri jazde po rovine mi rucicka nevybehne viac ako na 1/4, ale pri jazde do kopca mi rucicka celkom rychlo vyskoci na 1/2 az 3/4... tak rozmyslam ci je to normalne alebo ja mam nejaku chybu v chladiacom systeme (zly termostat, visko) dakujem vsetkym za pripadne odpovede ![]() mne sa hreje stale max na 1/4 cca bez výkyvov len pri jazde v piesku na redukciach to stuplo do 1/2 max oturbovaná 4.2 sa hreje viac ako hladká tak to nevies porovnat s dambalom preto je náchylnejsia na kvalitu chladenia. odporucam výmenu termostatu aj viskospojky. rovnaky motor ako ty s radovým čerpadlom hladký diesel má peter zo žiliny jeho sa spýtaj ako sa mu to chová. mne to pripada na ucpaný chladič Pepe, dik za info.... Chladic preplachoval Jojo ked montoval motor a vysko som daval novu len mi je divne ze som ju este nepocul zopnut... |
Autor: | Little PEPE [ Pia, 01.02.2013, 18:35 ] |
Predmet príspevku: | |
pri špatnom nefunkčnom termostate keby bol furt otvorený by si 4.2 nezohrial vobec max na dialnici plne gule trochu možno na 1/8 a kurenie by išlo velmi biedne tak som isiel raz tak vím |
Autor: | vladlm [ Pia, 01.02.2013, 19:04 ] |
Predmet príspevku: | |
u mna cca 1/4-1/3 na 1/2 to uz musi vacsi extrem,nespominam si teraz,kedy som mal naposledy v polovici sice mam original 4,2,ale to by malo byt jedno ked som mal ja zly termostat,tak sa v letnych horucavach hrialo na max 1/4,ale kurilo normalne |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 19:09 ] |
Predmet príspevku: | |
vladlm píše: u mna cca 1/4-1/3 na 1/2 to uz musi vacsi extrem,nespominam si teraz,kedy som mal naposledy v polovici sice mam original 4,2,ale to by malo byt jedno ked som mal ja zly termostat,tak sa v letnych horucavach hrialo na max 1/4,ale kurilo normalne no prave kuri to normalne, dokonca par mesiacov som jazdil tak ako hovorite teplota stale pod 1/4 preto ma to prekvapilo ked som isiel teraz dva take horsie kopce (jeden pred zazrivou a druhy pred babinom na orave) ze sa to vysplhalo za 1/2.... |
Autor: | BlackBear [ Pia, 01.02.2013, 19:47 ] |
Predmet príspevku: | |
No ja mám podobný problém momentálne ale na 2,8TD. A to nemusím ísť ani velmi do extrémneho kopca. Pokial idem tak na pol plynu tak je všetko ok,auto aj kúri a teplota ustálená. Ale akonáhle ho popreháňam,stúpne až za1/2 a aj viac. Nedávno mi to pri jazde v hlbokom snehu a do strmého kopca dokonca vyvrelo..kua dúfam,že som niečo nedohubil. Termostat keď umre tak zákonite musí ostať otvorený? Možno blbá otázka...ale mne to pripadá že ide len na malý okruh. Je síce pravda že mám zaj...ý chladič.Musím to zajtra rozhádzať.. |
Autor: | kubino99 [ Pia, 01.02.2013, 20:07 ] |
Predmet príspevku: | |
BlackBear píše: No ja mám podobný problém momentálne ale na 2,8TD. A to nemusím ísť ani velmi do extrémneho kopca. Pokial idem tak na pol plynu tak je všetko ok,auto aj kúri a teplota ustálená. Ale akonáhle ho popreháňam,stúpne až za1/2 a aj viac. Nedávno mi to pri jazde v hlbokom snehu a do strmého kopca dokonca vyvrelo..kua dúfam,že som niečo nedohubil. Termostat keď umre tak zákonite musí ostať otvorený? Možno blbá otázka...ale mne to pripadá že ide len na malý okruh. Je síce pravda že mám zaj...ý chladič.Musím to zajtra rozhádzať.. no modli sa aby to prezila hlava a tesnenie ![]() |
Autor: | BlackBear [ Pia, 01.02.2013, 20:12 ] |
Predmet príspevku: | |
![]() |
Autor: | Andy NM [ Pia, 01.02.2013, 21:00 ] |
Predmet príspevku: | |
Aj mne to este 2,8 robila a problem bol termostat. Never tomu, ze ked je zly ostane otvoreny, moj praveze neotvaral celkom a to bol cely problem. Vymenil som (oproti 4,2 slusna pakaren) a bolo vyriesene. |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |