Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Sob, 27.04.2024, 18:19
Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší
 Kvalitny kompresor 
Autor Správa
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Nó šak ano
ale tam je mazaný od motora práve

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 16.11.2015, 19:59
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Jeden mam z Avie 31 a kluka je otvorena.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 16.11.2015, 20:07
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
presne kluka je otvorena ,rozmyslam ci by stacilo len pozvarat malu nadobku na ten olej -ci to bude stacit na chladenie :smt017 ci tam musi byt aj cirkulacia? viem ,ze dvojvalce z liazky alebo autobusu co mali tiez otvorenu kluku-na olej tak na domace kompresoriky ked sa prerabali stacila len nadobka pozvarana s olejom ale to bolo len na prilezitostne fukanie do dielni :smt017


Pon, 16.11.2015, 20:14
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Staci spravit prirubu,naliat olej a spravit odvetraci srob.Hlava ma rebrovanie s chladenim.Ja som zatial nenasiel ako ho pouzit.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 16.11.2015, 20:21
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Tak sa to robilo aj na tych dvojvalcoch co som popisoval a v dielnach to stihalo a niekto ho,, prazil, cely den a vydrzal ale to bol dvojvalec,ze ten z avii by teoreticky mal tiez nieco vydrzat


Pon, 16.11.2015, 20:26
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Neviem, tak ďaleko moje vedomosti ohľadne áviového kompresora nesahajú

Kedysi sa tým zaoberal Dindaj, ale jak je s tým ďaleko, a či sem ešte chodí, neviem.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 16.11.2015, 20:39
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56
Príspevky: 988
Bydlisko: Povazie
Odpoveď s citáciou
no, uz len vymyslet kam ho zapojit...

_________________
Patrol & Patrol...

ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom
ex: Pajero 2.8


Pon, 16.11.2015, 20:44
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Vzdy sa najde miesto.V dobe ked kupis 12 V kompresor aj zo vzduchojemom aby si mal vzduch na truby a uzavierky je blbost pchat do auta kompresor,regulator vzduchu,vzduchojem.Alebo ho spravit na neaku elektromagneticku spojku aby sa nemusel stale tocit.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 16.11.2015, 21:02
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
v nakladakoch sa toci stale a nie su stym problemy :) ked arb uzavierku tak doplatit za vacsi arb kompresor + nadobu ale to uz 500ecok v riti :-D a kompresor na aviu clovek zozenie za par supov + neaky odpustat tlaku+ regulator + nadoba+ hadice a do 100ecok sa clovek musi zmestit. ale treba sa stym pohrat -vyhrat. neviem ako na 2,8 alebo 3 patrole ale na 4,2 je jedna drazka na remenici volna -asi pre klimu,ze napchat by sa to tam dalo ked som uz raz nad tym uvazoval a ocumoval


Pon, 16.11.2015, 21:09
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
JOE66 píše:
v nakladakoch sa toci stale a nie su stym problemy

Tam mas zbytocnych koni domrte,a zas to potrebujes na vzduchove brzdy.Na Avii bol kompresor len na posilovac a truby.Takze stacil maly.

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 16.11.2015, 21:16
Profil
Mašinista
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39
Príspevky: 1112
Odpoveď s citáciou
Uzávierke stačí bárjaký kompresorík, ale bavíme sa o fúkaní 4 kolies v 34"+ a tak, aby ich to nafúkalo v nejakej predvídateľnej budúcnosti.

Náklaďák má v prvom rade vzduchové brzdy, takže tam sa musí točiť furt, a aj to je niekedy málo.
Kompresor zapojený natvrdo bude zbytočne uberať výkon a zvyšovať spotrebu.

Čo má trojliter neviem z hlavy, štyridvojka má tri drážky, kľuka-vodná pumpa/vrtula-altík, kluka-vodná pumpa/vrtula-servo, a kluka-klíma-šponkladka. Tam by dať išiel, ale to je o hodne jednoduchšie nechať tam klímový a použiť ten, a elmag spojku ovládať práve totým tlakovým spínačom.

_________________
Bežný automobil v základnej výbave.
Nóóikdyž.. :smt077


Pon, 16.11.2015, 21:22
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
Milan pri 180 koni na redukci v terene by ma ten v kuse sa tociaci kompresor netankoval :-D otazka len kto by ho tam namiesto mna namontoval ? :-D s tym klimovym to je jednoduchcsie ale roboty je stym tiez dost .


Pon, 16.11.2015, 21:25
Profil
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37
Príspevky: 3268
Bydlisko: Nitra
Odpoveď s citáciou
Joe,robota s tym je tak alebo tak.A v tejto dobe je pre mna cas luxus.Stale ho mam akosi malo :-D

_________________
Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!


Pon, 16.11.2015, 21:36
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31
Príspevky: 2593
Bydlisko: Vychod
Odpoveď s citáciou
pre mna tiez jednoduchsie zapojit elektricky kompresor ale nie je to ono :)


Pon, 16.11.2015, 21:46
Profil
OFFROAD Expert

Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49
Príspevky: 521
Bydlisko: Kežmarok
Odpoveď s citáciou
Ja špekulujem nad kompresorom už zo dva roky. Uvažujem skôr nad mechanickým riešením, hlavne kvôli rýchlosti a spoľahlivosti. V regáli mám klímový z tých novších ávii. Má to klasickú remenicu a elmag spojku, na kľuke mám tiež drážku voľnú, takže o problém menej. Lenže stále mám dilemu kam ho umiestniť. Dole vľavo( v smere jazdy) by bolo bližšie, ale blbý prístup a hlavne vysoké riziko poškodenia pri mojich potulkách po lese. Hore vľavo je dosť miesta ale dosť ďaleko od remenice. A pravdupovediac neviem kam tam na motor namonovať držiak. Ak niekto máte radu alebo skúsenosť, dajte info.

_________________
Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!

Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla

Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,


Uto, 17.11.2015, 23:42
Profil
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 37 ]  Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: