4x4 Club Slovakia
http://4x4club.sk/forum/

Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini
http://4x4club.sk/forum/viewtopic.php?f=2&t=24785
Stránka 1 z 1

Autor:  Jakub123 [ Ned, 04.02.2024, 10:54 ]
Predmet príspevku:  Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Ahoj
Vopred sa ospravedlňujem ak sa to tu už riešilo, ale prešiel som fórum a nenašiel som to.

Pred časom som kúpil jednotkové pajero 2.5 spod veka ventilov a z gufera na kľuke tiekol olej. Dal som to do servisu, opravili to a olej z nikade netiekol. Najazdil som na ňom cca 200-250km a znovu začalo tlačiť olej od kľuky. Údajne aj pred tým bolo staré guffero asi do polky vytlačené von, ale neriešil som veď tam bolo už 25 rokov... Ale keď pravdepodobne vytlačilo aj nové, predpokladám že je vysoký tlak v kľukovej skrini.
Chcem sa teda opýtať či to môže byť napr. nefunkčné odvetranie alebo niečo iné, alebo je jednoducho motor súci na GO? Ja osobne sa v tom nejako extra nevyznám.
Za odpovede vopred ďakujem

Autor:  efendi [ Ned, 04.02.2024, 17:46 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn :smt151 a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151

Autor:  Jakub123 [ Pon, 05.02.2024, 10:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

efendi píše:
Skontroluj si ci nemas niak zapchate odvetranie klukovej skrine,,, pretoze mas vysoky karterovy plyn :smt151 a ten sa niak musi dostat von,,no a ten potom ti vytlaci bud gufero alebo olej,,Pretoze uz kruzky netesnia,, a prepustaju z kompresneho priestroru tlak do klukovej skrine,,,, Motor je suci tak ci onak na GO!!!!!!!!!Ma to uz svoje roky a km,,nezabudaj , Eta vsjo,,,:smt151



Ďakujem :)

Autor:  Milan [ Uto, 13.02.2024, 15:14 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Kompresne tlaku vo valcoch su ake ?

Autor:  Jakub123 [ Str, 13.03.2024, 20:20 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

No takže motor pôjde na repas (nové valce a krúžky)
Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj. Ale chcem sa opýtať či sa mi to naozaj oplatí, počul som že hlavne na L200 hlavy často odchádzajú. Stáva sa to len pri L200, alebo aj u Pajera a môžem očakávať aj pri tomto motore? A čo tie poruchy spôsobuje?

Autor:  Milan [ Str, 13.03.2024, 22:05 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

To mas 6 valec a hlava v kuse?

Autor:  bahno [ Str, 13.03.2024, 22:29 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val a nedat zrepasnut hlavu ked sa b ude robot vybrus by bola zvrhlost.Pozrel by som aj turbo.Urcite bude prasknuta klapka bypasu po tolkych rokoch.

Autor:  Milan [ Str, 13.03.2024, 22:50 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

bahno píše:
Pise,ze ma jednotkovu 2.5.To je 4val

6 valec ako mam ja a hlavu v kuse este pochopim ze praskne ale preco by mali odchadzat na 4 valci? :smt139 Ako pise Jakub 123

Autor:  bahno [ Str, 13.03.2024, 22:55 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Nemusi zrovna odist,ale ked uz bude dolu,tak prebrusit dosadaciu plochu,vycistit kanale, zabrusit ventily a skontrolovat vstreky patri k dobrym mravom.

Autor:  Milan [ Str, 13.03.2024, 23:00 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Jakub123 píše:
Bolo mi odporučené zrepasovať aj hlavu, čo mi príde ako fajn nápad aspoň budem mať teoreticky na dlhý čas pokoj.

Spravit GO motora bez hlavy je taka ciganska robota,ze skoda penazi za zvysok :smt135

Autor:  Jakub123 [ Štv, 14.03.2024, 8:11 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Je to 4 valec 2.5td 62kw, GO tej hlavy vraj bude stáť 200€ čo si myslím že je v pohode cena a nemám problém to zaplatiť ak potom budem mať istotu že motor pôjde tak ako má. Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava.

Autor:  Milan [ Štv, 14.03.2024, 20:48 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Jakub123 píše:
Len ma trochu znepokojovalo to akú bude mať tá hlava životnosť, počul som už o jednej L200 2.5td v mojom okolí na ktorej bola už 2x menená hlava.

Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny :smt138

Autor:  Jakub123 [ Štv, 14.03.2024, 21:06 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Poznal si toho majitela aj osobne?Pretoze hlava neodide len tak.Vies co sa popisalo o hlavach na Patrola 6 valec a hlava vcelku?No ja budem mat mojeho Patrola na jesen 20 rokov a na hlave som nevidel ani ventile.A co myslis preco,lebo nerobim z motorom hovadiny :smt138[/quote]


Áno poznám ho osobne ale nepoznám detail, asi bude najlepšie keď sa s ním skonaktujem opýtam sa priamo jeho.

Autor:  bahno [ Štv, 14.03.2024, 23:16 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Ja teda davam mojmu gazousovi dost na prdel a mam aj podvihnuty tlak na turbe,ale s hlavou zatial problem nebol. Len na turbe praskla banka pri bypase,tak slo nove.Motor z jednotkoveho 2.5td

Autor:  efendi [ Pia, 15.03.2024, 21:01 ]
Predmet príspevku:  Re: Pajero mk1 vysoký tlak v kľukivej skrini

Ked uz robis GO motora, tak patrylo by sa ,,,zrepasovat aj turbo, ako aj hlavu,-skontolovat a podla potreby ju tu zarovant, a prebrusit ventyle,tot vsjo okolo hlavy,, skontrolovat vstreky a podlapotreby repas alebo ak postaci tak nastavyt,, ak je dobra klukovka, postaci iba nove loziska ojnicne a hlavne ako i axialne loziska, a samozrejma vec i rozvody,, Tie 2,5motory su nezmar ak su dobre a este nie su vybehane,,len bacha na niektorych turbach su turba vodou chladene najma na L200 motoroch.aby nedoslo k ich zamene za turbo nechladene..

Stránka 1 z 1 Všetky časy sú v GMT + 1 hodina [ letný čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/