Dnes je sobota 27. apríla 2024, meniny má Jaroslav a zajtra Jarmila
Autor |
Správa |
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Nó šak ano ale tam je mazaný od motora práve
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 16.11.2015, 19:59 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Jeden mam z Avie 31 a kluka je otvorena.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.11.2015, 20:07 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
presne kluka je otvorena ,rozmyslam ci by stacilo len pozvarat malu nadobku na ten olej -ci to bude stacit na chladenie ci tam musi byt aj cirkulacia? viem ,ze dvojvalce z liazky alebo autobusu co mali tiez otvorenu kluku-na olej tak na domace kompresoriky ked sa prerabali stacila len nadobka pozvarana s olejom ale to bolo len na prilezitostne fukanie do dielni
|
Pon, 16.11.2015, 20:14 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Staci spravit prirubu,naliat olej a spravit odvetraci srob.Hlava ma rebrovanie s chladenim.Ja som zatial nenasiel ako ho pouzit.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.11.2015, 20:21 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Tak sa to robilo aj na tych dvojvalcoch co som popisoval a v dielnach to stihalo a niekto ho,, prazil, cely den a vydrzal ale to bol dvojvalec,ze ten z avii by teoreticky mal tiez nieco vydrzat
|
Pon, 16.11.2015, 20:26 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Neviem, tak ďaleko moje vedomosti ohľadne áviového kompresora nesahajú
Kedysi sa tým zaoberal Dindaj, ale jak je s tým ďaleko, a či sem ešte chodí, neviem.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 16.11.2015, 20:39 |
|
|
tomato
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 24.05.2012, 12:56 Príspevky: 988 Bydlisko: Povazie
|
no, uz len vymyslet kam ho zapojit...
_________________ Patrol & Patrol...
ex: Wrangler JK s talianskym Detroit dízlom ex: Pajero 2.8
|
Pon, 16.11.2015, 20:44 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Vzdy sa najde miesto.V dobe ked kupis 12 V kompresor aj zo vzduchojemom aby si mal vzduch na truby a uzavierky je blbost pchat do auta kompresor,regulator vzduchu,vzduchojem.Alebo ho spravit na neaku elektromagneticku spojku aby sa nemusel stale tocit.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.11.2015, 21:02 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
v nakladakoch sa toci stale a nie su stym problemy ked arb uzavierku tak doplatit za vacsi arb kompresor + nadobu ale to uz 500ecok v riti a kompresor na aviu clovek zozenie za par supov + neaky odpustat tlaku+ regulator + nadoba+ hadice a do 100ecok sa clovek musi zmestit. ale treba sa stym pohrat -vyhrat. neviem ako na 2,8 alebo 3 patrole ale na 4,2 je jedna drazka na remenici volna -asi pre klimu,ze napchat by sa to tam dalo ked som uz raz nad tym uvazoval a ocumoval
|
Pon, 16.11.2015, 21:09 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
JOE66 píše: v nakladakoch sa toci stale a nie su stym problemy Tam mas zbytocnych koni domrte,a zas to potrebujes na vzduchove brzdy.Na Avii bol kompresor len na posilovac a truby.Takze stacil maly.
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.11.2015, 21:16 |
|
|
MoostanQue
Mašinista
Registrovaný: Uto, 19.12.2006, 4:39 Príspevky: 1112
|
Uzávierke stačí bárjaký kompresorík, ale bavíme sa o fúkaní 4 kolies v 34"+ a tak, aby ich to nafúkalo v nejakej predvídateľnej budúcnosti.
Náklaďák má v prvom rade vzduchové brzdy, takže tam sa musí točiť furt, a aj to je niekedy málo. Kompresor zapojený natvrdo bude zbytočne uberať výkon a zvyšovať spotrebu.
Čo má trojliter neviem z hlavy, štyridvojka má tri drážky, kľuka-vodná pumpa/vrtula-altík, kluka-vodná pumpa/vrtula-servo, a kluka-klíma-šponkladka. Tam by dať išiel, ale to je o hodne jednoduchšie nechať tam klímový a použiť ten, a elmag spojku ovládať práve totým tlakovým spínačom.
_________________Bežný automobil v základnej výbave. Nóóikdyž..
|
Pon, 16.11.2015, 21:22 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
Milan pri 180 koni na redukci v terene by ma ten v kuse sa tociaci kompresor netankoval otazka len kto by ho tam namiesto mna namontoval ? s tym klimovym to je jednoduchcsie ale roboty je stym tiez dost .
|
Pon, 16.11.2015, 21:25 |
|
|
Milan
OFFROAD Expert
Registrovaný: Štv, 12.10.2006, 20:37 Príspevky: 3268 Bydlisko: Nitra
|
Joe,robota s tym je tak alebo tak.A v tejto dobe je pre mna cas luxus.Stale ho mam akosi malo
_________________ Patrol GR, kde neprejdem tam pretiahnem!!!
|
Pon, 16.11.2015, 21:36 |
|
|
JOE66
OFFROAD Expert
Registrovaný: Uto, 17.04.2012, 18:31 Príspevky: 2593 Bydlisko: Vychod
|
pre mna tiez jednoduchsie zapojit elektricky kompresor ale nie je to ono
|
Pon, 16.11.2015, 21:46 |
|
|
Milan FI
OFFROAD Expert
Registrovaný: Pon, 17.01.2011, 10:49 Príspevky: 521 Bydlisko: Kežmarok
|
Ja špekulujem nad kompresorom už zo dva roky. Uvažujem skôr nad mechanickým riešením, hlavne kvôli rýchlosti a spoľahlivosti. V regáli mám klímový z tých novších ávii. Má to klasickú remenicu a elmag spojku, na kľuke mám tiež drážku voľnú, takže o problém menej. Lenže stále mám dilemu kam ho umiestniť. Dole vľavo( v smere jazdy) by bolo bližšie, ale blbý prístup a hlavne vysoké riziko poškodenia pri mojich potulkách po lese. Hore vľavo je dosť miesta ale dosť ďaleko od remenice. A pravdupovediac neviem kam tam na motor namonovať držiak. Ak niekto máte radu alebo skúsenosť, dajte info.
_________________ Vždy ži svoj sen, neboj sa ísť pomaly, boj sa stáť na mieste, ale nezabudni si užívať život kým môžeš!
Mitsubishi L200, AVM voľnobežky, King One TDS-9.5C , Maxxis Mudzilla
Ex - Nissan patrol GR Y60, MT Nokian Vatiiva 33/12,5/15, naviják 5,4t,
|
Uto, 17.11.2015, 23:42 |
|
|
|
Kto je on-line |
Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný |
|
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|