Zobraziť témy bez odpovede | Zobraziť aktívne témy Aktuálny čas je Ned, 23.06.2024, 20:57
Dnes je nedela 23. júna 2024, meniny má Sidónia a zajtra Ján




Odpovedať na tému  [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší
 NOS 
Autor Správa
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať NOS
Neviete mi niekto poradiť ako dostanem N2O z veľkej flaše čo sa používa v zdravotníctve(náplň 7,5 kg) do malej cca 2 litrovej?Ak ich prepojím tlaky sa síce vyrovnajú,ale to je tak na jedno 15 sec.pridanie plynu.Nepomáha ani ak je tá veľká hore dnom.??? :evil: :smt078


Str, 12.03.2008, 14:55
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
o kolko dlhsie to chces drzat?? Uz tych 15s je az-az na jeden krat.

Kazdopadne to ide kompresorom, tak to natlacis na taky tlak aky dokaze spravit kompresor. Kamarat ma spravenu precerpavacku, dava to do maleho hasicaku (kilovky) a tlaci na 10atm. Samozrejme je potrebne mat odpojeny zasobnik kompresora ;-)

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Str, 12.03.2008, 15:10
Profil ICQ WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Majo píše:
o kolko dlhsie to chces drzat?? Uz tych 15s je az-az na jeden krat.

Kazdopadne to ide kompresorom, tak to natlacis na taky tlak aky dokaze spravit kompresor. Kamarat ma spravenu precerpavacku, dava to do maleho hasicaku (kilovky) a tlaci na 10atm. Samozrejme je potrebne mat odpojeny zasobnik kompresora ;-)


Nejde o tú dobu 15 sec,ale že to môžeš použit len raz a ta malá bomba(ja mám 2 kg)je prázdna.Predpokladám že v tej orginálke je to skvapalnené,každopádne je ale testovaná na 19 MPa=190 atm?Chcelo by to nejakého chemika.


Pia, 14.03.2008, 14:58
Profil WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to je fyzykálny problém, nie chemický. Ak je N2O vo flaši kvapalný, tak len pod vysokým tlakom alebo pri nízkej teplote. Keď tlak nad hladinou znížiš (začneš odpúšťať do druhej flaše) N2O sa začne odparovať a prepustíš len pary = plyn. Ak aj flašu s tekutým N2O otočíš hore dnom, tak prvá kvapka ktorá pretečie do prázdnej flaše sa odparí a vytvorí tlak, ktorý keď sa vyrovná s tlakom pár v plnej flaši zabráni ďalšiemu "pretečeniu" kvapalného N2O do prázdnej flaše. Čiže zse nič.

Pomôžeš tomu len kompresorom, alebo podchladením prázdnej flaše (napr. tekutým dusíkom... ak by to stačilo)

Skús sa poradiť s tunermi.... oni takto ničia motory.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pia, 14.03.2008, 16:51
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 27.09.2007, 12:05
Príspevky: 1818
Bydlisko: Trencin
Odpoveď s citáciou
Poslať 
bratku ale s tymto experimentovanim si daj bacha ono totizto lekarsky N2O alebo tiez rajsky plyn je v pomere tusim 8:2 a pretekarsky sa mi zda ma byt v pomere 6:4 takze dost rado to bud vystreli ventily alebo vyrazi hlavu :wink:

_________________
"Bolesť trvá len chvíľu, víťazstvo trvá navždy"
Ex: JEEP CHEROKEE 4.0i, 4.5" lift
Ex: Patrol K260, 2.8D homemade pickup
Ex: Patrol W260, 2.8TD eMHaDecka na 33kach
Patrol Y61 3.0DTi - ma vsetko co treba


Pia, 14.03.2008, 16:55
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
masurko píše:
bratku ale s tymto experimentovanim si daj bacha ono totizto lekarsky N2O alebo tiez rajsky plyn je v pomere tusim 8:2 a pretekarsky sa mi zda ma byt v pomere 6:4 takze dost rado to bud vystreli ventily alebo vyrazi hlavu :wink:


Ja som tomu rozumel tak že N2O je chemická zlúčenina dvoch dusíkov a jedného kyslíka(obrazne povedané),takže v pomere s čím že to má byť?


Ned, 16.03.2008, 17:14
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
to je fyzykálny problém, nie chemický. Ak je N2O vo flaši kvapalný, tak len pod vysokým tlakom alebo pri nízkej teplote. Keď tlak nad hladinou znížiš (začneš odpúšťať do druhej flaše) N2O sa začne odparovať a prepustíš len pary = plyn. Ak aj flašu s tekutým N2O otočíš hore dnom, tak prvá kvapka ktorá pretečie do prázdnej flaše sa odparí a vytvorí tlak, ktorý keď sa vyrovná s tlakom pár v plnej flaši zabráni ďalšiemu "pretečeniu" kvapalného N2O do prázdnej flaše. Čiže zse nič.

Pomôžeš tomu len kompresorom, alebo podchladením prázdnej flaše (napr. tekutým dusíkom... ak by to stačilo)

Skús sa poradiť s tunermi.... oni takto ničia motory.


Dobrá rada,už som múdrejší.A čo sa týka tých tunerov oni to všetko kupujú hotové(montážnici) a to nieje moja cesta.


Ned, 16.03.2008, 17:18
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin4 mal na mysli skor "tuzerov" - to su skoro ako tuneri, ale pracuju s podstatne nizsim rozpoctom a vacsinou im to nevypali tak ako ma :-D

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Pon, 17.03.2008, 12:03
Profil ICQ WWW
Trvalá prekážka
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 0:10
Príspevky: 3197
Bydlisko: nr
Odpoveď s citáciou
Poslať 
to néééé... tuzeri sa k NOS (našťastie) ani nedostanú. A aj keby náááhodou áno, tak sa im tuzingový zázrak pri prvom pokuse o použitie NOS rozpadne na prvosúčiastky. Len si pamätám, že v stánku Cobra Tuning na autosalóne ponúkali komplet NOS aj s flaškou a tie tuším predávajú naplnené na výmenu za prázdnu.

Ale iné ma napadá... NOS do terénneho auta..... to mi nejako nesedí. Terénne autá sú stavané na výdrž a spoľahlivosť a NOS ani jednému ani druhému určite nepomáha.

_________________
SLOW & FURIOUS


Pon, 17.03.2008, 13:13
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 26.11.2006, 22:15
Príspevky: 681
Bydlisko: Zvolen
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
Ale iné ma napadá... NOS do terénneho auta..... to mi nejako nesedí. Terénne autá sú stavané na výdrž a spoľahlivosť a NOS ani jednému ani druhému určite nepomáha.

:smt023 tak tak, tiez mi unika pointa, nejak si neviem predstavit pri akej cinnosti sa da NOS na offe vyuzit...

_________________
Lada Niva MPI v prestavbe, Chevy Niva 2.0MPI


Pon, 17.03.2008, 13:44
Profil ICQ WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Majo píše:
Martin 4 píše:
Ale iné ma napadá... NOS do terénneho auta..... to mi nejako nesedí. Terénne autá sú stavané na výdrž a spoľahlivosť a NOS ani jednému ani druhému určite nepomáha.

:smt023 tak tak, tiez mi unika pointa, nejak si neviem predstavit pri akej cinnosti sa da NOS na offe vyuzit...


Šprint v blate. Možno? Alebo v zablatenom šmykľavom kopci.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pon, 17.03.2008, 14:31
Profil
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Martin 4 píše:
to néééé... tuzeri sa k NOS (našťastie) ani nedostanú. A aj keby náááhodou áno, tak sa im tuzingový zázrak pri prvom pokuse o použitie NOS rozpadne na prvosúčiastky. Len si pamätám, že v stánku Cobra Tuning na autosalóne ponúkali komplet NOS aj s flaškou a tie tuším predávajú naplnené na výmenu za prázdnu.

Ale iné ma napadá... NOS do terénneho auta..... to mi nejako nesedí. Terénne autá sú stavané na výdrž a spoľahlivosť a NOS ani jednému ani druhému určite nepomáha.


Cobra Tuning si zistím.A nie každý off je stavaný aby vydržal Paríž-Dakar.
Tiež záleží na obsahu motora,do Nivy by som to nedával.Toto je na špeciál s motorom Bucegi V 8 5liter.


Pon, 17.03.2008, 15:00
Profil WWW
Frajer
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Ned, 14.01.2007, 11:04
Príspevky: 208
Bydlisko: Trnava
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Tunki píše:
Majo píše:
Martin 4 píše:
Ale iné ma napadá... NOS do terénneho auta..... to mi nejako nesedí. Terénne autá sú stavané na výdrž a spoľahlivosť a NOS ani jednému ani druhému určite nepomáha.

:smt023 tak tak, tiez mi unika pointa, nejak si neviem predstavit pri akej cinnosti sa da NOS na offe vyuzit...


Šprint v blate. Možno? Alebo v zablatenom šmykľavom kopci.


Presne! A aby mala pneumatika schopnosť vyhodiť blato z dezénu potrebuješ okrem jej stavby(dezénu) aj výkon aby si ju v každej situácii dokázal ,,roztočiť" tak že z nej odstredivou silou všetko vyletí.Ako na crossovej mototke.Potom máš zasa chvíľu trakciu.Lenže na to treba kone a na tie je ten NOS.


Pon, 17.03.2008, 15:09
Profil WWW
OFFROAD Expert
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 10.01.2008, 23:34
Príspevky: 2183
Bydlisko: Prakovce, Myjava a Vrbové
Odpoveď s citáciou
Poslať 
No a este si zabudol napisat ze pri vysokých otáčkach kolesa je samozrejme aj využité šmykové trenie.


edit: To som sa asi sekol :oops: , ale tak to dopadne ked sa miešam do fyziky.

_________________
ARO m461 2.5TD CactusEdition .... Trooper 2.2TD (RIP)
.... alebo ....
*Čo z auta odpadáva ,to tam nepatrí*


Pon, 17.03.2008, 15:12
Profil
Legenda Offroadu
Obrázok užívateľa

Registrovaný: Štv, 05.10.2006, 10:45
Príspevky: 3012
Bydlisko: Rimavská Sobota
Odpoveď s citáciou
Poslať 
Jozef Joski píše:
.Potom máš zasa chvíľu trakciu.Lenže na to treba kone a na tie je ten NOS.


...no, a ja mam na to Jeep.. :D

_________________
Bilancia skrývky humusového horizontu poľnohospodárskej pôdy.


Pon, 17.03.2008, 15:38
Profil WWW
Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Odpovedať na tému   [ Príspevkov: 35 ]  Choď na stránku 1, 2, 3  Ďalší

Kto je on-line

Užívatelia prehliadajúci toto fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný


Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre

Hľadať:
Skočiť na: